lunes, 8 de abril de 2019

1 Tècnic/a de Joventut, per concurs de mèrits i entrevista. Mancomunitat de Municipis de la Vall d'Albaida

Anunci de la Mancomunitat de Municipis de la Vall d'Albaida sobre publicació de les bases que regeixen la selecció d'un/a tècnic/a de Joventut.
ANUNCI
Per Resolució de Presidència de la Mancomunitat de Municipis de la Vall d'Albaida número 2019-0207 de data 25 de març de 2019, s'ha donat aprovació a les bases per a la selecció d'un/a tècnic/a de Joventut, que tot seguit es detallen:
BASES QUE REGEIXEN LA SELECCIÓ D'UN/A TÈCNIC/A DE JOVENTUT PER A LA MANCOMUNITAT DE MUNICIPIS DE LA VALL D'ALBAIDA.
1. Objecte. Davant la necessitat immediata de cobrir amb caràcter temporal les funcions pròpies d'un tècnic/a de joventut al servei que la Mancomunitat de Municipis de la Vall d'Albaida, que prestarà a tots els municipis mancomunats de menys de 20.000 habitants, es dona a coneixement d'aquestes bases per a procedir al procés de selecció d'aquest professional pel procediment de concurs de mèrits i entrevista d'un/a tècnic/a de joventut.
La Mancomunitat de Municipis de la Vall d'Albaida, és troba al carrer Sant Francesc, 8, en Ontinyent.
La contractació sols es formalitzarà i estarà condicionada i vinculada a la concessió de la subvenció a les entitats locals incloses en la línia nominativa de subvencions S6030000 "Suport a la Xarxa Jove" dels pressupostos de la Generalitat per a l'exercici 2019.
El lloc de treball estarà dotat de les retribucions d'acord el programa de financiació de dins de la Resolució de 19 de febrer de 2019, del Director General de l'Institut Valencià de la Joventut, de concessió de la subvenció a les entitats locals incloses en la línea nominativa amb la Mancomunitat de Municipis de la Vall d'Albaida.
2. Funcions. Les funcions d'aquest tècnic/a es prestaran tant a la seu de la Mancomunitat com de manera itinerant pels 33 municipis (de menys de 20.000 habitants) de la Vall d'Albaida mancomunats.
...
3. Requisits. Amb la finalitat de ser admès/a per a participar en el procés selectiu, serà necessari complir els següents requisits:
- Ser espanyol/a o nacional de qualsevol estat de la Unió Europea, o d'altres estats en els quals, en virtut de tractats internacionals celebrats per la Unió Europea i ratificats per Espanya, siguen d'aplicació a la lliure circulació de treballadors en els termes en què podran accedir igualment el/la cònjuge dels espanyols/es i dels nacionals d'altres estats membres de la UE, sempre que no estiguen separats de dret, menors de 21 anys o majors d'edat que visquen a les seues expenses, de conformitat amb la modificació introduïda per la Llei 55/1999, de 9 de desembre, en la Llei 17/1993, de 23 de desembre.
- Tenir complits els 18 anys d'edat i no excedir de l'edat establida per a la jubilació forçosa per edat.
- No patir cap malaltia o defecte físic que impedisca l'exercici del lloc de treball al qual s'opta.
- No haver estat separat/ada, mitjançant expedient disciplinari, de qualsevol Administració Pública o ocupació pública, ni trobar-se inhabilitat/ada per a l'exercici de les funcions públiques.
- Posseir alguna de les següents titulacions:
- Educació Social
- Treball Social
- Psicologia
- Pedagogia
- Magisteri

- Estar en possessió del Títol de Grau Mitjà de Valencià.
- Estar en possessió del carnet de conduir tipus B.
- No tenir cap antecedent per delictes de caràcter sexual.
- Els/les interessats/des hauran de reunir tots els requisits en la data de la publicació de les bases.
4. Documentació. Una vegada siguen publicades les bases, els i les interessats i interessades, hauran de presentar en les oficines de la Mancomunitat de Municipis de la Vall d'Albaida o via telemàtica a través de la Seu Electrònica de la Mancomunitat (www.mancovall.com), en un termini màxim de 10 dies naturals comptadors a partir de l'endemà de la publicació de les bases en el Diari Oficial de la Província de València, en un termini màxim de 10 dies naturals comptadors a partir de l'endemà de la publicació de les bases {del 9 al 18 d'abril de 2019, a.i.}, la següent documentació:
- Fotocòpia confrontada de la titulació requerida, en els termes previstos en la base tercera.
- Documents acreditatius dels mèrits que al·leguen els/les aspirants. Els requisits s'acreditaran mitjançant aportació de documentació acreditativa on es farà constar que es reuneixen tots els requisits exigits en el punt 3 d'aquestes bases. Es considerarà document acreditatiu l'original o la fotocòpia degudament compulsada. L'experiència laboral s'acreditarà amb els documents probatoris que l'aspirant considera més adients i obligatòriament mitjançant certificació acreditativa de vida laboral emès per la Tresoreria de la Seguretat Social. En el cas de prestació de serveis, factures i/o contractes de la prestació.
- Fotocòpia del Document Nacional d'Identitat.
- Les persones aspirants redactaran un currículum vitae on faran constar les dades que consideren rellevants per a l'acompliment de les funcions assignades al lloc de treball convocat, amb una extensió màxima de cinc folis.
- Les persones aspirants redactaran i presentaran una memòria sobre quines serien les primeres accions que projectarien a l'hora d'elaborar un Pla territorial de joventut en la comarca de la Vall d'Albaida.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia