Anunci
de l’Excel·lentíssima Diputació Provincial de València sobre
convocatòria núm. 13/16, bases de l’oposició lliure per a la provisió de
dotze places d’Oficial/a de Recaptació de la Diputació.
ANUNCI
Per Decret núm. 689 de data 1 de febrer del 2017, la Presidència
d’aquesta corporació hi ha disposat convocar oposició lliure per a la
provisió de dotze places d’Oficial/a de Recaptació, de conformitat
amb les següents,
BASES
Base primera. Objecte de la convocatòria
És objecte de la present convocatòria la provisió en propietat, pel
procediment d’oposició lliure, de dotze places d’oficial/a de Recaptació, vacants en la plantilla d’aquesta corporació provincial i que
figura en l’Oferta d’Ocupació Pública per al 2016, enquadrades en
l’escala d’Administració Especial, subescala Serveis Especials,
classe Comeses Especials, branca Recaptació, subgrup C1,
dotades
amb les retribucions legalment establides i corresponents al seu
subgrup de classificació, segons l’article 76 del Reial Decret
Legislatiu 5/2015, de 30 d’octubre, pel qual s’aprova el text
refós de la
Llei de l’Estatut Bàsic de l’Empleat Públic (TRLEBEP).
Base tercera. Condicions o requisits que han de reunir o complir els
aspirants
Per a prendre part en les proves selectives d’aquesta convocatòria
serà necessari:
a) Tindre la nacionalitat espanyola o la d’un de la resta d’estats
membres de la Unió Europea. Igualment serà aplicable, siga quina
siga la seua nacionalitat, al cònjuge dels espanyols i dels nacionals
d’altres estats membres de la Unió Europea, sempre que no estiguen
separats de dret, i als seus descendents i als del seu cònjuge, sempre
que no estiguen separats de dret, siguen menors de vint-i-un anys o
majors d’aquesta edat dependents.
b)
Posseir la capacitat funcional per a l’exercici de les tasques.
c) Tindre complits setze anys i no excedir, si és el cas, de l’edat
màxima de jubilació forçosa.
d) No
haver sigut separat per mitjà d’expedient disciplinari del servei
de qualsevol de les Administracions Públiques o dels òrgans
constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se
en
inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics
per resolució judicial, per a l’accés al cos
o escala de funcionari, o
per a exercir funcions semblants a les que exercien en el cas
del
personal laboral, en el qual haguera sigut separat o inhabilitat.
En
el
cas de ser nacional d’un altre estat, no trobar-se inhabilitat o en
situació equivalent, ni haver sigut sotmés a cap sanció disciplinària o
equivalent que impedisca en el seu estat, en els mateixos
termes,
l’accés a l’ocupació pública.
e)
Estar en possessió del títol Batxiller o Tècnic o equivalent,
o en
condicions d’obtindre’l en la data en què acabe el termini de
presentació de sol·licituds. Si és el cas, l’equivalència haurà de ser
aportada per l’aspirant per mitjà de certificació expedida a aquest
efecte
per l’administració competent.
En el cas de titulacions obtingudes a l’estranger, s’haurà d’estar en
possessió de la credencial que acredite la seua homologació o convalidació, si és el cas.
Base quarta. Igualtat de condicions
L’òrgan de selecció establirà, per a les persones amb discapacitat que
així ho manifesten en la seua sol·licitud de participació, les
adaptacions possibles de temps i mitjans per a la realització de les
proves
selectives. Per a això, hauran de presentar certificació de la
Conselleria de Benestar Social, o òrgan competent d’altres
comunitats
autònomes o de l’Administració de l’Estat, que acredite la seua
condició de discapacitat, com també la compatibilitat amb l’exercici de
les tasques i les funcions de la plaça objecte de la
present
convocatòria.
A
aquests efectes, d’acord amb l’article 4.2 del Reial Decret Legislatiu
1/2013, de 29 de novembre, pel qual s’aprova el text refós de
la Llei General de drets de les persones amb discapacitat i de la seua
inclusió social, tindran la consideració de persones amb discapacitat
aquelles a les quals se’ls haja reconegut un grau de
minusvalidesa
igual o superior al 33 per cent. En tot cas, es consideraran afectats
per una minusvalidesa en grau igual o superior al 33 per cent
els
pensionistes de la Seguretat Social que tinguen reconeguda una
pensió d’incapacitat permanent en el grau de total, absoluta o gran
invalidesa, i als pensionistes de classes passives que tinguen recone
-
guda una pensió de jubilació o de retir per incapacitat permanent per
al servei o inutilitat.
Base cinquena. Sol·licituds i admissió d’aspirants
En les sol·licituds per a prendre part en la present oposició, que
hauran d’estar degudament omplides, els aspirants manifestaran que
reuneixen totes i cada una de les condicions i els requisits exigits en
la base tercera i, si és el cas, la base quarta, referides a la data de
terminació del termini de presentació de sol·licituds; es dirigiran al
Sr. president de la Diputació i s’hauran de presentar en el Registre
General (Palau de la Batlía, carrer Serrans, núm. 2, de València),
o
en els llocs que determina l’article 16 de la Llei 39/2015 d’1
d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions
Públiques, degudament reintegrades, dins del termini de 20 dies
naturals, comptadors a partir de l’endemà de la publicació de l’extracte de la convocatòria en el Boletín Oficial del Estado.
La sol·licitud per a prendre part en el present procés s’haurà d’omplir
preferentment per mitjans telemàtics a través del tràmit que es troba
en la pàgina web,
www.dival.es/personal
.
Una vegada omplida,
haurà de ser impresa, firmada i presentada en format paper en el
termini fixat a aquest efecte i en els llocs descrits en el paràgraf
anterior. Les sol·licituds generades telemàticament i que no siguen
presentades en els llocs i els modes previstos no conferiran cap dret
per al sol·licitant.
Així mateix, el personal aspirant podrà utilitzar el model original de
sol·licitud en paper que es troba en el Registre General de la Diputació de València o en el Punt d’Atenció i Informació de Personal
(carrer Hug de Montcada, núm. 9, València).
En el cas que s’opte per presentar la sol·licitud en una oficina de
correus, la presentació es farà en un sobre obert, perquè la instància
siga datada i segellada pel personal funcionari abans de ser certificada.
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia