miércoles, 31 de enero de 2018

1 bidell-conserge (C2). Ajuntament del Pla del Penedès (Alt Penedés-Barcelona)

BASES PROCÉS DE SELECCIÓ PER A LA CONTRACTACIÓ D'UN-A BIDELL-CONSERGE VACANT A LA PLANTILLA DE PERSONAL LABORAL DE L'AJUNTAMENT DEL PLA DEL PENEDÈS i CREACIÓ DE LA CORRESPONENT BORSA DE TREBALL
1. Objecte de les bases És objecte d'aquestes bases la regulació del procés de selecció públic i lliure per escollir la persona que haurà d'ocupar, mitjançant contracte laboral, la plaça de conserge-bidell que actualment està vacant. La plaça està integrada dins la plantilla de personal laboral de la juntament, i pertany al grup C2.
Nom de la plaça: bidell
Tipus de contracte: Contracte laboral indefinit fixe.
Nombre de places: 1
Sistema de selecció: Concurs-oposició
Grup de classificació: C2
2.- Convocatòria El procediment de selecció es regirà per convocatòria pública i atenent els principis de mèrit, igualtat i capacitat, i s'ajustarà a allò disposat a les presents bases reguladores en compliment del principi de publicitat.
3.- Procediment de selecció i continguts del procediment
3.1. Jornada: La jornada establerta és de 20 hores setmanals i les retribucions seran segons el que hagi estat aprovat en els pressupostos municipals per al 2018 i següents.
L'Horari
- Dilluns, Dimarts, Dimecres i Dijous de 17 a 21 hores.
- Dissabte de 10 a 14 hores.
- L'horari podrà ser modificat per adequar-lo a la demanda dels usuaris/es.
3.2. Funcions i competències, requisits específics.
- Obrir i tancar la Sala d'Estudi d'acord a l'horari establert.
- Atendre als usuaris/es.
- Mantenir la neteja, l'ordre i el silenci durant el període d'obertura.
- Lliurament i recollida de llibres, revistes i diaris del fons documental de la Sala.
- Lliurament i recollida dels ordinadors de la Sala. Mantenir el carregament de bateries.
Requisits
- Batxillerat o Formació Professional de Segon Grau.
- Tenir el Nivell B1 de coneixements de català (certificat de nivell A elemental), d'acord amb el Decret 161-2002 sobre avaluació i certificació de coneixements de català, modificat pel Decret 3-2014, de 7 de gener, sobre avaluació i certificació de coneixements de català.
- Ofimàtica: Windows, Outlook. Es valorada coneixement de programes informàtics d'us general.”
3.5. Presentació d'instàncies.
Les persones que desitgin prendre part a la present convocatòria hauran de sol·licitar-ho mitjançant instància formalitzada d'aquest Ajuntament, dirigida al Sr. Alcalde, en la qual faran constar el següent: convocatòria a la qual es presenten, que reuneixen tots el requisits necessaris per poder participar i que les dades facilitades al currículum són certes.
El termini de presentació d'instàncies serà de 20 dies naturals a partir de l'endemà de la última publicació de l'anunci al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona, o en el Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya. {de l' 1 al 20 de febrer de 2018, a.i.}
Les instàncies aniran acompanyades de:
- Currículum vitae.
- Certificat de vida laboral.
- Fotocòpia compulsada dels contractes de treball.
- Fotocòpia compulsada de la documentació acreditativa dels mèrits al·legats.
- Fotocòpia compulsada de la titulació acadèmica.
- Fotocòpia compulsada del títol de coneixements de la llengua catalana i castellana, si s'escau.
[www.elpladelpenedes.cat/]

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia