- Anunci de l'Ajuntament d'Algemesí sobre convocatòria i bases per a la cobertura en propietat d'una plaça de gestor esportiu.
ANUNCI
Per el present es fa públic que per acord de la Junta de Govern Local en sessió celebrada el dia 15 de desembre de 2017, es van aprovar les bases i la convocatòria per a la cobertura en propietat d'una plaça de gestor esportiu vacant en la plantilla pel procediment d'oposició lliure.
Es transcriu a continuació el text íntegre de les bases aprovades:
BASES DE LA CONVOCATÒRIA PER A LA PROVISIÓ EN PROPIETAT D'UNA PLAÇA DE GESTOR ESPORTIU.
PRIMERA. Objecte de la Convocatòria
És objecte de les presents bases la provisió en propietat d'una plaça de gestor esportiu inclosa en l'Oferta Pública d'Ocupació de l'ajuntament d'Algemesí corresponent a l'exercici 2017, aprovada per acord de la junta de govern local en sessió de data 5 de maig de 2017, i publicada en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana núm. 8096 de data 1 d'agost de 2017, que les seues característiques són:
Grup: A; Subgrup: A1; Escala: Administració especial; Subescala: tècnics; Classe: Superior; Denominació: Gestor esportiu; Nombre de vacants: 1
La plaça referida està adscrita al departament de cultura, educació, joventut i esports i les funcions que té encomanades són les següents:
- Prestar suport al Regidor d'esports mitjançant la planificació, organització i coordinació operativa de les activitats de l'àrea.
- Dirigir i gestionar els recursos materials i humans de què disposa el departament d'esports i fixar les directrius a seguir pel tal d'assegurar els seus objectius.
- Programar, preparar i gestionar les activitats físiques i esportives (disseny de programes, previsions pressupostàries, material necessari, contacte amb el personal, etc)
- Gestionar i tramitar les diverses subvencions en matèria d'esports.
- Seguir i avaluar les activitats físiques i esportives executades, així com supervisar i gestionar les instal·lacions i equipaments esportius del municipi.
- Control de la legalitat vigent en matèria esportiva i recreativa amb l'emissió d'informes de conformitat de les activitats a realitzar amb la legislació vigent.
- Supervisar l'adequat ús de les instal·lacions esportives existents en el terme municipal.
- Gestionar un cens de les instal·lacions esportives i del que implica el seu ús.
- Realitzar informes tècnics i memòries sobre les activitats realitzades i els resultats obtinguts.
- Participar en les reunions amb les entitats esportives i dels usuaris, informant i acordant l'us de les instal·lacions, recollint les problemàtiques i peticions i proposant o tramitant les possibles solucions.
- Estudiar i detectar les necessitats esportives del territori a partir dels contactes establerts amb les diverses federacions esportives, clubs, associacions i esportistes individuals.
- Vigilar el compliment del contracte de les empreses concesionàries de gestió de instalacions esportives.
El sistema selectiu triat és d'oposició lliure.
SEGONA. Publicitat de la Convocatòria i les seues Bases
La convocatòria s'anunciarà en el Butlletí Oficial de la Província, la pàgina web de l'Ajuntament i,en el Tauler d'anuncis, inserint-se extracte de la mateixa en el Butlletí Oficial de l'Estat.
Els resultats de cadascun dels exercicis, les successives crides i convocatòries, i en definitiva qualsevol decisió que adopte el Tribunal de selecció i que haja de conèixer el personal aspirant fins a la finalització de les proves selectives, s'exposaran en la pàgina web bastant aquesta exposició, en la data en què s'inicie, com a notificació amb caràcter general. També es publicarà en el tauler d'edictes.
TERCERA. Condicions d'Admissió d'Aspirants. Per a formar part en les proves de selecció, serà necessari reunir els requisits establerts en l'article 56 del text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic aprovat pel Reial decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, i en l'article 53 de la Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'Ordenació i Gestió de la Funció Pública Valenciana:
a. Tenir la nacionalitat espanyola sense perjudici del que es disposa en l'article 57 del text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic aprovat pel Reial decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre.
b. Haver complit setze anys i no excedir, si escau, de l'edat màxima de jubilació forçosa o d'aquella una altra que puga establir-se per llei.
c. Posseir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguen necessàries per a l'acompliment de les corresponents funcions o tasques.
d. No haver sigut separada o separat, o haver-se revocat el seu nomenament com a personal funcionari interí, amb caràcter ferm mitjançant procediment disciplinari de cap administració pública o òrgan constitucional o estatutari, ni trobar-se inhabilitat per sentència ferma per a l'exercici de qualssevol funcions públiques o d'aquelles pròpies del cos, agrupació professional o escala objecte de la convocatòria. En el cas del personal laboral, no trobar-se inhabilitat per sentència ferma o com a conseqüència d'haver sigut acomiadat disciplinàriament de forma procedent, per a exercir funcions similars a les pròpies de la categoria professional a la qual es pretén accedir. Tractant-se de persones nacionals d'altres Estats, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent ni haver sigut sotmès a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi en els mateixos termes en el seu Estat l'accés a l'ocupació pública.
e. Posseir la titulació exigida. Grau en Ciències de l'esport i l'educació física o equivalent.
f. Estar en possessió del certificat de grau elemental de la junta qualificadora de coneixements de valencià.
QUARTA. Forma i Termini de Presentació d'Instàncies
Les sol·licituds, requerint prendre part en les corresponents proves d'accés instàncies es dirigiran a l'alcaldia/presidència i es presentaran en el registre general d'entrada o en la forma que determina la llei 39/2015 de procediment administratiu comú, i en elles els aspirants faran constar que reuneixen les condicions exigides en les presents bases i que es comprometen al jurament o promesa.
El termini de presentació de sol·licituds serà de 20 dies hàbils a partir de l'endemà al de la publicació de l'extracte de la convocatòria en el Butlletí Oficial de l'Estat. www.algemesi.es
ANUNCI
Per el present es fa públic que per acord de la Junta de Govern Local en sessió celebrada el dia 15 de desembre de 2017, es van aprovar les bases i la convocatòria per a la cobertura en propietat d'una plaça de gestor esportiu vacant en la plantilla pel procediment d'oposició lliure.
Es transcriu a continuació el text íntegre de les bases aprovades:
BASES DE LA CONVOCATÒRIA PER A LA PROVISIÓ EN PROPIETAT D'UNA PLAÇA DE GESTOR ESPORTIU.
PRIMERA. Objecte de la Convocatòria
És objecte de les presents bases la provisió en propietat d'una plaça de gestor esportiu inclosa en l'Oferta Pública d'Ocupació de l'ajuntament d'Algemesí corresponent a l'exercici 2017, aprovada per acord de la junta de govern local en sessió de data 5 de maig de 2017, i publicada en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana núm. 8096 de data 1 d'agost de 2017, que les seues característiques són:
Grup: A; Subgrup: A1; Escala: Administració especial; Subescala: tècnics; Classe: Superior; Denominació: Gestor esportiu; Nombre de vacants: 1
La plaça referida està adscrita al departament de cultura, educació, joventut i esports i les funcions que té encomanades són les següents:
- Prestar suport al Regidor d'esports mitjançant la planificació, organització i coordinació operativa de les activitats de l'àrea.
- Dirigir i gestionar els recursos materials i humans de què disposa el departament d'esports i fixar les directrius a seguir pel tal d'assegurar els seus objectius.
- Programar, preparar i gestionar les activitats físiques i esportives (disseny de programes, previsions pressupostàries, material necessari, contacte amb el personal, etc)
- Gestionar i tramitar les diverses subvencions en matèria d'esports.
- Seguir i avaluar les activitats físiques i esportives executades, així com supervisar i gestionar les instal·lacions i equipaments esportius del municipi.
- Control de la legalitat vigent en matèria esportiva i recreativa amb l'emissió d'informes de conformitat de les activitats a realitzar amb la legislació vigent.
- Supervisar l'adequat ús de les instal·lacions esportives existents en el terme municipal.
- Gestionar un cens de les instal·lacions esportives i del que implica el seu ús.
- Realitzar informes tècnics i memòries sobre les activitats realitzades i els resultats obtinguts.
- Participar en les reunions amb les entitats esportives i dels usuaris, informant i acordant l'us de les instal·lacions, recollint les problemàtiques i peticions i proposant o tramitant les possibles solucions.
- Estudiar i detectar les necessitats esportives del territori a partir dels contactes establerts amb les diverses federacions esportives, clubs, associacions i esportistes individuals.
- Vigilar el compliment del contracte de les empreses concesionàries de gestió de instalacions esportives.
El sistema selectiu triat és d'oposició lliure.
SEGONA. Publicitat de la Convocatòria i les seues Bases
La convocatòria s'anunciarà en el Butlletí Oficial de la Província, la pàgina web de l'Ajuntament i,en el Tauler d'anuncis, inserint-se extracte de la mateixa en el Butlletí Oficial de l'Estat.
Els resultats de cadascun dels exercicis, les successives crides i convocatòries, i en definitiva qualsevol decisió que adopte el Tribunal de selecció i que haja de conèixer el personal aspirant fins a la finalització de les proves selectives, s'exposaran en la pàgina web bastant aquesta exposició, en la data en què s'inicie, com a notificació amb caràcter general. També es publicarà en el tauler d'edictes.
TERCERA. Condicions d'Admissió d'Aspirants. Per a formar part en les proves de selecció, serà necessari reunir els requisits establerts en l'article 56 del text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic aprovat pel Reial decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, i en l'article 53 de la Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'Ordenació i Gestió de la Funció Pública Valenciana:
a. Tenir la nacionalitat espanyola sense perjudici del que es disposa en l'article 57 del text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic aprovat pel Reial decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre.
b. Haver complit setze anys i no excedir, si escau, de l'edat màxima de jubilació forçosa o d'aquella una altra que puga establir-se per llei.
c. Posseir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguen necessàries per a l'acompliment de les corresponents funcions o tasques.
d. No haver sigut separada o separat, o haver-se revocat el seu nomenament com a personal funcionari interí, amb caràcter ferm mitjançant procediment disciplinari de cap administració pública o òrgan constitucional o estatutari, ni trobar-se inhabilitat per sentència ferma per a l'exercici de qualssevol funcions públiques o d'aquelles pròpies del cos, agrupació professional o escala objecte de la convocatòria. En el cas del personal laboral, no trobar-se inhabilitat per sentència ferma o com a conseqüència d'haver sigut acomiadat disciplinàriament de forma procedent, per a exercir funcions similars a les pròpies de la categoria professional a la qual es pretén accedir. Tractant-se de persones nacionals d'altres Estats, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent ni haver sigut sotmès a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi en els mateixos termes en el seu Estat l'accés a l'ocupació pública.
e. Posseir la titulació exigida. Grau en Ciències de l'esport i l'educació física o equivalent.
f. Estar en possessió del certificat de grau elemental de la junta qualificadora de coneixements de valencià.
QUARTA. Forma i Termini de Presentació d'Instàncies
Les sol·licituds, requerint prendre part en les corresponents proves d'accés instàncies es dirigiran a l'alcaldia/presidència i es presentaran en el registre general d'entrada o en la forma que determina la llei 39/2015 de procediment administratiu comú, i en elles els aspirants faran constar que reuneixen les condicions exigides en les presents bases i que es comprometen al jurament o promesa.
El termini de presentació de sol·licituds serà de 20 dies hàbils a partir de l'endemà al de la publicació de l'extracte de la convocatòria en el Butlletí Oficial de l'Estat. www.algemesi.es
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia