Ajuntament de Benicarló (Baix Maestrat-Castelló). Bases específiques que han de regir el procés selectiu per a la contractació laboral temporal d'un professor/a per a la docència d'un curs de valencià.
“BASES ESPECÍFIQUES QUE HAN DE REGIR EL PROCÉS SELECTIU PER A LA CONTRACTACIÓ LABORAL TEMPORAL D’UN PROFESSOR/A PER A LA DOCÈNCIA D’UN CURS DE VALENCIÀ
PRIMERA. OBJECTE. L’objecte d’aquestes bases és determinar els requisits i modalitats de selecció per a la contractació d’un professor per a la docència d’un curs de valencià per a no valencianoparlants (50 hores lectives), que s’impartiran des del 9 de novembre de 2012 fins al 27 de maig de 2013.
El monitor seleccionat d’acord amb el previst a l’article 15.1 de l’Estatut dels Treballadors, serà contractat mitjançant contracte laboral de duració determinada per obra o servei determinat, pel període deduració del curs, amb una jornada de treball de dos hores a la setmana, i amb una retribució mensual en funció del nombre d’hores impartides a raó de 31,27 euros bruts/hora.
SEGONA. SISTEMA DE SELECCIÓ. El procés selectiu es realitzarà mitjançant el sistema de concurs de mèrits, d’acord amb el que es disposa a la base novena d’aquestes bases.
PRIMERA. OBJECTE. L’objecte d’aquestes bases és determinar els requisits i modalitats de selecció per a la contractació d’un professor per a la docència d’un curs de valencià per a no valencianoparlants (50 hores lectives), que s’impartiran des del 9 de novembre de 2012 fins al 27 de maig de 2013.
El monitor seleccionat d’acord amb el previst a l’article 15.1 de l’Estatut dels Treballadors, serà contractat mitjançant contracte laboral de duració determinada per obra o servei determinat, pel període deduració del curs, amb una jornada de treball de dos hores a la setmana, i amb una retribució mensual en funció del nombre d’hores impartides a raó de 31,27 euros bruts/hora.
SEGONA. SISTEMA DE SELECCIÓ. El procés selectiu es realitzarà mitjançant el sistema de concurs de mèrits, d’acord amb el que es disposa a la base novena d’aquestes bases.
QUARTA. REQUISITS DE LES PERSONES ASPIRANTS. Per a ser admeses a les proves selectives, la persona aspirant ha de reunir, en la data en què acabe el termini de presentació de sol·licituds, els següents requisits:
a) Tindre la nacionalitat espanyola, sense perjudici del que es disposa a l’article 57 de la Llei 7/2007, de 12 d’abril, de l’Estatut Bàsic de l’Empleat Públic.
b) Posseir la capacitat funcional per al desenvolupament de las tasques.
c) Tindre complits 16 anys i no excedir, si escau, de l’edat màxima de jubilació forçosa.
d) Haver cursat els tres primers cursos de la llicenciatura en Filologia Catalana o Traducció i Interpretació o equivalent, o de qualsevol altra llicenciatura. En aquest últim cas, s’ha de posseir també la capacitació per a l’ensenyament en valencià o el títol de mestre en valencià.
e) Acreditar l’equivalència de títols mitjançant una certificació expedida per l’autoritat acadèmica competent. En cas de posseir títols estrangers, aquests han d’estar homologats o convalidats en la data d’expiració del termini de presentació d’instàncies.
f) No haver sigut separat/da mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs
públics per resolució judicial, o per a exercir les funciones pròpies del lloc de treball, en el qual haguera sigut separat/da o inhabilitat/da.
En el cas de ser nacional d’un altre Estat, no trobar-se inhabilitat/da o en situació equivalent que impedisca, en el seu Estat, en els mateixos termes l’accés a l’ocupació pública.
CINQUENA. DRETS D’EXAMEN. D’acord amb el que disposa l’Ordenança fiscal aplicable, els drets d’examen es fixen en 22,00 euros. El pagament d’aquests drets ha de fer-se efectiu en el compte corrent de Catalunyacaixa (2013/3251/54/0200004720).
Els drets d’examen només es tornaran a les persones que no siguen admeses en el procediment selectiu per falta d’algun dels requisits exigits per prendre part del procediment.
SISENA. PRESENTACIÓ D’INSTÀNCIES. Les sol·licituds per a prendre part en la convocatòria s’han de dirigir a l’Alcaldia Presidència d’aquest Ajuntament i es pot utilitzar el model de sol·licitud que facilitarà l’oficina de Registre i Informació municipal, que també està disponible a la pàgina web de l’Ajuntament de Benicarló, www.ajuntamentdebenicarlo.org.
Les sol·licituds s’han de presentar al Registre General del Ajuntament de Benicarló o en qualsevol de les formes previstes en l’article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú.
El termini de presentació és de 10 dies naturals, comptadors a partir de l’endemà de la publicació de la convocatòria en el Butlletí Oficial de la Província de Castelló. [BOP 116 - 27 de septiembre de 2012] {del 28 de septiembre al 8* de octubre de 2012, a.i.} (al ser el 7 de octubre, domingo e inhábil)*
En les sol·licituds les persones aspirants, a més de manifestar que reunixen tots i cada un dels requisits exigits en la base quarta, han d’especificar el lloc de treball objecte de la convocatòria, així com relacionar els mèrits que desitgen que els siguen valorats.
A la instància, s’ha d’adjuntar la següent documentació:
a) Fotocòpia compulsada del DNI.
b) Fotocòpia compulsada de la titulació exigida.
c) Original o fotocòpia compulsada dels documents que acrediten els mèrits, d’acord amb el que s’establix a la base novena.
d) Justificant acreditatiu d’haver satisfet el pagament del drets d’examen.
Finalitzat el termini de presentació de sol·licituds no s’admetrà més documentació.
a) Tindre la nacionalitat espanyola, sense perjudici del que es disposa a l’article 57 de la Llei 7/2007, de 12 d’abril, de l’Estatut Bàsic de l’Empleat Públic.
b) Posseir la capacitat funcional per al desenvolupament de las tasques.
c) Tindre complits 16 anys i no excedir, si escau, de l’edat màxima de jubilació forçosa.
d) Haver cursat els tres primers cursos de la llicenciatura en Filologia Catalana o Traducció i Interpretació o equivalent, o de qualsevol altra llicenciatura. En aquest últim cas, s’ha de posseir també la capacitació per a l’ensenyament en valencià o el títol de mestre en valencià.
e) Acreditar l’equivalència de títols mitjançant una certificació expedida per l’autoritat acadèmica competent. En cas de posseir títols estrangers, aquests han d’estar homologats o convalidats en la data d’expiració del termini de presentació d’instàncies.
f) No haver sigut separat/da mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs
públics per resolució judicial, o per a exercir les funciones pròpies del lloc de treball, en el qual haguera sigut separat/da o inhabilitat/da.
En el cas de ser nacional d’un altre Estat, no trobar-se inhabilitat/da o en situació equivalent que impedisca, en el seu Estat, en els mateixos termes l’accés a l’ocupació pública.
CINQUENA. DRETS D’EXAMEN. D’acord amb el que disposa l’Ordenança fiscal aplicable, els drets d’examen es fixen en 22,00 euros. El pagament d’aquests drets ha de fer-se efectiu en el compte corrent de Catalunyacaixa (2013/3251/54/0200004720).
Els drets d’examen només es tornaran a les persones que no siguen admeses en el procediment selectiu per falta d’algun dels requisits exigits per prendre part del procediment.
SISENA. PRESENTACIÓ D’INSTÀNCIES. Les sol·licituds per a prendre part en la convocatòria s’han de dirigir a l’Alcaldia Presidència d’aquest Ajuntament i es pot utilitzar el model de sol·licitud que facilitarà l’oficina de Registre i Informació municipal, que també està disponible a la pàgina web de l’Ajuntament de Benicarló, www.ajuntamentdebenicarlo.org.
Les sol·licituds s’han de presentar al Registre General del Ajuntament de Benicarló o en qualsevol de les formes previstes en l’article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú.
El termini de presentació és de 10 dies naturals, comptadors a partir de l’endemà de la publicació de la convocatòria en el Butlletí Oficial de la Província de Castelló. [BOP 116 - 27 de septiembre de 2012] {del 28 de septiembre al 8* de octubre de 2012, a.i.} (al ser el 7 de octubre, domingo e inhábil)*
En les sol·licituds les persones aspirants, a més de manifestar que reunixen tots i cada un dels requisits exigits en la base quarta, han d’especificar el lloc de treball objecte de la convocatòria, així com relacionar els mèrits que desitgen que els siguen valorats.
A la instància, s’ha d’adjuntar la següent documentació:
a) Fotocòpia compulsada del DNI.
b) Fotocòpia compulsada de la titulació exigida.
c) Original o fotocòpia compulsada dels documents que acrediten els mèrits, d’acord amb el que s’establix a la base novena.
d) Justificant acreditatiu d’haver satisfet el pagament del drets d’examen.
Finalitzat el termini de presentació de sol·licituds no s’admetrà més documentació.
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia