L'alcalde ha aprovat, per Resolució de data 13 de setembre de 2019, la convocatòria del procés selectiu de 12 places vacants d'administratiu/iva de la plantilla de funcionaris, escala d'administració general, subescala administrativa, mitjançant sistema de concurs oposició, en torn lliure, que es regirà per les bases específiques reguladores aprovades en l'esmentada Resolució.
D'aquestes places, resta reservada 1 al torn de reserva per a la integració social de persones amb discapacitats.
Les bases específiques reguladores es troben publicades en el BOPB de data 30 de setembre de 2019 i en el web municipal (www.badalona.cat – accés directe a Oferta pública d'ocupació).
L'anunci de convocatòria ha estat publicat en el BOPB de data 23 de setembre de 2019 i en el BOE Núm. 236, Sec. II.B. Pàg. 108025, d'1 d'octubre de 2019.
Les sol·licituds per prendre part en aquesta convocatòria en el termini de 20 dies naturals a comptar de l'endemà de la data de publicació d'aquest anunci en el Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya (DOGC). {del 10 al 29 d'octubre de 2019, a.i.}
La presentació de sol·licituds s'ha de fer telemàticament a través del web municipal (www.badalona.cat – accés directe a Seu Electrònica - Accés procés selectiu).
També es podrà fer en suport paper en el Registre General de l'Ajuntament, ubicat a la Plaça Assemblea de Catalunya, 9-11 planta baixa, de Badalona o en les Oficines Municipals de Districte, quines adreces s'especifiquen a l'Annex V de les bases específiques reguladores; en les Oficines de Correus en la forma reglamentàriament establerta (correu certificat administratiu); o en la forma que determina l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia