ANUNCI
Per Decret núm. 858 de data 9 de febrer del 2017, la Presidència
d’aquesta corporació hi ha disposat convocar oposició lliure per a la
provisió de quatre places de Tècnic/a de Comunicació i Relacions
Informatives, de conformitat amb les següents,
BASES
Base primera. Objecte de la convocatòria
És objecte de la present convocatòria la provisió en propietat, pel
procediment d’oposició lliure, de quatre places de tècnic/a de comunicació i relacions informatives, vacants en la plantilla d’aquesta
corporació provincial i que figuren en l’Oferta d’Ocupació Pública
per a 2016, enquadrades en l’escala d’Administració Especial, subescala Serveis Especials, classe Comeses Especials, branca Protocol i
Comunicacions, subgrup A1, dotades amb les retribucions legalment
establides i corresponents al seu subgrup de classificació, segons
l’article 76 del Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d’octubre, pel
qual s’aprova el text refós de la Llei de l’Estatut Bàsic de l’Empleat
Públic (TRLEBEP).
Base tercera. Condicions o requisits que han de reunir o complir els
aspirants
Per a prendre part en les proves selectives d’esta convocatòria serà
necessari:
a) Tindre la nacionalitat espanyola o la d’un dels restants Estats
membres de la Unió Europea. Igualment serà aplicable, siga quina
siga la seua nacionalitat, al cònjuge dels espanyols i dels nacionals
d’altres Estats membres de la Unió Europea, sempre que no estiguen
separats de dret i als seus descendents i als del seu cònjuge sempre
que no estiguen separats de dret, siguen menors de vint-i-un anys o
majors de la dita edat dependents.
b)
Posseir la capacitat funcional per a l’exercici de les tasques.
c) Tindre complits setze anys i no excedir, si és el cas, de l’edat
màxima de jubilació forçosa.
d) No haver sigut separat per mitjà d’expedient disciplinari del servei
de qualsevol de les Administracions Públiques o dels òrgans consti-
tucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se en
inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics
per resolució judicial, per a l’accés al cos
o escala de funcionari, o
per a exercir funcions semblants a les que exercien en el cas del
personal laboral, en el que haguera sigut separat o inhabilitat.
En el
cas de ser nacional d’un altre estat, no trobar-se inhabilitat o en si-
tuació equivalent, ni haver sigut sotmés a cap sanció disciplinària o
equivalent que impedisca en el seu estat, en els mateixos termes,
l’accés a l’ocupació pública.
e)
Estar en possessió del títol de llicenciat en Periodisme o en Comunicació Audiovisual o equivalent, o bé, títol universitari oficial de grau
en Periodisme o en Comunicació Audiovisual o equivalent, més el
títol oficial de màster universitari, o en condicions d’obtindre’l en la
data en què acabe el termini de presentació de sol·licituds. Si és el cas,
l’equivalència haurà de ser aportada per l’aspirant per mitjà de certificació expedida a aquest efecte per l’administració competent.
En el cas de titulacions obtingudes a l’estranger s’haurà d’estar en
possessió de la credencial que acredite la seua homologació o convalidació, si és el cas.
Base cinquena. Sol·licituds i admissió d’aspirants
En les sol·licituds per a prendre part en la present oposició, que
hauran d’estar degudament omplides, els aspirants manifestaran que
reuneixen totes i cada una de les condicions i els requisits exigits en
la base tercera i, si és el cas, en la base quarta, referides a la data de
terminació del termini de presentació de sol·licituds; seran dirigides
al Sr. president de la Diputació i s’hauran de presentar en el seu
Registre General (Palau de la Batlía, carrer Serras, núm. 2, València),
o en els llocs que determina l’article 16 de la Llei 39/2015 d’1 d’oc-
tubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions
Públiques, degudament reintegrades, dins del termini de 20 dies
naturals, comptadors a partir de l’endemà de la publicació de l’extracte de la convocatòria en el Boletín Oficial del Estado.
La sol·licitud per a prendre part en el present procés haurà d’omplir-
se preferentment per mitjans telemàtics a través del tràmit que es
troba en la pàgina web,
www.dival.es/personal.
Una vegada omplida,
haurà de ser impresa, firmada i presentada en format paper en el
termini fixat a aquest efecte i en els llocs descrits en el paràgraf
anterior.
Les sol·licituds generades telemàticament i que no siguen
presentades en els llocs i els modes previstos no conferiran cap dret
per al sol·licitant.
Així mateix, el personal aspirant podrà utilitzar el model original de
sol·licitud en paper que es troba en el Registre General de la Diputació de València o en el Punt d’Atenció i Informació de Personal
(carrer Hug de Montcada, núm. 9, València).
En el cas que s’opte per presentar la sol·licitud en una oficina de correus,
la presentació es farà en un sobre obert perquè la instància siga datada
i segellada pel personal funcionari abans de ser certificada.
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia