viernes, 18 de octubre de 2019

4 places d'Auxiliar Administratiu/iva (C2). Bases. Ajuntament de Carlet (Ribera Alta-València)

Resultat d'imatges de carlet comarca- Anunci de l'Ajuntament de Carlet sobre bases especifiques per a la cobertura en propietat de cinc places d'auxiliar administratiu, quatre per torn lliure i una per torn de promoció interna, totes elles mitjançant el sistema de concurs-oposició i constitució de borsa de treball.
ANUNCI
«BASES ESPECÍFIQUES PER A LA COBERTURA EN PROPIETAT DE CINC PLACES D'AUXIIAR ADMINISTRATIU, QUATRE PER TORN LLIURE I UNA PER TORN DE PROMOCIÓ INTERNA, TOTES ELLES MITJANÇANT EL SISTEMA DE CONCURS-OPOSICIÓ I CONSTITUCIÓ DE BORSA DE TREBALL
PRIMERA - OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA 1.1. És objecte de la present convocatòria la provisió en propietat de cinc places d'Auxiliar d'Administració General, vacants en la plantilla de personal funcionari d'este Ajuntament, i incloses en l'oferta d'ocupació pública corresponent a l'exercici 2016 , 2017 i 2018 cobrint-se quatre pel torn lliure per mitjà del sistema concurs-oposició i una pel torn de promoció interna per mitjà del sistema de concurs-oposició..
1.2. Les places ofertades al torn de promoció interna no foren cobertes pel dit torn, passaran al torn lliure.
1.3. Les esmentades places estan enquadrades en l'escala d'Administració General, subescala Auxiliar, Grup de classificació C, subgrup C2 dels previstos per l'article 76 del Reial Decret Llei 5/2015, de 30 d'octubre, de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, nivell de complement de destí 17 i la resta d'emoluments que corresponguen de conformitat amb la legislació vigent.
TERCERA - REQUISITS ESPECÍFICS Per a ser admesos/as a la realització de les proves selectives els/les aspirants hauran de reunir, en tot cas, els següents requisits (tots ells hauran de quedar acreditats en el moment de finalitzar el termini de presentació d'instàncies i mantindre durant el desenrotllament de tot el procés selectiu):
a)
Tindre la nacionalitat espanyola, sense perjuí del que disposa l'article 57 del Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text Refós de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic.
b) Posseir la capacitat funcional per al desenrotllament de les tasques. Les persones amb alguna diversitat funcional hauran d'acreditar per mitjà dels certificats expedits per l'autoritat competent, la compatibilitat per a l'exercici de les tasques. De sol·licitar-ho s'establiran les adaptacions possibles de temps i mitjans perquè les persones amb diversitat funcional puguen realitzar les proves selectives en igualtat de condicions, sense perjuí, òbviament, de les incompatibilitats de les diversitats funcionals amb l'exercici de les tasques o funcions corresponents al lloc de treball. A tals efectes, els interessats hauran d'acreditar tant la seua condició de diversitat funcional, així com la seua capacitat per a l'exercici de les tasques o funcions del posat al que s'aspira, per mitjà de certificació expedida per l'Institut Valencià de Servicis Socials o Organisme amb competència en la matèria
c) Tindre complits els setze anys d'edat i no excedir l'edat màxima de jubilació, edats ambdós referides a la data en què finalitze el termini de presentació d'instàncies;
d) Estar en possessió del Títol de Graduat en Educació Secundària Obligatòria o equivalent o bé complir les condicions per a obtindre-ho en la data en què finalitze el termini de presentació d'instàncies. Així mateix, s'estarà al que es disposa en l'Ordre EDU/1603/2009, de 10 de juny (BOE del 17 de juny de 2009), per la qual s'estableixen equivalències amb els títols de Graduat en ESO regulats en la Llei orgànica 2/2006, de 3 de maig, d'Educació, modificada mitjançant Ordre EDU/520/2011, de 7 de març. Les equivalències dels títols al·legats hauran de ser justificades per l'interessat, mitjançant certificació expedida a aquest efecte per l'administració competent.
e) No haver sigut separat per mitjà d'expedient disciplinari del servici de qualsevol de les administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per a l'accés al cos o escala de funcionari, o per a exercir funcions semblants a les que exercien en el cas del personal laboral, en què haguera sigut separat o inhabilitat. En el cas de ser nacional d'un altre estat, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent ni haver sigut sotmés a sanció disciplinària o equivalent que impedisca, en el seu estat, en els mateixos termes l'accés a l'ocupació pública.
f) Per al torn de promoció interna, ser funcionari de carrera d'este Ajuntament ensituació d'actiu, integrat en l'escala d'administració general, subescala subalterna, escala Agrupacions Professionals i, haver romàs, almenhys dos anys, com a funcionari de carrera en la categoría anterior.
QUARTA - PRESENTACIÓ D'INSTÀNCIES I DOCUMENTACIÓ
ANNEX I
1.
Les sol·licituds per a prendre part en les distintes proves selectives, dirigides a l'alcaldessa de l'Ajuntament de Carlet, es podran omplir en el model normalitzat oficial (Annex III) que serà també facilitat a les persones interessades que les sol·liciten en l'Oficina Municipal d'Atenció al Ciutadà (OAC) de l'Ajuntament de Carlet, amb domicili en el carrer de l'Assumpció de Nostra Senyora, 1, de Carlet (València).
Junt amb la instància haurà d'acompanyar-se, necessàriament, la documentació següent:
a)
Declaració expressa i formal que es reunixen tots i cadascun dels requisits exigits en la convocatòria a la data d'expiració del termini de presentació de sol·licituds.
b) Resguard o justificant acreditatiu de l'ingrés de la quantitat fixada en la present convocatòria en concepte de taxa per drets d'examen.
La presentació de la instància implica, als efectes previstos en la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de Protecció de Dades de Caràcter Personal, el consentiment dels afectats per a:
- La seua inclusió en el fitxer de Personal d'este Ajuntament, la finalitat del qual és la derivada de la gestió de l'Àrea de Recursos Humans, disposant dels drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició, en els termes previstos en la legalitat vigent, i sent responsable del fitxer l'Ajuntament de Carlet.
- Que les seues dades personals identificatives i els seus resultats en les proves selectives siguen publicats.
2. Taxa per drets d'examen. Serà obligatori satisfer l'import integre dels drets d'examen que ascendixen a 31 euros, quantitat que serà satisfeta per les persones aspirants per mitjà d'ingrés bancari en el compte número 2038-6314-41-6000020077 de Bankia, efectuat directament o per transferència amb anterioritat a presentar la instància i no podran ser tornats excepte en els casos de no-admissió a les proves per la falta de requisits que es mencionen en la base tercera.
Les persones aspirants que estan en situació de desocupats abonaran 5 euros, per a això serà necessari aportar la documentació següent:
-Certificat del LABORA de la situació de desocupació.
-Declaració jurada de no estar percebent cap tipus de pensió o prestació.
En cap cas el pagament de la quantitat que correspon en concepte de participació en procés selectiu suposarà substitució del tràmit de presentació de la instància de participació en procés selectiu en temps i forma.
La falta de pagament dins del termini de presentació de sol·licituds determinarà l'exclusió definitiva de la persona aspirant.
No procedirà la devolució de l'import satisfet en concepte de taxa per drets d'examen en els supòsits d'exclusió de les proves selectives per causes imputables a les persones interessades.
La sol·licitud de participació en el procés selectiu haurà d'anar acompanyada, necessàriament, del justificant que acredite l'abonament íntegre de la taxa per drets d'examen.
3. El termini de presentació de sol·licituds serà de 20 dies hàbils, comptats a partir del dia següent a la publicació de la present convocatòria en el Butlletí Oficial de l'Estat.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia