viernes, 12 de mayo de 2017

1 lloc de Secretaria-Intervenció clase 3ª, en interinitat, mitjançant sistema de concurs de mèrits. Ajuntament d' Agres (El Comtat-Alacant)

Per Resolució d'Alcaldia nº 51/2017, de data 4 de maig de 2017, es van aprovar les bases i la convocatòria per a la selecció, en règim d'interinitat, de Secretari-Interventor mitjançant sistema de concurs de mèrits, per cobrir la vacant de aquest Ajuntament. S'adjunten les bases reguladores que regiran la convocatòria: 
PRIMERA. Objecte de la Convocatòria. És objecte de la present convocatòria cobrir, per personal interí i mitjançant concurs de mèrits, fins que el lloc es cobrisca amb caràcter definitiu per funcionari de carrera, el lloc de Secretaria-Intervenció de classe tercera d'aquest Ajuntament, reservat a funcionaris d'Administració Local amb habilitació de caràcter nacional de la Subescala Secretaria Intervenció, Grup A i B, Nivell de Complement de Destinació 21. 
SEGONA. Condicions d'Admissió d'Aspirants. Per a formar part en la selecció, serà necessari que els aspirants reunisquen en el moment en què finalitze el termini de presentació de les sol·licituds, els següents requisits: a) Tenir la nacionalitat espanyola.  
b) No patir malaltia o defecte físic o psíquic que l'impedisca l'exercici de les funcions corresponents. 
c) Tenir complerts divuit anys i no excedir, si escau, de l'edat màxima de jubilació forçosa. 
d) No haver estat separat mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les Comunitats Autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per a l'accés al cos o escala de funcionari, o per exercir funcions similars a les que desenvolupaven en el cas del personal laboral, en què hagués estat separat o inhabilitat.  
e) Estar en possessió d'algun dels següents títols: Llicenciat en Dret, en Ciències Polítiques i de l'Administració, en Sociologia, en Administració i Direcció d'Empreses, en Economia, en Ciències Actuarials i Financeres. 
Els requisits establerts en aquestes bases s'han de complir en el moment de finalitzar el termini de presentació de sol·licituds i gaudir dels mateixos durant el procés selectiu fins al moment de la presa de possessió. 
TERCERA. Forma i Termini de Presentació d'Instàncies. Les instàncies, dirigides al Sr. Alcalde-President de l'Ajuntament d'Agres, es presentaran en el registre general de l'Ajuntament d'Agres, o en la forma que preveu l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu Comú de les Administracions Públiques, durant el termini de quinze dies naturals, a partir de la publicació de la convocatòria en el Butlletí Oficial de la Província [Nº 89 de 12/05/2017]. {del 13 al 29* de maig de 2017, a.i.}
La resta de publicacions es duran a terme al tauler d'anuncis de l'Ajuntament i en seu electrònica. A la instància s'acompanyarà una fotocòpia del document nacional d'identitat, títol acadèmic acreditatiu i altra documentació acreditativa dels mèrits que s'al·leguen. 
La sol·licitud haurà d'ajustar-se al model de l'Annex de la convocatòria.  www.agres.es

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia