martes, 15 de mayo de 2018

Borsa de treball d' Agent d' Igualtat (A2). Mancomunitat de Municipis de la Safor

Resultado de imagen de Mancomunitat de Municipis de la Safor,- Edicte de la Mancomunitat de Municipis de La Safor sobre aprovació convocatoria i bases borsa d'un agent d'igualtat.
EDICTE
De conformitat amb l'acord del Plenari de data 24 d'abril de 2018, la Mancomunitat de Municipis de la Safor obri una convocatòria pública per a la constitució d'una borsa de treball als efectes de cobrir les necessitats de cobertura temporal que sorgixen en la Mancomunitat de Municipis de la Safor, d'un agent d'igualtat segons la subvenció de la Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives per a realitzar les funcions d'assessorament especialitzat a dones i promoció d'Igualtat en les polítiques públiques, d'acord amb les següents bases que estaran disponibles en les oficines de l'esmentada Mancomunitat i a la pàgina web www.mancomunitat-safor.es:
BASES REGULADORES DEL PROCÉS DE CONSTITUCIÓ D'UNA BORSA DE TREBALL D'AGENT D'IGUALTAT EN LA MANCOMUNITAT DE MUNICIPIS DE LA SAFOR
BASES

1. Object. Les presents bases i convocatòria tenen per objecte la selecció de personal laboral temporal mitjançant el sistema de concurs-oposició, per a la constitució d'una borsa de treball per a cobrir les necessitats de cobertura temporal que sorgeixen en la Mancomunitat de Municipis de la Safor, segons la subvenció de la Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives, per a realitzar les funcions d'assessorament especialitzat a dones i promoció d'igualtat en les polítiques públiques.
El contracte estarà vinculat expressament a la subvenció concedida per la conselleria corresponent de la Generalitat Valenciana. La contractació es realitzarà a partir de les modalitats previstes en el text refós de la Llei de l'Estatut dels treballadors.
Les funcions a desenvolupar seran les enumerades en la clàusula quarta A) d'aquestes bases.
1.1. Àmbit temporal: La borsa de treball resultant d'aquesta convocatòria tindrà una vigència de tres anys des del dia de la publicació. No obstant això, quan les circumstàncies així ho demanen, podrà acordar-se una pròrroga per un període màxim equivalent a l'inicial.
2. Requisits dels aspirants Per a poder ser admesos en la realització del procediment de selecció en aquesta borsa de treball, cada aspirant haurà de complir els requisits següents:
A) Requisits Generalsa) Tenir la nacionalitat espanyola o de qualsevol estat de la Unió Europea, o aquells estats que en virtut de Tractats Internacionals celebrats per la Unió Europea i ratificats per Espanya, siga d'aplicació la lliure circulació de treballadors. Ser cònjuge d'espanyols i de nacionals d'altres estats membres de la Unió Europea, sempre que no estiguen separats de dret o ser els seus descendents o els dels seus cònjuges menors de 21 anys o majors d'aquesta edat dependents.
b) Tenir complits 16 anys d'edat i no excedir de l'edat establida per a la jubilació forçosa d'edat.
c) Estar en possessió del títol de Diplomatura/Llicenciatura o grau amb una formació de doctorat i/o màster en gènere i/o polítiques d'igualtat emés per una Universitat o una formació mínima de 250 hores en perspectiva de gènere i polítiques d'igualtat d'oportunitats realitzades en un mateix curs i certificada per organisme públic (requisit de la Direcció General de l'Institut Valencià de les Dones i per la Igualtat de Gènere).
d) No patir cap malaltia o defecte físic que impedisca l'exercici de les seues funcions laborals.
e) No haver estat separat del servei de cap administració pública per mitjà d'expedient disciplinari, ni trobar-se inhabilitat per a l'exercici de la funció pública.
f) No estar incurs en cap de les causes d'incapacitat i incompatibilitat de les contingudes en la legislació vigent per al personal al servei de l'Administració Pública i Local.
B) Requisits Específicsa) Estar en possessió del permís de conducció tipus B i disposar de mitjà de locomoció.
b) Estar en possessió del certificat acreditatiu o equivalent del nivell elemental de Valencià, expedit per la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià o tenir complides les condicions per a obtenir-lo en la data que finalitze el termini de presentació de instàncies.
Correspon a l'autoritat acadèmica competent declarar l'equivalència dels títols. Els títols estrangers hauran d'estar degudament convalidats a la data de la finalització de prestació d'instàncies.
Tots i cadascun dels requisits hauran de reunir-se per les persones interessades en la data que expira el termini de presentació d'instàncies i s'hauran de mantenir al llarg de tot el procés selectiu.
3. Fases del procés
Publicació
La selecció per a la constitució de la borsa de treball es realitzarà mitjançant convocatòria pública, que consistirà en la difusió de la convocatòria de les presents bases a través de la publicació en el Butlletí Oficial de la Província, en el Tauler d'Anuncis de la Mancomunitat, en el Tauler Electrònic (es troba a la seu electrònica en la web: http://mancomunitatdelasafor.sedelectronica.es/) i en la pàgina web de la Mancomunitat http://www.mancomunitat-safor.es.
Sol·licituds
Les sol·licituds, que s'adreçaran a la Presidència de la Mancomunitat, es presentaran d'acord amb el model que apareix com a annex I en les bases de la convocatòria. El dit imprés es podrà obtenir en les oficines de la Mancomunitat i a través d'Internet consultant en la pàgina web de la Mancomunitat http://www.mancomunitat-safor.es.
La dita sol·licitud haurà d'anar acompanyada de la fotocòpia dels requisits.
Lloc de presentació1.1 Les instàncies hauran de presentar-se en el Registre de la Mancomunitat de Municipis de la Safor, amb domicili a l'avinguda de la República Argentina, núm. 28, de Gandia, en horari d'oficines, o bé a través dels mitjans previstos en l'article 16.4 de la Llei 39/2015, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
1.2 Quan les sol·licituds no es presenten directament en el Registre de la Mancomunitat, la persona aspirant haurà de justificar la data d'imposició de l'enviament en l'oficina de correus o mitjançant segell d'entrada (en cas de presentar-se via registre d'altra administració) i, al mateix temps, haurà de comunicar a la Mancomunitat de Municipis la data d'imposició del dit enviament, mitjançant fax o correu electrònic abans de les 13:00h del mateix dia que finalitza el termini de presentació de les sol·licituds. Sense els esmentats requisits, la persona aspirant serà considerada automàticament exclosa de la convocatòria.
Les instàncies formulades pels peticionaris seran vinculants per a aquests.
Termini de presentació. El termini de presentació de sol·licituds serà de 10 dies hàbils comptadors des de l'endemà a la publicació en el BOP.{del 16 al 29 de maig de 2018, a.i.} Finalitzat el termini de presentació d'instàncies, per resolució de Presidència s'aprovarà la llista provisional d'aspirants admesos i exclosos, que es farà pública en el Tauler d'Anuncis de la Mancomunitat, en el Tauler Electrònic (es troba a la seu electrònica en la web: http://mancomunitatdelasafor.sedelectronica.es/) i en la pàgina web de la Mancomunitat http://www.mancomunitat-safor.es, i es concedirà un termini de deu dies hàbils, comptats des de la publicació en el Tauler Electrònic, per a presentar possibles reclamacions.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia