jueves, 31 de octubre de 2019

6 places d'Inspector/a de la Guàrdia Urbana de l'Ajuntament de Barcelona, mitjançant concurs-oposició, en torn lliure

La Comissió de Govern, actuant per delegació de l'Alcaldessa, va aprovar en sessió celebrada el 10 d'octubre de 2019 la convocatòria i les bases específiques que han de regir el procés per a la selecció mitjançant concurs oposició de les següents places:
- 12 places d'Inspector/a de la Guàrdia Urbana de l'Ajuntament de Barcelona, mitjançant concurs-oposició, en torn lliure i en torn de promoció interna, corresponents al grup A, subgrup A2, escala Administració especial, sots-escala de serveis especials i règim funcionarial (Exp.686/2019).
De conformitat amb el Decret d'Alcaldia de 22 de desembre de 2009 (Butlletí Oficial de la Província Núm.312 de 30 de desembre), la formalització, obtenció i presentació de sol·licituds s'ha de fer telemàticament a través del web http://ajuntament.barcelona.cat, accedint des de l'apartat “oferta pública” situat a la capçalera d'aquest espai.
Excepcionalment, es podrà fer en suport paper en les Oficines d'Atenció al Ciutadà (OAC) de l'Ajuntament de Barcelona, o bé trametre-les per qualsevol dels mitjans que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d' 1 d'octubre del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
Per presentar la sol·licitud, les persones aspirants disposaran del termini de vint dies naturals a comptar de l'endemà de la publicació del present anunci. {del 31 d'octubre al 19 de novembre de 2019, a.i.}
***********
BASES DE LA CONVOCATÒRIA PER LA SELECCIÓ DE 12 PLACES DE LA CATEGORIA D'INSPECTOR/A DE LA GUÀRDIA URBANA DE L'AJUNTAMENT DE BARCELONA, MITJANÇANT CONCURS OPOSICIÓ
1. Objecte de la convocatòria L'objecte d'aquesta convocatòria és la selecció pel procediment de concurs-oposició, en torn lliure i en torn de promoció interna, de 12 places d'Inspector/a de la Guàrdia Urbana de l'Ajuntament de Barcelona, incloses en l'oferta pública d'ocupació corresponent a l'any 2018.
Les característiques de la convocatòria són les següents:
Núm. de places convocades: 12
Classe de personal: Funcionari/ària de carrera
Escala: Administració especial, sots-escala de serveis especials
Categoria: Inspector/a de la Guàrdia Urbana
Grup de titulació: Grup A, subgrup A2
Destinació: 25
La convocatòria es regirà pel Decret 233/2002, de 25 de setembre, pel qual s'aprova el Reglament d'accés, promoció i mobilitat de les policies locals que s'insereix en el marc normatiu de la Llei 16/1991, de 10 de juliol, de les policies locals de Catalunya en concordança amb el text refós de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic (TREBEP).
Aquestes bases contemplen, pel que fa referència a la igualtat entre dones i homes, allò que disposa l'Ajuntament de Barcelona en el Pla d'Igualtat d'Oportunitats pel període 2015-2019 en quant a la promoció d'una presència equilibrada de dones i homes en els diferents col·lectius professionals municipals.
2. Sistema de selecció i torn de la convocatòria El sistema de selecció d'aquesta convocatòria és el concurs-oposició, en torn lliure i en torn de promoció interna. D'acord amb l'article 31 de la Llei 16/1991, de 10 de juliol, de les policies locals de Catalunya, es reserven 6 places per a torn lliure i 6 places per a promoció interna. En el cas que alguna o cap de les de promoció interna no es cobreixin, s'afegiran les places al torn lliure i viceversa.
3. Requisits de participació. 3.1. Per prendre part en aquesta convocatòria, les persones aspirants han de reunir els requisits següents:
a) Tenir la nacionalitat espanyola de conformitat amb les lleis vigents.
b) Haver complert 18 anys i no superar l'edat establerta per a la jubilació forçosa.
c) Complir les condicions exigides per exercir les funcions que se li puguin encomanar d'acord amb el que estableix la Llei 16/1991, de 10 de juliol, de les policies locals de Catalunya, les disposicions que la despleguin i el Reglament dels Cossos de policia local.
d) Estar en possessió d'un títol universitari de títol d'enginyer/a tècnic/a, de diplomat/da universitari/ària de primer cicle, d'arquitecte/a tècnic/a, de grau, o un altre d'equivalent o superior.
Si es tracta d'un títol obtingut a l'estranger, cal disposar de la corresponent homologació del Ministeri d'Educació i Formació Professional.
e) No patir cap malaltia ni estar afectat per cap impediment físic o psíquic que impossibiliti el normal exercici de les funcions pròpies de la categoria.
f) Tenir una alçada mínima de 1,60 m les dones i de 1,70 m els homes, la qual cosa serà comprovada en les proves mèdiques.
g) No haver estat condemnat per cap delicte, o en cas d'haver-ho estat, tenir extingida la responsabilitat penal i cancel·lats els antecedents penals, o haver demanat, si s'escau, la cancel·lació. No estar inhabilitat per a l'exercici de les funcions públiques ni estar separat mitjançant expedient disciplinari del servei de cap administració pública. Serà aplicable, tanmateix, el benefici de la rehabilitació, sempre que la persona aspirant ho acrediti mitjançant el document oficial.
h) Estar en possessió dels carnets de conduir de les classes A-2 i B.
i) Declaració jurada o promesa per la qual es pren el compromís de portar armes.
j) Haver satisfet la taxa d'inscripció per a la categoria corresponent, d'acord amb el que disposa la base 4.4 de la present convocatòria.
Tots els requisits s'han de complir el darrer dia de presentació de sol·licituds i mantenir-se fins a la presa de possessió com a funcionaris o funcionàries de carrera.
4. Sol·licitud de participació 4.1. Presentació de sol·licituds. De conformitat amb el Decret d'alcaldia de 22 de desembre de 2009 (Butlletí Oficial de la Província Núm. 312, de 30 de desembre), la formalització, obtenció i presentació de sol·licituds s'ha de fer telemàticament a través del web http://ajuntament.barcelona.cat, accedint des de l'apartat “oferta pública” situat a la capçalera d'aquest espai.
Excepcionalment, es podrà fer en suport paper en les Oficines d'Atenció Ciutadana (OAC) de l'Ajuntament de Barcelona, o bé trametre-les per qualsevol dels mitjans que estableix l'article 16.4 del la Llei 39/2015, d'1 d´octubre del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques. En aquest cas i a efectes d'admissió, les persones aspirants hauran de declarar que compleixen tots els requisits de participació de la convocatòria, consignar a la seva sol·licitud les dades requerides per poder participar i presentar la documentació necessària segons s'indica en els següents punts d'aquesta base.
La relació de les esmentades OAC així com les seves corresponents adreces s'especifiquen a l'annex 5 de la present convocatòria. Igualment, a l'annex 6 d'aquesta convocatòria s'especifica l'enllaç que vincula a les diferents estacions WIFI de l'Ajuntament de Barcelona en les que podrà connectar telemàticament per efectuar el tràmit.
4.2. Termini de presentació de sol·licituds Per a presentar la sol·licitud, les persones aspirants disposaran del termini de vint dies naturals a comptar des de l'endemà de la data de publicació de la convocatòria al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya (DOGC). {del 31 d'octubre al 19 de novembre de 2019, a.i.}
Quan el darrer dia del termini sigui inhàbil, s'entendrà prorrogat al primer dia hàbil següent.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia