Anunci de l'Ajuntament de Simat de la Valldigna sobre publicació de les bases específiques rectores de les proves selectives que han de regir la constitució d'una borsa d'ocupació temporal d'administratiu/va d'Administració General.
ANUNCI
Per Resolució d'Alcaldia núm. 210, de data 25 d'abril de 2018, s'han aprovat les bases per a la creació d'una borsa d'ocupació temporal de personal administratiu/va d'administració general, amb caràcter interí, de l'Ajuntament de Simat de la Valldigna.
Així mateix, s'adjunten les bases reguladores de les proves selectives:
BASES ESPECÍFIQUES RECTORES DE LES PROVES SELECTIVES QUE HAN DE REGIR LA CONSTITUCIÓ D'UNA BORSA D'OCUPACIÓ TEMPORAL D'ADMINISTRATIU/VA D'ADMINISTRACIÓ GENERAL.
L'Ajuntament de Simat de la Valldigna obri convocatòria pública per a la constitució d'una borsa d'ocupació temporal d'acord amb les bases següents:
1.- OBJECTE. És objecte de la present convocatòria la creació d'una borsa de treball, mitjançant les proves selectives que es determinen en les presents bases, per a cobrir les necessitats dels serveis com a funcionaris interins amb la finalitat de proveir tant vacants, fins la seua adjudicació en propietat, com substitucions transitòries dels seus titulars per vacances, acumulació de funcions, baixes o altres necessitats temporals de places d'administratiu, enquadrades en l'Escala d'Administració General, Subescala Administrativa, dotades amb les retribucions bàsiques corresponent al grup C, subgrup C1, dels previstos en l'article 76 del text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, aprovat per Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, i les retribucions complementàries que corresponguen d'acord amb la legislació vigent, relació de llocs de treball i pressupost general municipal.
La borsa de treball es constituirà per una sola vegada i quedarà tancada, tenint vigència fins a la constitució d'una nova borsa de treball.
La present convocatòria es justifica en l'article 10.1 del RDL 5/2015, de 30 d'octubre, pel que s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic (TREBEP), el qual permet el nomenament de personal funcionari interí per raons expressament justificades de necessitat i urgència, per a l'exercici de funcions pròpies de funcionaris/es de carrera, quan es donen alguna de les circumstàncies que preveu el propi article. La simple constitució de la present borsa, no suposa incompliment de l'establert en l'article 19.Dos de la Llei 3/2017, de 27 de juny, de Pressupostos Generals de l'Estat per a 2017, sempre que, arribat el moment d'efectuar-se el nomenament, s'acredite la necessitat urgent i inajornable del nomenament.
ANUNCI
Per Resolució d'Alcaldia núm. 210, de data 25 d'abril de 2018, s'han aprovat les bases per a la creació d'una borsa d'ocupació temporal de personal administratiu/va d'administració general, amb caràcter interí, de l'Ajuntament de Simat de la Valldigna.
Així mateix, s'adjunten les bases reguladores de les proves selectives:
BASES ESPECÍFIQUES RECTORES DE LES PROVES SELECTIVES QUE HAN DE REGIR LA CONSTITUCIÓ D'UNA BORSA D'OCUPACIÓ TEMPORAL D'ADMINISTRATIU/VA D'ADMINISTRACIÓ GENERAL.
L'Ajuntament de Simat de la Valldigna obri convocatòria pública per a la constitució d'una borsa d'ocupació temporal d'acord amb les bases següents:
1.- OBJECTE. És objecte de la present convocatòria la creació d'una borsa de treball, mitjançant les proves selectives que es determinen en les presents bases, per a cobrir les necessitats dels serveis com a funcionaris interins amb la finalitat de proveir tant vacants, fins la seua adjudicació en propietat, com substitucions transitòries dels seus titulars per vacances, acumulació de funcions, baixes o altres necessitats temporals de places d'administratiu, enquadrades en l'Escala d'Administració General, Subescala Administrativa, dotades amb les retribucions bàsiques corresponent al grup C, subgrup C1, dels previstos en l'article 76 del text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, aprovat per Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, i les retribucions complementàries que corresponguen d'acord amb la legislació vigent, relació de llocs de treball i pressupost general municipal.
La borsa de treball es constituirà per una sola vegada i quedarà tancada, tenint vigència fins a la constitució d'una nova borsa de treball.
La present convocatòria es justifica en l'article 10.1 del RDL 5/2015, de 30 d'octubre, pel que s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic (TREBEP), el qual permet el nomenament de personal funcionari interí per raons expressament justificades de necessitat i urgència, per a l'exercici de funcions pròpies de funcionaris/es de carrera, quan es donen alguna de les circumstàncies que preveu el propi article. La simple constitució de la present borsa, no suposa incompliment de l'establert en l'article 19.Dos de la Llei 3/2017, de 27 de juny, de Pressupostos Generals de l'Estat per a 2017, sempre que, arribat el moment d'efectuar-se el nomenament, s'acredite la necessitat urgent i inajornable del nomenament.
4.- REQUISITS DELS ASPIRANTS. Per a participar en el procés selectiu, les i els aspirants hauran de reunir els requisits següents:a) Tindre nacionalitat espanyola o la d'algun dels estats membres de la Unió Europea, de conformitat amb el que disposa l'article 57 TREBEP.
b) Posseir la capacitat funcional per a l'exercici de les tasques. En el cas de diversitat funcional, s'haurà d'aportar certificat de compatibilitat amb les funcions del lloc de treball.
c) Tindre complits setze (16) anys i no excedir, si és el cas, de l'edat màxima de jubilació forçosa.
d) Estar en possessió del títol de Batxiller o títol de Formació Professional nivell Tècnic o equivalent, o en condicions d'obtenir-lo en la data en què finalitze el termini de presentació d'instàncies. L'equivalència haurà de ser aportada per l'aspirant per mitjà de certificació expedida a este efecte per l'Administració competent.
Les i els aspirants amb titulacions obtingudes a l'estranger hauran d'acreditar que estan en possessió de la corresponent convalidació o de la credencial que acredite, si és el cas, l'homologació del títol.
e) Estar en possessió o en condicions d'obtenir-lo dins del termini de presentació de sol·licituds, del títol certificat nivell B1 de coneixements de valencià, grau elemental de la JQCV o equivalent homologat.
f) No haver sigut separat/a per mitjà d'expedient disciplinari de cap de les administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial, per a l'accés al cos o escala objecte de la present convocatòria. En cas de ser nacional d'un altre estat, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent ni haver sigut sotmès a sanció disciplinària o equivalent que impedisca en el seu Estat, en els mateixos termes, l'accés a l'ocupació pública.
g) Aportar certificat mèdic acreditatiu de posseir la capacitat física i psíquica necessària per a l'exercici de les funcions dels llocs de treball oferts (certificat d'aptitud per al lloc de treball).
Els aspirants hauran de complir tots els requisits en la data que acaba la presentació d'instàncies i presentar la documentació acreditativa en el moment que siga requerida, si és el cas, per al seu nomenament per la Secretaria municipal d'este Ajuntament.
Les condicions expressades hauran de mantindre's al llarg del procés selectiu durant el qual les persones interessades podran ser requerides per a efectuar les comprovacions que s'estimen oportunes.
b) Posseir la capacitat funcional per a l'exercici de les tasques. En el cas de diversitat funcional, s'haurà d'aportar certificat de compatibilitat amb les funcions del lloc de treball.
c) Tindre complits setze (16) anys i no excedir, si és el cas, de l'edat màxima de jubilació forçosa.
d) Estar en possessió del títol de Batxiller o títol de Formació Professional nivell Tècnic o equivalent, o en condicions d'obtenir-lo en la data en què finalitze el termini de presentació d'instàncies. L'equivalència haurà de ser aportada per l'aspirant per mitjà de certificació expedida a este efecte per l'Administració competent.
Les i els aspirants amb titulacions obtingudes a l'estranger hauran d'acreditar que estan en possessió de la corresponent convalidació o de la credencial que acredite, si és el cas, l'homologació del títol.
e) Estar en possessió o en condicions d'obtenir-lo dins del termini de presentació de sol·licituds, del títol certificat nivell B1 de coneixements de valencià, grau elemental de la JQCV o equivalent homologat.
f) No haver sigut separat/a per mitjà d'expedient disciplinari de cap de les administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial, per a l'accés al cos o escala objecte de la present convocatòria. En cas de ser nacional d'un altre estat, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent ni haver sigut sotmès a sanció disciplinària o equivalent que impedisca en el seu Estat, en els mateixos termes, l'accés a l'ocupació pública.
g) Aportar certificat mèdic acreditatiu de posseir la capacitat física i psíquica necessària per a l'exercici de les funcions dels llocs de treball oferts (certificat d'aptitud per al lloc de treball).
Els aspirants hauran de complir tots els requisits en la data que acaba la presentació d'instàncies i presentar la documentació acreditativa en el moment que siga requerida, si és el cas, per al seu nomenament per la Secretaria municipal d'este Ajuntament.
Les condicions expressades hauran de mantindre's al llarg del procés selectiu durant el qual les persones interessades podran ser requerides per a efectuar les comprovacions que s'estimen oportunes.
6. FORMA I TERMINI DE PRESENTACIÓ D'INSTÀNCIES.
Els que desitgen prendre part d'esta convocatòria hauran de sol·licitar-ho per mitjà d'instància dirigida a l'Alcaldia en què faran constar que es reuneixen els requisits exigits en la base tercera.
Les sol·licituds es presentaran en el Registre General d'Entrada de l'Ajuntament, acompanyades de la documentació acreditativa dels requisits segons el que s'estableix en les bases o bé per mitjà del procediment que regula l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, les quals hauran d'anar signades per la persona aspirant i acompanyades dels documents que s'establisquen en les presents bases.
La convocatòria es publicarà en el Tauler d'Edictes de la Corporació, en la pàgina web de l'Ajuntament i al Butlletí Oficial de la Província.
El termini de presentació de sol·licituds serà de deu dies hàbils comptats des del següent a aquell en què aparega publicat l'anunci de la present convocatòria al Butlletí Oficial de la Província.{del 9 al 22 de maig de 2018, a.i.}
Els que desitgen prendre part d'esta convocatòria hauran de sol·licitar-ho per mitjà d'instància dirigida a l'Alcaldia en què faran constar que es reuneixen els requisits exigits en la base tercera.
Les sol·licituds es presentaran en el Registre General d'Entrada de l'Ajuntament, acompanyades de la documentació acreditativa dels requisits segons el que s'estableix en les bases o bé per mitjà del procediment que regula l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, les quals hauran d'anar signades per la persona aspirant i acompanyades dels documents que s'establisquen en les presents bases.
La convocatòria es publicarà en el Tauler d'Edictes de la Corporació, en la pàgina web de l'Ajuntament i al Butlletí Oficial de la Província.
El termini de presentació de sol·licituds serà de deu dies hàbils comptats des del següent a aquell en què aparega publicat l'anunci de la present convocatòria al Butlletí Oficial de la Província.{del 9 al 22 de maig de 2018, a.i.}
La resta d'anuncis apareixeran únicament en el Tauler d'Edictes d'este Ajuntament i en la pàgina web. www.simat.org/
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia