AJUNTAMENT D’ALCOI -. EDICTE. BASES DE LA CONVOCATÒRIA DE DUES BEQUES PER A LES ESCOLETES INFANTILS PÚBLIQUES MUNICIPALS I PER ALS COL·LEGIS PÚBLICS DE PRIMÀRIA D’ALCOI, ANY 2013.
De conformitat amb el que disposa la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions, així com en l’article 13 de l’Ordenança general reguladora de la concessió de subvencions de l’Ajuntament d’Alcoi, es procedeix a donar publicitat a les bases que han de regir l’atorgament de subvencions en règim de concurrència competitiva, destinades a la concessió de dues beques per a les Escoletes Infantils Municipals i per als Col·legis Públics de Primària d’Alcoi.
En atenció al que s’exposa i a l’acord adoptat per la Junta de Govern Local de data 8 de febrer de 2013, pel qual es van aprovar les bases de referència, es dóna publicitat a les mateixes en els termes següents:
Es procedeix a la convocatòria de dues Beques per a la iniciació de tasques d’Investigació i documentació de diplomats en Magisteri o llicenciats en Pedagogia, Psicopedagogia o Psicologia, o que compten amb estudis de postgrau relacionats amb aquestes especialitats. Per tant, l’Ajuntament d’Alcoi, convoca dues Beques per a tasques d’investigació i documentació en les Escoletes Infantils Públiques Municipals i en els col·legis públics de Primària d’aquesta localitat, corresponents a l’any 2013.
BASES DE LA CONVOCATÒRIA.
1. La duració de les Beques serà de 6 mesos, dividits en dos períodes (de març a juny, i d’octubre a novembre).
2. La dotació econòmica serà de 320 € mensuals, per un total de 3.840 € aplicables a la partida 05444.92000.48222 del Pressupost Municipal prorrogat de 2013.
3. Els becaris desenvoluparan la seua activitat de l’1 de març al 30 de juny i de l’1 d’octubre al 30 de novembre de 2013, data en què conclourà el gaudi de les presents beques.
L’ingrés de la dotació de les beques es realitzarà mensualment si no hi ha abans renúncia expressa de la beca. En eixe cas, s’abonarà el prorrateig pels dies reals de compliment de la beca després de l’informe previ del director de l’Escoleta Infantil Pública Municipal o Escola de Primària corresponent.
4. Els becaris realitzaran les tasques específiques de les beques en les dependències d’alguna de les Escoletes Infantils Públiques Municipals o Escola Pública de Primària que se li assigne.
5. En concret, els becaris hauran de realitzar les tasques següents:
a) Implicació i desenvolupament en el projecte «Fem Família». Preparar, organitzar i desenvolupar tallers per a pares i mares dels centres educatius de destinació, en l’etapa d’Infantil i Primària, segons el nivell que se li haja atorgat.
b) Coordinació i reunió amb els becaris dels altres centres per a la formació i preparació de les tasques adients al projecte.
c) Orientar i supervisar les tasques que realitzen els companys i companyes que estiguen fent pràctiques no remunerades, de la Universitat d’Alacant, als centres educatius on es desenvolupa aquest projecte.
d) Documentar les activitats educatives del centre educatiu públic on es realitza la beca.
e) Participar en les tasques d’investigació i innovació educativa.
f) Participar en les activitats de formació que es proposen per a la bona realització i millora de les activitats enumerades.
6. Les beques convocades s’adjudicaran mitjançant concurs entre els diversos aspirants a aquestes que posseïsquen els requisits següents i els acrediten documentalment:
a) Ser espanyol i residir en el territori de la Comunitat Autònoma Valenciana.
b) Haver finalitzat la llicenciatura de Pedagogia, Psicopedagogia o Psicologia o la diplomatura de Magisteri o tenir estudis de postgrau d’aquestes especialitats.
c) Declaració responsable d’estar al corrent de les seues obligacions tributàries i amb la Seguretat Social.
d) Declaració responsable de no trobar-se en cap de les circumstàncies que li impedisquen d’obtenir la condició de beneficiari de subvencions públiques establertes en l’art. 13 de la Llei General de Subvencions.
7. Les sol·licituds es realitzaran mitjançant una instància adreçada al Sr. Alcalde de l’Ajuntament d’Alcoi, tot indicanthi «Beca per a la iniciació de tasques d’Investigació i documentació en Escoletes Infantils o Col·legis Públics de Primària» i s’hauran de presentar al Registre d’Entrada d’aquest Ajuntament (C/ Sant Llorenç, 6, 03801 Alcoi), o per qualsevol dels mitjans assenyalats en l’article 38 de la Llei 30/92, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú. El model de sol·licitud podrà recollir-se al mateix Ajuntament o al mateix web municipal (http://www.alcoi.org).
1) El termini de presentació de sol·licituds serà de 20 dies hàbils comptats a partir del dia següent al de la publicació d’aquestes bases en el Butlletí Oficial de la Província d’Alacant (BOP).[butlletí oficial de la província - alacant, 20 febrer 2013 - n.º 36] {del 21 de febrer al 15 de març de 21013 a.i.} Així mateix, la convocatòria serà anunciada a través del tauler d’anuncis i la pàgina web de l’Ajuntament d’Alcoi, i mitjançant un anunci inserit en un periòdic local. Si l’últim dia fóra inhàbil, s’entendrà que el termini expira el primer dia hàbil següent.
2) Les sol·licituds hauran d’anar acompanyades de la documentació següent:
a) Certificació acadèmica personal que acredite haver obtingut la titulació corresponent amb les qualificacions obtingudes, convocatòria i curs.
b) Currículum de l’aspirant. Els mèrits al·legats s’han de relacionar per blocs seguint el mateix ordre que el de la base 12 de la present convocatòria.
c) Certificat d’empadronament.
d) Qualsevol documentació que considere pertinent d’adjuntar com a mèrit personal. En cas de treballs realitzats o publicats caldrà adjuntar-ne una còpia.
e) Fotocòpia del DNI i número de telèfon.
f) Full d’alta de manteniment de tercers en què s’indiquen el número de compte i l’entitat bancària on caldrà efectuar els pagaments en cas de ser concedida la beca.
3) Tota la documentació s’ha de presentar en documents originals o en fotocòpies degudament compulsades. La documentació que no complisca aquests requisits no serà admesa a l’hora de baremar l’expedient personal del sol·licitant.
...
De conformitat amb el que disposa la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions, així com en l’article 13 de l’Ordenança general reguladora de la concessió de subvencions de l’Ajuntament d’Alcoi, es procedeix a donar publicitat a les bases que han de regir l’atorgament de subvencions en règim de concurrència competitiva, destinades a la concessió de dues beques per a les Escoletes Infantils Municipals i per als Col·legis Públics de Primària d’Alcoi.
En atenció al que s’exposa i a l’acord adoptat per la Junta de Govern Local de data 8 de febrer de 2013, pel qual es van aprovar les bases de referència, es dóna publicitat a les mateixes en els termes següents:
Es procedeix a la convocatòria de dues Beques per a la iniciació de tasques d’Investigació i documentació de diplomats en Magisteri o llicenciats en Pedagogia, Psicopedagogia o Psicologia, o que compten amb estudis de postgrau relacionats amb aquestes especialitats. Per tant, l’Ajuntament d’Alcoi, convoca dues Beques per a tasques d’investigació i documentació en les Escoletes Infantils Públiques Municipals i en els col·legis públics de Primària d’aquesta localitat, corresponents a l’any 2013.
BASES DE LA CONVOCATÒRIA.
1. La duració de les Beques serà de 6 mesos, dividits en dos períodes (de març a juny, i d’octubre a novembre).
2. La dotació econòmica serà de 320 € mensuals, per un total de 3.840 € aplicables a la partida 05444.92000.48222 del Pressupost Municipal prorrogat de 2013.
3. Els becaris desenvoluparan la seua activitat de l’1 de març al 30 de juny i de l’1 d’octubre al 30 de novembre de 2013, data en què conclourà el gaudi de les presents beques.
L’ingrés de la dotació de les beques es realitzarà mensualment si no hi ha abans renúncia expressa de la beca. En eixe cas, s’abonarà el prorrateig pels dies reals de compliment de la beca després de l’informe previ del director de l’Escoleta Infantil Pública Municipal o Escola de Primària corresponent.
4. Els becaris realitzaran les tasques específiques de les beques en les dependències d’alguna de les Escoletes Infantils Públiques Municipals o Escola Pública de Primària que se li assigne.
5. En concret, els becaris hauran de realitzar les tasques següents:
a) Implicació i desenvolupament en el projecte «Fem Família». Preparar, organitzar i desenvolupar tallers per a pares i mares dels centres educatius de destinació, en l’etapa d’Infantil i Primària, segons el nivell que se li haja atorgat.
b) Coordinació i reunió amb els becaris dels altres centres per a la formació i preparació de les tasques adients al projecte.
c) Orientar i supervisar les tasques que realitzen els companys i companyes que estiguen fent pràctiques no remunerades, de la Universitat d’Alacant, als centres educatius on es desenvolupa aquest projecte.
d) Documentar les activitats educatives del centre educatiu públic on es realitza la beca.
e) Participar en les tasques d’investigació i innovació educativa.
f) Participar en les activitats de formació que es proposen per a la bona realització i millora de les activitats enumerades.
6. Les beques convocades s’adjudicaran mitjançant concurs entre els diversos aspirants a aquestes que posseïsquen els requisits següents i els acrediten documentalment:
a) Ser espanyol i residir en el territori de la Comunitat Autònoma Valenciana.
b) Haver finalitzat la llicenciatura de Pedagogia, Psicopedagogia o Psicologia o la diplomatura de Magisteri o tenir estudis de postgrau d’aquestes especialitats.
c) Declaració responsable d’estar al corrent de les seues obligacions tributàries i amb la Seguretat Social.
d) Declaració responsable de no trobar-se en cap de les circumstàncies que li impedisquen d’obtenir la condició de beneficiari de subvencions públiques establertes en l’art. 13 de la Llei General de Subvencions.
7. Les sol·licituds es realitzaran mitjançant una instància adreçada al Sr. Alcalde de l’Ajuntament d’Alcoi, tot indicanthi «Beca per a la iniciació de tasques d’Investigació i documentació en Escoletes Infantils o Col·legis Públics de Primària» i s’hauran de presentar al Registre d’Entrada d’aquest Ajuntament (C/ Sant Llorenç, 6, 03801 Alcoi), o per qualsevol dels mitjans assenyalats en l’article 38 de la Llei 30/92, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú. El model de sol·licitud podrà recollir-se al mateix Ajuntament o al mateix web municipal (http://www.alcoi.org).
1) El termini de presentació de sol·licituds serà de 20 dies hàbils comptats a partir del dia següent al de la publicació d’aquestes bases en el Butlletí Oficial de la Província d’Alacant (BOP).[butlletí oficial de la província - alacant, 20 febrer 2013 - n.º 36] {del 21 de febrer al 15 de març de 21013 a.i.} Així mateix, la convocatòria serà anunciada a través del tauler d’anuncis i la pàgina web de l’Ajuntament d’Alcoi, i mitjançant un anunci inserit en un periòdic local. Si l’últim dia fóra inhàbil, s’entendrà que el termini expira el primer dia hàbil següent.
2) Les sol·licituds hauran d’anar acompanyades de la documentació següent:
a) Certificació acadèmica personal que acredite haver obtingut la titulació corresponent amb les qualificacions obtingudes, convocatòria i curs.
b) Currículum de l’aspirant. Els mèrits al·legats s’han de relacionar per blocs seguint el mateix ordre que el de la base 12 de la present convocatòria.
c) Certificat d’empadronament.
d) Qualsevol documentació que considere pertinent d’adjuntar com a mèrit personal. En cas de treballs realitzats o publicats caldrà adjuntar-ne una còpia.
e) Fotocòpia del DNI i número de telèfon.
f) Full d’alta de manteniment de tercers en què s’indiquen el número de compte i l’entitat bancària on caldrà efectuar els pagaments en cas de ser concedida la beca.
3) Tota la documentació s’ha de presentar en documents originals o en fotocòpies degudament compulsades. La documentació que no complisca aquests requisits no serà admesa a l’hora de baremar l’expedient personal del sol·licitant.
...
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia