Ajuntament de la Sénia ANUNCI sobre aprovació de les bases i la convocatòria del procés selectiu per a la provisió d'una plaça d'auxiliar administratiu del punt d'atenció a la ciutadania de l'Ajuntament de la Sénia, en règim de personal laboral temporal amb contracte de relleu.
Mitjançant Resolució d'Alcaldia núm. 2018-117 de data 1 de març de 2018, s'han aprovat les bases i la convocatòria del procés selectiu per a la provisió la provisió d'una plaça d'auxiliar administratiu del Punt d'Atenció a la Ciutadania de l'Ajuntament de la Sénia, en règim de personal laboral temporal amb contracte de relleu.
S'adjunten les bases reguladores que regiran la convocatòria:
BASES ESPECÍFIQUES QUE HAN DE REGIR LA CONVOCATÒRIA PER A LA PROVISIÓ D'UNA PLAÇA D'AUXILIAR ADMINISTRATIU DEL PUNT D'ATENCIÓ A LA CIUTADANIA DE L'AJUNTAMENT DE LA SÉNIA, EN RÈGIM DE PERSONAL LABORAL TEMPORAL AMB CONTRATE DE RELLEU.
PRIMERA. Objecte de la Convocatòria. L'objecte d'aquestes bases la provisió d'una plaça de personal laboral temporal per cobrir mitjançant concurs-oposició una plaça d'auxiliar administratiu del Punt d'Atenció a la Ciutadania (PAC) mitjançant contracte de relleu.
Característiques de la plaça:
Adscripció: Punt d'Atenció a la Ciutadania
Règim Jurídic: Laboral
Caràcter: Contracte temporal de relleu
Durada: 4 anys
Jornada: 75%
Escala: Administració general
Subescala: Administrativa
Grup de classificació: C2
Número de places convocades: 1
Sistema selectiu: Concurs-oposició.
TERCERA. Condicions de les persones aspirants. Per ser admès i prendre part en la present convocatòria de selecció, les persones aspirants hauran de reunir els següents requisits, tots ells referits a la data en què finalitzi el termini de presentació de sol·licituds:
- Trobar-se en situació d'atur o tenir concertat un contracte de durada determinada amb l'Ajuntament de la Sénia.
- Tenir la nacionalitat espanyola o la dels altres estats membres de la Unió Europea o la dels estats als quals, en virtut de tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, els sigui aplicable la lliure circulació de treballadors. També seran admesos el cònjuge, els descendents i els descendents del cònjuge tant dels espanyols com dels nacionals dels altres estats membres de la Unió Europea, qualsevol que sigui la seva nacionalitat, sempre que els cònjuges no estiguin separats de dret i els descendents siguin menors de 21 anys o majors d'aquesta edat però visquin a càrrec dels seus progenitors.
- Haver complert 16 anys i no superar l'edat establerta per a la jubilació forçosa.
- Estar en possessió, en el moment de presentació d'instàncies, del títol de Graduat escolar, Formació Professional de primer grau o equivalent.
- Les titulacions obtingudes a l'estranger hauran d'estar homologades a les titulacions reconegudes a Espanya de conformitat amb el que estableix la normativa sobre aquesta matèria.
- Estar en possessió del certificat de nivell de suficiència (C1) (MECR) de la llengua catalana, equivalent o superior. En cas que no es pugui acreditar documentalment la persona aspirant haurà de realitzar una prova específica de caràcter obligatori i eliminatori que es qualificarà com a apte o no apte.
- Tenir capacitat funcional per a l'exercici de les places convocades.
- No estar inhabilitat per sentència ferma per a l'exercici de funcions públiques ni haver estat separat per resolució disciplinària ferma del servei de cap Administració pública o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les Comunitats Autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial.
- No trobar-se afectat per cap causa d'incapacitat o d'incompatibilitat previstes en la legislació vigent en la matèria.
Durant el procés selectiu el tribunal podrà demanar a qualsevol dels aspirants que acreditin el compliment de totes o alguna de les condicions i els requisits exigits per prendre part en el procés selectiu de què es tracti, en cas que es consideri que hi ha raons suficients per sol·licitar-ho.
QUARTA. Presentació de sol·licituds Les sol·licituds per prendre part en el procés de selecció s'han de presentar al registre general de l'Ajuntament de la Sénia, amb el model normalitzat, dins el termini improrrogable de 20 dies naturals des del següent al de la publicació de la convocatòria al DOGC, i s'han d'adreçar al president de la corporació.{del 15 de març al . d'abril de 2018, a.i.}
També poden presentar-se en qualsevol de les altres formes previstes a l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Els aspirants que presentin les sol·licituds mitjançant altres registres que no siguin el propi de l'Ajuntament de la Sénia, hauran de comunicar-ho al correu electrònic iqueralt@lasenia.cat i hauran d'adjuntar la sol·licitud registrada. lasenia.cat
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia