Anunci de l'Ajuntament de Silla sobre aprovació de les bases i la convocatòria per a la formació d'una borsa de treball d'auxiliar, d'administració general.
ANUNCI
L'Ajuntament de Silla, per decret 1341/2017, de 8 de novembre, va aprovar les bases i la convocatòria per a la per a la formació d'una borsa de treball d'auxiliar, d'administració general; les quals es reprodueixen a continuació:
BASES APLICABLES PER A UNA BORSA DE TREBALL DE PERSONAL AUXILIAR
PRIMERA. Objecte de la convocatòria Aquesta convocatòria té per objecte la formació d'una borsa de treball, pel procediment de convocatòria pública, mitjançant concurs-oposició, amb entrevista, per a cobrir, de forma provisional, llocs de treball, de categoria d'auxiliar, d'administració general, subgrup C2 de categoria professional.
La borsa de treball que es constituïsca servirà per a cobrir les necessitats del personal descrit, a l'Ajuntament de Silla, durant el temps en què estiga vigent; amb la finalitat especialment de reforçar el servei i/o de cobrir les vacants que hi pogueren existir.
SEGONA. Funcions. Les funcions del lloc de treball seran les corresponents genèricament al personal auxiliar d'administració general, entre d'altres:
· Efectuar la gestió material dels expedients d'acord amb la normativa de procediment administratiu.
· Informar i atendre al públic en general i, en particular, en assumptes propis de l'àmbit de les competències.
· Controlar la documentació i resoldre les incidències de tràmit generades en els expedients.
· Col·laborar i realitzar qualssevol funcions que li signen assignades.
· Qualsevol tipus de treball, d'acord amb la titulació requerida, en instal·lacions municipals.
TERCERA. Normativa aplicable. La realització d'aquestes proves selectives es regirà, en tot allò que no preveuen aquestes bases, per les bases generals de proves selectives de l'Ajuntament de Silla (Butlletí Oficial de la Província de data 26 de juliol de 2010 i 3 d'abril, 9 d'agost de 2014 i 18 de desembre de 2015), i per la resta de normativa aplicable.
QUARTA. Requisits dels aspirants. Per a prendre part en les proves selectives les persones aspirants hauran de reunir els requisits següents:
a) Haver complit 16 anys d'edat i no excedir de l'edat màxima de jubilació forçosa.
b) Tenir la nacionalitat espanyola o al ser nacional d'altre Estat, complir l'establert en l'article 57 del Reial decret legislatiu 5/2015 de 30 d'octubre de l'Estatut bàsic de l'empleat públic.
c) Estar en possessió de la titulació que correspon al grup C2: Graduat en educació secundària obligatòria o equivalent. Les equivalències dels títols hauran de ser acreditades pels propis aspirants, mitjançant certificació expedida a l'efecte per l'Administració competent.
d) Posseir capacitat funcional suficient per a l'exercici de les funcions encomanades.
e) No haver sigut separat, mitjançant expedient disciplinari, del servei de qualsevol de les administracions públiques, ni estar inhabilitat per al desenvolupament de les funcions públiques.
Les persones aspirants hauran de posseir tots els requisits en la data de finalització del termini de presentació d'instàncies i mantenir-los fins a la incorporació efectiva al lloc de treball.
CINQUENA. Instàncies i esmenes. Els aspirants hauran de presentar sol·licitud en què declararan complir tots els requisits fixats en aquestes bases, adreçat a l'Alcaldia. Els serveis municipals facilitaran model de sol·licitud. Hauran de presentar-la a l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania (Registre General), ubicada a la plaça Mercat Vell, número 4 de Silla o bé en la forma prevista en la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment administració comú. En aquest darrer cas, s'haurà d'enviar la sol·licitud i la titulació requerida abans que finalitze el termini de presentació de les instàncies, a l'atenció de l'àrea de Recursos Humans, al número de fax: 961212223 o al correu electrònic: rrhh@silla.es
El termini de presentació de les instàncies serà de 8 dies hàbils, comptadors des de l'endemà de la publicació de l'extracte de la convocatòria i les bases al BOP {del 17 al 28 de novembre de 2017, a.i.}, en el tauler d'edictes de la Corporació i en la pàgina web municipal. L'anunci especificarà la data de finalització del termini.
Els aspirants hauran de manifestar, sota la seua responsabilitat. comptar amb tots els requisits exigits i el compromís d'aportar la documentació acreditativa, així com també la relativa als mèrits que pretenen al·legar per a la fase de concurs, quan siguen requerits a l'efecte pel Tribunal del procés.
ANUNCI
L'Ajuntament de Silla, per decret 1341/2017, de 8 de novembre, va aprovar les bases i la convocatòria per a la per a la formació d'una borsa de treball d'auxiliar, d'administració general; les quals es reprodueixen a continuació:
BASES APLICABLES PER A UNA BORSA DE TREBALL DE PERSONAL AUXILIAR
PRIMERA. Objecte de la convocatòria Aquesta convocatòria té per objecte la formació d'una borsa de treball, pel procediment de convocatòria pública, mitjançant concurs-oposició, amb entrevista, per a cobrir, de forma provisional, llocs de treball, de categoria d'auxiliar, d'administració general, subgrup C2 de categoria professional.
La borsa de treball que es constituïsca servirà per a cobrir les necessitats del personal descrit, a l'Ajuntament de Silla, durant el temps en què estiga vigent; amb la finalitat especialment de reforçar el servei i/o de cobrir les vacants que hi pogueren existir.
SEGONA. Funcions. Les funcions del lloc de treball seran les corresponents genèricament al personal auxiliar d'administració general, entre d'altres:
· Efectuar la gestió material dels expedients d'acord amb la normativa de procediment administratiu.
· Informar i atendre al públic en general i, en particular, en assumptes propis de l'àmbit de les competències.
· Controlar la documentació i resoldre les incidències de tràmit generades en els expedients.
· Col·laborar i realitzar qualssevol funcions que li signen assignades.
· Qualsevol tipus de treball, d'acord amb la titulació requerida, en instal·lacions municipals.
TERCERA. Normativa aplicable. La realització d'aquestes proves selectives es regirà, en tot allò que no preveuen aquestes bases, per les bases generals de proves selectives de l'Ajuntament de Silla (Butlletí Oficial de la Província de data 26 de juliol de 2010 i 3 d'abril, 9 d'agost de 2014 i 18 de desembre de 2015), i per la resta de normativa aplicable.
QUARTA. Requisits dels aspirants. Per a prendre part en les proves selectives les persones aspirants hauran de reunir els requisits següents:
a) Haver complit 16 anys d'edat i no excedir de l'edat màxima de jubilació forçosa.
b) Tenir la nacionalitat espanyola o al ser nacional d'altre Estat, complir l'establert en l'article 57 del Reial decret legislatiu 5/2015 de 30 d'octubre de l'Estatut bàsic de l'empleat públic.
c) Estar en possessió de la titulació que correspon al grup C2: Graduat en educació secundària obligatòria o equivalent. Les equivalències dels títols hauran de ser acreditades pels propis aspirants, mitjançant certificació expedida a l'efecte per l'Administració competent.
d) Posseir capacitat funcional suficient per a l'exercici de les funcions encomanades.
e) No haver sigut separat, mitjançant expedient disciplinari, del servei de qualsevol de les administracions públiques, ni estar inhabilitat per al desenvolupament de les funcions públiques.
Les persones aspirants hauran de posseir tots els requisits en la data de finalització del termini de presentació d'instàncies i mantenir-los fins a la incorporació efectiva al lloc de treball.
CINQUENA. Instàncies i esmenes. Els aspirants hauran de presentar sol·licitud en què declararan complir tots els requisits fixats en aquestes bases, adreçat a l'Alcaldia. Els serveis municipals facilitaran model de sol·licitud. Hauran de presentar-la a l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania (Registre General), ubicada a la plaça Mercat Vell, número 4 de Silla o bé en la forma prevista en la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment administració comú. En aquest darrer cas, s'haurà d'enviar la sol·licitud i la titulació requerida abans que finalitze el termini de presentació de les instàncies, a l'atenció de l'àrea de Recursos Humans, al número de fax: 961212223 o al correu electrònic: rrhh@silla.es
El termini de presentació de les instàncies serà de 8 dies hàbils, comptadors des de l'endemà de la publicació de l'extracte de la convocatòria i les bases al BOP {del 17 al 28 de novembre de 2017, a.i.}, en el tauler d'edictes de la Corporació i en la pàgina web municipal. L'anunci especificarà la data de finalització del termini.
Els aspirants hauran de manifestar, sota la seua responsabilitat. comptar amb tots els requisits exigits i el compromís d'aportar la documentació acreditativa, així com també la relativa als mèrits que pretenen al·legar per a la fase de concurs, quan siguen requerits a l'efecte pel Tribunal del procés.
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia