miércoles, 7 de diciembre de 2016

1 plaça de Tècnic/a d'Administració General, (A1) Ajuntament de Martorell (Barcelona)

En compliment de l'acord adoptat per la Junta de Govern Local de l'Ajuntament, en sessió de data 24 d'octubre de 2016, es fa pública la convocatòria per a la selecció, en propietat i mitjançant el sistema de concurs oposició lliure, d'una plaça de Tècnic/a d'Administració General, vacant a la vigent Plantilla del Personal funcionari de la corporació, de conformitat amb les següents:
BASES
1. OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA
La present convocatòria de selecció de personal té per objecte la selecció d'una plaça de tècnic/a d'Administració General, Escala d'Administració General, subescala tècnica, grup A, subgrup A1, vacant a la vigent plantilla del personal funcionari de l'Ajuntament, pel sistema de concurs oposició lliure.
2. FUNCIONS DEL LLOC DE TREBALL
Les funcions d'aquest lloc de treball són, amb caràcter general, dirigir i coordinar l'organització i el funcionament l'àrea d'intervenció i disciplina urbanístiques i activitats, emetre informe jurídic en tots aquells expedients tramitats per aquesta àrea, assessorar jurídicament en tots els assumptes relatius a l'àrea, donar suport jurídic al servei local d'habitatge, tramitar els expedients sancionadors del servei local d'habitatge, i resoldre les al·legacions, reclamacions i recursos administratius presentats sobre els assumptes de la seva competencia.
3. REQUISITS DE LES PERSONES ASPIRANTS
Per a ser admeses i, en el seu cas, prendre part en aquesta convocatòria, les persones aspirants hauran de reunir els requisits previstos en els punts següents amb anterioritat a la finalització del termini de presentació de sol·licituds, i mantenir aquestes condicions fins a la presa de possessió, si s'escau:
a) Tenir la nacionalitat espanyola o de qualsevol dels països membres de la Unió Europea o la dels estats als quals, en virtut de tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, és aplicable la lliure circulació de treballadors i treballadores.
També hi poden ser admesos/eses el/la cònjuge, qualsevol que sigui la seva nacionalitat, tant dels/de les ciutadans/anes espanyols/oles, com de nacionals d'altres estats membres de la Unió Europea o dels estats als quals, en virtut de tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, sigui aplicable la lliure circulació de treballadors i treballadores, sempre que els/les cònjuges no estiguin separats/ades de dret, i també els seus/les seves descendents i els/les del seu/de la seva cònjuge, sempre que no estiguin separats/ades de dret, siguin menors de 21 anys o majors d'aquesta edat dependents.
Les persones aspirants que no tinguin la nacionalitat espanyola han de demostrar coneixements suficients de castellà i català; s'exigirà la superació de proves amb aquesta finalitat.
b) Tenir 16 anys i no excedir, si escau, de l'edat màxima de jubilació forçosa per a l'accés a la funció pública.
c) Estar en possessió del títol de llicenciat en dret o títol universitari de grau en Dret.
Les persones estrangeres han d'estar en possessió d'algun dels títols reconeguts a Espanya, de conformitat amb el que estableix la normativa vigent en aquesta matèria.
Si es tracta d'un títol obtingut a l'estranger, cal disposar de l'homologació corresponent al Ministeri d'Educació, Cultura i Esport.
d) No patir cap malaltia o defecte físic o psíquic que impedeixi el desenvolupament de les corresponents funcions.
e) No estar inhabilitat/ada per a l'exercici de les funcions públiques per sentència ferma, ni haver estat separat/ada o acomiadat/ada mitjançant expedient disciplinari, del servei de qualsevol Administració Pública per resolució ferma. Així mateix, les persones estrangeres hauran d'acreditar mitjançant declaració jurada o promesa, no estar sotmeses a sanció disciplinària o condemna penal, que impedeixi en el seu estat l'accés a l'administració pública.
f) No incórrer en causa legal d'incapacitat segons la normativa vigent.
4. PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS
a) Les bases i la convocatòria es publicaran íntegrament en el Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB) i en el Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya (DOGC), i un extracte de la convocatòria en el Butlletí Oficial de l'Estat (BOE). El termini de presentació de sol·licituds serà de vint dies naturals a comptar a partir de l'endemà de la publicació al DOGC.{del 8 al 27 de desembre de 2016, a.i.}
b) Les persones que desitgin prendre part en el procés selectiu hauran de sol·licitar-ho mitjançant instància adreçada al Il·lm. senyor alcalde de Martorell, formulada en el model normalitzat que estarà a disposició dels interessats a l'oficina de recepció i atenció al públic de l'Ajuntament de Martorell (carrer Mur, 61, planta baixa, de Martorell) i a la seu electrònica municipal (epígraf “Recursos Humans”) ubicada a la pàgina web municipal www.martorell.cat.
c) La presentació de sol·licituds podrà realitzar-se en el Registre General de l'Ajuntament (carrer Mur, 61, planta baixa, de Martorell), o en qualsevol altre dels llocs assenyalats en l'article 16.4 de la Llei 39/2015 d'1d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia