jueves, 23 de noviembre de 2017

Borsa de Personal de Neteja. Ajuntament de Simat de la Valldigna

- Anunci de l'Ajuntament de Simat de la Valldigna sobre la constitució de la Borsa de Personal de Neteja.
ANUNCI
Per Resolució d'Alcaldia núm. 514/2017 de data 6 de novembre de 2017, es van aprovar les bases per a la creació d'una borsa d'ocupació temporal de personal de neteja, altres agrupacions professionals (laborals) de l'Ajuntament de Simat de la Valldigna.
Així mateix, s'adjunten les bases reguladores de les proves selectives:
BASES ESPECÍFIQUES RECTORES DE LES PROVES SELECTIVES QUE HAN DE REGIR LA CONSTITUCIÓ D'UNA BORSA D'OCUPACIÓ TEMPORAL DE PERSONAL DE NETEJA, ALTRES AGRUPACIONS PROFESSIONALS (LABORALS) DE L'AJUNTAMENT DE SIMAT DE LA VALLDIGNA.
L'Ajuntament de Simat de la Valldigna obri convocatòria pública per a la constitució d'una borsa de treball d'acord amb les següents bases.
1.- OBJECTE. És objecte de la present convocatòria la creació d'una borsa de treball, pel sistema de concurs oposició, per a posteriors nomenaments com a personal laboral o contractes laborals temporals, amb la finalitat de proveir tant vacants com substitucions transitòries dels seus titulars o altres necessitats temporals de places de personal de neteja, altres agrupacions professionals (laborals).
La funció principal a desenvolupar per el personal de neteja té per objecte:
Realitzar les tasques de neteja i manteniment de superfícies i mobiliari en edificis, instal·lacions, dotacions i infraestructures municipals, i dels col·legis públics municipals, seleccionant les tècniques, útils, productes i màquines per a garantir la higienització, conservació i manteniment, podent treballar individualment o amb equip, complint amb la normativa aplicable en matèria de seguretat i salut.
Les tasques:
- Realitzar la neteja de sòls, parets i sostres en edificis, locals i centres públics.
- Realitzar la neteja de cristalls en edificis i locals.
- Dur a terme la neteja del mobiliari situat a l'interior dels espais a intervindre.
- Tenir cura dels estris i dels materials utilitzats en el desenvolupament de les seves tasques.
- Reportar als seus superior aquelles incidències remarcables en el desenvolupament de les funcions encomanades.
- Qualsevol altres pròpies a la seua categoria professional.
El lloc de treball requerirà plena disponibilitat horària, per adequar l'horari laboral al bon desenvolupament del servei.
La borsa de treball es constituirà per una sola vegada i quedarà tancada, tenint vigència fins a la constitució d'una nova borsa de treball.
2.- SISTEMA DE SELECCIÓ. El procediment de selecció serà el de concurs-oposició. La fase d'oposició serà prèvia a la del concurs. Els nomenaments es faran per rigorós ordre de llista segons les puntuacions obtingudes de major a menor.
3.- REQUISITS DELS ASPIRANTS. Per a participar en el procés selectiu, les i els aspirants hauran de reunir els requisits següents:a) Tindre nacionalitat espanyola o la d'algun dels Estats membres de la Unió Europea, de conformitat amb el que disposa l'article 57 TREBEP.
b) Posseir la capacitat funcional per a l'exercici de les tasques.
c) Tindre complits setze anys i no excedir, si és el cas, de l'edat màxima de jubilació forçosa.
d) Estar en possessió del títol de Graduat d'Educació Secundaria o de Graduat Escolar o equivalent. L'equivalència o homologació del títol haurà de ser reconeguda per l'administració competent i degudament acreditada en tal sentit pels aspirants.
Les i els aspirants amb titulacions obtingudes en l'estranger hauran d'acreditar que estan en possessió de la corresponent convalidació o de la credencial que acredite, si és el cas, l'homologació del títol.
e) No patir malaltia o defecte físic o psíquic que impedisca el normal exercici de les funcions pròpies del lloc de treball.
f) No haver sigut separat/a per mitjà d'expedient disciplinari de cap de les administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial, per a l'accés al cos o escala objecte de la present convocatòria.
En cas de ser nacional d'un altre Estat, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent ni haver sigut sotmès a sanció disciplinària o equivalent que impedisca en el seu Estat, en els mateixos termes, l'accés a l'ocupació pública.
Els aspirants hauran de complir tots els requisits en la data que acaba la presentació d'instàncies i presentar la documentació acreditativa en el moment que siga requerida, si és el cas, per al seu nomenament per la Secretaria municipal d'este Ajuntament.
Les condicions expressades hauran de mantindre's al llarg del procés selectiu durant el qual les persones interessades podran ser requerides per a efectuar les comprovacions que s'estimen oportunes.
5. PRESENTACIÓ D'INSTÀNCIES Els que desitgen prendre part d'esta convocatòria hauran de sol·licitar-ho per mitjà d'instància dirigida a l'Alcaldia en què faran constar que es reuneixen els requisits exigits en la base tercera.
Les sol·licituds es presentaran en el Registre General d'Entrada de l'Ajuntament, acompanyades de la documentació acreditativa dels requisits segons el que s'estableix en les bases o bé per mitjà del procediment que regula l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre.
La convocatòria es publicarà en el Tauler d'Edictes de la Corporació, en la pàgina web de l'Ajuntament i al Butlletí Oficial de la Província.
El termini de presentació de sol·licituds serà de deu dies hàbils comptats des del següent a aquell en què aparega publicat l'anunci de la present convocatòria al Butlletí Oficial de la Província.{del 24 de novembre a l' 11 de desembre de 2017, a.i.}
La resta d'anuncis apareixeran únicament en el Tauler d'Edictes d'este Ajuntament i en la pàgina web. www.simat.org

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia