miércoles, 3 de abril de 2019

1 Peó del cementeri, amb funcions de enterrador i de peó de serveis municipals. Ajuntamentde Pedreguer.

Ajuntament de Pedreguer. CONVOCAR PROVES SELECTIVES PER LA PROVISIÓ, EN PROPIETAT, D'UN LLOC DE TREBALL DE PEÓ DEL CEMENTERI D´AQUEST AJUNTAMENT, PLANTILLA PERSONAL FIXE
Per acord de la Junta de Govern de data 25 de març de 2019 s'acordà convocar proves selectives per la provisió, en propietat, d’un lloc de treball de Peó del cementeri d'aquest Ajuntament, de la plantilla de personal laboral fixe, inclosa en l’oferta d’ocupació per 2019, publicada al BOP de 18 de febrer de 2019. Aquesta convocatòria es regirà per les bases generals i, a més a més, per les específiques que a continuació es publiquen.
BASES: 
PRIMERA.-
La present convocatòria es regirà per les Bases Generals de selecció del personal al servei de les Entitats Locals de la Comunitat Valenciana, publicades, per Resolució de l'1 de desembre de 1992 del Director General d'Administració Local de la Conselleria d'Administració Pública de la Generalitat Valenciana, en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana nº 1.926, de 17 de desembre de 1992 i per aquestes bases específiques aprovades per la Junta de Govern de 22 de gener de 2009. Tant les Bases Generals com les específiques formen part d'aquesta convocatòria. 
SEGONA.- OBJECTE.
Les presents proves selectives tenen per objecte cobrir en propietat un lloc de treball, de naturalesa laboral fixe, de la plantilla de personal de l'Ajuntament, de Peó del cementeri, amb funcions de enterrador i de peó de serveis municipals. 
TERCERA.- SISTEMA DE PROVISIÓ I SELECCIÓ.
La provisió del lloc de treball es realitzarà mitjançant el sistema de concurs-oposició.
QUARTA.- REQUISITS DELS ASPIRANTS. A més dels establerts en les Bases Generals, per a poder participar en les proves, els aspirants hauran de reunir els següents requisits: 
- Nacionalitat espanyola o de qualsevol estat en que siga d’aplicació les condicions de l’art. 57 de la llei 5/2015. 
- Haver fet 16 anys, sense excedir dels 65. 
- Posseir el títol de Certificat Escolar (o equivalent) o en condicions d’obtenirlo en data d’acabament del termini de presentació d’instàncies. 
- No patir cap malaltia o defecte físic que impedisca l’exercici de les funcions pròpies del càrrec. 
- No haver estat separat mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol Administració Pública. 
- Posseir els permisos de conduir vehicles de la classe B.  
QUINTA.- PRESENTACIÓ D'INSTÀNCIES I DOCUMENTACIÓ. Les instàncies per formar part d'aquesta convocatòria es dirigiran al Sr. Alcalde-President d'aquest Ajuntament i es presentaran en el Registre General de l'Ajuntament o en la forma que determina l'article 16.4 de la Llei 39/2015 del Procediment administratiu comú de les administracions públiques. El termini de presentació d’instàncies és de 20 dies naturals comptats a partir del següent al de la publicació de l'extracte en el Butlletí Oficial de l' Estat. 
Els aspirants manifestaran, en la instància, que reuneixen totes i cadascuna de les condiciones exigides en la base segona, referides a la data en que finalitze el termini de presentació i que es comprometen a presentar el preceptiu jurament.
 

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia