viernes, 6 de julio de 2018

borsa de treball de monitors esportius en vàries disciplines: - Monitor/a de ciclisme indoor: 3 hores setmanals. - Instructor/a d'activitats dirigides / liftraining-body power: 6 hores setmanals. - Instructor/a de pilates: 3 hores setmanals. - Instructor/a de fitness/musculació/entrenament personal; -per concurs de mèrits-, de l'Ajuntament de Vallada (La Costera-València)

Resultado de imagen de vallada comarcaEdicte de l'Ajuntament de Vallada sobre bases específiques que han de regir el procés selectiu per a la constitució d'una borsa de treball de monitors esportius en vàries disciplines.
EDICTE
Vista la necessitat de procedir a la contractació d'un nou monitor d'esport en diverses discipilnes per al "Servei d'esports" de l'Ajuntament de Vallada, atenent a les obligacions marcades per les disposicions legals en matèria de contractació.
Aprovades les Bases Específiques de la Convocatòria per a la creació d'una borsa de treball per a provisió del lloc de monitor d'esport en diverses disciplines per al "Servei d'Esports" de l'Ajuntament de Vallada, Bases que s'aproven mitjançant resolució d'alcaldia nº 236/2018 de data de 27 de juny de 2018.
[...]
BASES ESPECÍFIQUES RECTORES QUE HAN DE REGIR EL PROCÉS SELECTIU PER A LA CONSTITUCIÓ D'UNA BORSA DE TREBALL DE MONITORS/ES ESPORTIUS/VES EN VÀRIES DISCIPLINES.
1. OBJECTE. És objecte de les presents bases específiques establir les normes rectores per a la contractació laboral temporal d'un lloc de treball de monitor/a esportiu/va per al Pavelló Municipal d'Esports de Vallada. Al mateix temps, es crea una borsa de treball, la qual es farà servir per tal de cobrir les vacants que puguen produir-se als llocs de treball abans mencionats, així com, per a procedir a la primera contractació, la qual s'efectuarà en base a les persones que hi haja inscrites a la borsa de treball.
El lloc de treball es cobrirà mitjançant la formalització d'un contracte laboral temporal amb una durada de dos anys. En cap cas, el contracte temporal subscrit podrà convertir-se en indefinit i el personal contractat, en fix de plantilla.
L'horari i jornada laboral que exercirà l'aspirant que ocupe el lloc de treball serà de sis hores diàries, de 15.00 a 21.00 de la vesprada, de dilluns a divendres i de quatre hores els dissabtes, de 9.30 a 13.30, acomplint un total de 34 hores setmanals.
Les retribucions brutes s'ajustaran al que establisca el conveni vigent d'aplicació.
Les funcions corresponents al lloc de treball que es convoca seran:
- Monitor/a de ciclisme indoor: 3 hores setmanals.
- Instructor/a d'activitats dirigides / liftraining-body power: 6 hores setmanals.
- Instructor/a de pilates: 3 hores setmanals.
- Instructor/a de fitness/musculació/entrenament personal:
quan es requerisca, segons demanda.
- Funcions de manteniment de les instal·lacions esportives, de caràcter genèric, açò és, que no són inherents a la formació/titulació de monitor esportiu, les quals vindran encarregades pel responsable/s de les instal·lacions esportives, o persona designada per aquest.
Les funcions, dedicacions i jornada indicades, s'arrepleguen a títol merament informatiu i podran modificar-se per tal d'ajustar-les a les necessitats del servei municipal.
Els/les aspirants que resulten seleccionats/des se sotmetran al règim d'incompatibilitats vigent.
2. SISTEMA DE SELECCIÓ. El procediment de selecció es realitzarà mitjançant el sistema de concurs de mèrits.
3. REQUISITS DELS/LES ASPIRANTS. Tant els requisits generals com els específics hauran de complir-se des de la data de publicació d'aquestes bases fins a la data de formalització del contracte.
Requisits Generals:
a)
Tindre nacionalitat espanyola o la d'algun dels Estats membres de la Unió Europea. També podran participar, qualsevol que siga la seua nacionalitat, el o la cònjuge dels espanyols/les i dels/les nacionals d'altres Estats membres de la Unió Europea, sempre que no estiguen separats/des de dret i els/les seus descendents i els/les del/de la seu/a cònjuge sempre que no estiguen separats/des de dret, siguen menors de vint-i-un anys o majors d'aquesta edat i dependents.
L'accés a l'ocupació pública, s'estendrà igualment a les persones incloses en l'àmbit d'aplicació dels Tractats Internacionals celebrats per la Unió Europea i ratificats per Espanya en els quals siga aplicable, la lliure circulació dels treballadors.
Així mateix, conforme a l'article 57.4 del Reial decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic i l'article 10 de la Llei 4/2000, d'11 de gener, sobre drets i llibertats dels/les estrangers/es a Espanya i la seua integració social, els/les estrangers/es extracomunitaris/ries amb residència legal a Espanya podran accedir com a personal laboral al servei de les Administracions Públiques, en igualtat de condicions que els/les espanyols/les.
b) Tindre la capacitat funcional per a l'acompliment de les tasques.
c) Tenir complits 16 anys d'edat i no excedir, si escau, de l'edat màxima de jubilació forçosa.
d) No haver sigut separat/da mitjançant expedient disciplinari, del servei de qualsevol de les Administracions Públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les Comunitats Autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per a l'accés al cos o escala de funcionari o per a exercir funcions similars a les quals exercien en el cas del personal laboral en el qual haguera sigut separat o inhabilitat.
e) No haver sigut acomiadat/da disciplinàriament de conformitat amb el que preveu l'article 96.1 b) de la Llei 5/2015, de 30 d'octubre, de l'Estatut Bàsic de L'Empleat Públic. En el cas de ser nacional d'un altre Estat, no trobar-se inhabilitat/da o en situació equivalent ni haver sigut sotmès/sa a sanció disciplinària o equivalent que impedisca en el seu Estat, en els mateixos termes l'accés a l'ocupació pública.
e) No haver sigut condemnat/da per sentència ferma per algun delicte contra la llibertat i indemnitat sexual, que inclou l'agressió i abús sexual, assetjament sexual, exhibicionisme i provocació sexual, prostitució i explotació sexual i corrupció de menors, així com per tracta de sers humans. Esta circumstància haurà de ser acreditada prèviament a la signatura del contracte de treball o adjudicació del lloc de treball, per mitjà de l'aportació d'una certificació negativa del Registre Central de delinqüents sexuals.
f) Estar en possessió de qualsevol de les següents titulacions:
1.
Llicenciatura o Grau Equivalent en Ciències de l'Activitat Física i l'Esport (CAFE).
2. Cicle Formatiu de FP de Grau Superior. Títol de Tècnic Superior en Animació d'Activitats Físiques i Esportives.
3. En cas de no tenir cap de les dues titulacions abans assenyalades, s'haurà d'estar en possessió de totes i cadascuna de les titulacions següents:
- Instructor/a de Pilates.
- Instructor/a de ciclisme indoor.
- Instructor/a de liftraining/body power.
- Instructor/a d'activitats dirigides.
- Entrenador/a personal.
- Monitor/a de fitness/musculació.

4. SOL·LICITUDS. El termini de presentació de sol·licituds serà de 20 dies naturals, comptats a partir de l'endemà al de la publicació de les presents bases en el Butlletí Oficial de la Província de València.{del 7 al 26 de juliol de 2018, a.i.}
Totes les actuacions posteriors a les bases de la convocatòria es publicaran en el Tauler d'anuncis de l'Ajuntament de Vallada i al seu anàleg del portal electrònic del mateix: http://www.vallada.es/es.
Qui desitge participar en el procés de selecció objecte d'aquesta convocatòria haurà de fer-ho constar en el model de sol·licitud que s'estableix en l'Annex.
El model a complimentar, pels/les interessats/des, per tal de presentar la seua sol·licitud que figura a aquest annex es podrà adquirir mitjançant aquestes bases, publicades a la web, o físicament a les oficines municipals de l'Ajuntament de Vallada en horari d'atenció al públic, de 09:00h a 14:00h de dilluns a divendres.
La sol·licitud degudament emplenada i signada per el/la sol·licitant, es dirigirà a la Il·lma. Sra. Alcaldessa - Presidenta de l'Ajuntament de Vallada, i haurà de ser presentada davant el Registre General de l'Ajuntament de Vallada, c/ Pl. Major, 10, CP 46691, en horari d'atenció al públic (senyalat al paràgraf anterior), o en la forma que determina l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
Per a ser admesos/es i prendre part en les proves selectives, els/les sol·licitants hauran d'assenyalar en les seues instàncies que reuneixen tots i cadascun dels requisits exigits, referits sempre a la data d'expiració del termini assenyalat per a la presentació d'instàncies.
La sol·licitud haurà d'anar acompanyada per:
- Fotocòpia compulsada del DNI o document anàleg.
- Fotocòpia compulsada de la titulació requerida (titulacions assenyalades a l'apartat f) del punt tercer de les presents bases).
- Documentació acreditativa dels mèrits.
- Informe de la vida laboral.
Les expressades condicions hauran de mantenir-se al llarg del procés selectiu durant el qual els/les interessats/des podran ser requerits per a efectuar les comprovacions que s'estimen oportunes.
La presentació de la instància sol·licitant prendre part al procediment selectiu regulat en les presents bases, suposa l'acatament d'aquestes que obliguen a la pròpia administració convocant, al tribunal de selecció i als aspirants que concorren a aquesta.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia