jueves, 2 de febrero de 2017

1 plaça de secretaria intervenció del Servei d'assistència tècnica (SAT). Consell Comarcal de les Garrigues  (Lleida)

Es fa públic l' acord de la Comissió de Govern, de dia 26 de gener de 2017, d'aprovació de la convocatòria i les bases per a proveir amb caràcter interí, mitjançant concurs, durant el període de baixa maternal, d'una plaça de secretaria intervenció del servei d'assistència tècnica de la plantilla de funcionaris del Consell comarcal de les Garrigues.
BASES QUE HAN DE REGIR LA CONVOCATÒRIA PER A LA PROVISIÓ, AMB CARÀTER INTERÍ, MITJANÇANT CONCURS, D'UNA PLAÇA DE SECRETARIA INTERVENCIÓ DEL SERVEI D'ASSISTÈNCIA TÈCNICA DE LA PLANTILLA DE FUNCIONARIS DEL CONSELL COMARCAL DE LES GARRIGUES.
Els propers mesos, una plaça del Servei d'Assistència Tècnica (SAT) del Consell Comarcal de les Garrigues, pertanyent a l'escala de Secretaria – Intervenció, coberta interinament, es trobarà transitòriament vacant (baixa per maternitat), i per aquest motiu es convoca un procés selectiu d'acord amb les següents bases.
1. Objecte de la convocatòria
Es convoca concurs de mèrits per a proveir transitòriament i amb caràcter interí una plaça del Servei d'Assistència Tècnica (SAT) del Consell Comarcal de les Garrigues, pertanyent a l'escala de Secretaria – Intervenció, reservada a funcionaris amb habilitació de caràcter nacional, subescala secretaria intervenció, enquadrat al subgrup A1 de l'article 76 del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic.
2. Característiques del lloc de treball.
- LLOC DE TREBALL: Servei d'Assistència Tècnica (SAT) del Consell Comarcal de les Garrigues, pertanyent a l'escala de Secretaria – Intervenció.
- NOMBRE DE PLACES: 1
- CATEGORIA PROFESSIONAL: Grup A1
- NIVELL DE COMPLEMENT DE DESTÍ: 26
- JORNADA: 37,5 hores setmanals
- TASQUES A REALITZAR: Exercir les funcions públiques necessàries de Secretaria - Intervenció, que inclou la fe pública, l'assessorament legal preceptiu i el control i la fiscalització interna de la gestió econòmica financera i pressupostària.
- DURADA DE LA RELACIÓ: la persona funcionària nomenada cessarà en el moment que la funcionària que ocupa interinament la plaça, es reincorpori al seu lloc de treball, cessarà també per qualsevol de les causes enumerades a l'article 7 del Reglament de Personal al servei de les entitats locals, i en tot cas, en prendre possessió com a funcionari de la corporació el funcionari/a amb habilitació de caràcter nacional que hagi estat nomenat a resulta del concurs ordinari o unitari convocat a l'efecte, per als funcionaris d'administració local amb habilitació de caràcter nacional.
3. Requisits dels aspirants.
Per poder prendre part en el procés de selecció és necessari que els aspirants reuneixin el dia de la finalització del termini de presentació de sol·licituds les condicions següents:
- Tenir nacionalitat espanyola.
- Haver complert setze anys i no excedir de l'edat de jubilació forçosa fixada per la llei.
- Estar en possessió de la titulació exigida per a l'accés a la subescala i categoria a la qual pertany el lloc de treball: llicenciatura en Dret, llicenciatura en Ciències Polítiques i de l'Administració, llicenciatura en Sociologia, llicenciatura en Administració i Direcció d'Empreses, llicenciatura en Economia, llicenciatura en Ciències Actuarials i Financeres o el títol de grau corresponent.
En cas de titulacions obtingudes a l'estranger, han d'estar acompanyades de l'ordre ministerial de reconeixement del títol expedit, de conformitat amb la normativa reguladora de la homologació i consolidació dels títols i estudis estrangers.
- No patir cap malaltia o defecte físic que impedeixi la pràctica normal de la feina.
- No haver estat separat mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les Comunitats autònomes, ni estar inhabilitat absolutament o especialment per a l'ocupació de càrrecs públics per resolució judicial o per a l'accés al cos o escala de funcionaris.
- Estar en possessió del permís de conducció de categoria B i disposar de vehicle propi per a realitzar els desplaçaments necessaris pel motiu del servei.
- No estar afectat per cap dels motius d'incompatibilitat i d'incapacitat dels previstos a la legislació vigent en la matèria.
- Posseir el certificat de coneixements de nivell de suficiència de llengua catalana orals i escrits (certificat nivell C1 de català) o alguna de les titulacions equivalents d'acord amb el Decret 152/2001, de 29 de maig, sobre avaluació i certificació de coneixements de català, modificat pel Decret 3/2014, de 7 de gener, i l'Ordre VCP/491/2009, de 12 de novembre, per la qual es refonen i s'actualitzen els títols, diplomes i certificats equivalents als certificats de coneixements de català de la Secretaria de Política Lingüística. Així mateix és d'aplicació el Decret 161/2002, d'11 de juny, sobre l'acreditació del coneixement del català i l'aranès en els processos de selecció de personal i de provisió de llocs de treball de les administracions públiques de Catalunya.
En el cas que els aspirants no puguin acreditar documentalment la possessió del nivell de català exigit, el procés de selecció ha de contenir una prova o l'exercici de coneixements de llengua catalana del mateix nivell al requerit a la convocatòria, que han de superar.
4. Publicitat
La publicació d'aquestes bases i al convocatòria s'efectua en el BOP de Lleida i el DOGC i la resta de comunicacions i resolucions relatives a aquest procés s'efectuaran únicament al Tauler d'Anuncis i a la Seu electrònica del Consell Comarcal de les Garrigues. https://seu-e.cat/web/ccgarrigues
5. Presentació de sol·licituds
Els aspirants que desitgin prendre part en aquesta convocatòria han de presentar una sol·licitud.
Les sol·licituds s'adreçaran al president de la corporació i es podran presentar al registre general de l'ens, durant el termini de 10 dies hàbils, comptadors a partir de l'endemà de la publicació de l'anunci de la convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya {del 3 al 16 de febrer de 2017, a.i.} o el Butlletí Oficial de la Província de Lleida, en qualsevol de les formes que determina l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d' 1 d' octubre, del Procediment Administratiu Comú de las Administracions Públicas -LPACAP-.
En la sol·licitud que s'adjunta com annex 1, els aspirants hauran de manifestar que reuneixen totes i cadascuna de les condicions exigides en la base segona, referides sempre a la data d'expiració del termini assenyalat per a la presentació de sol·licituds, sens perjudici de la seva posterior acreditació en finalitzar el procés selectiu. Això no obstant, en cas que els aspirants tinguin el nivell exigit de coneixements de català cal que ho acreditin documentalment, com a màxim, abans de l'inici de la prova de català.
Els candidats adjuntaran a la sol·licitud la documentació acreditativa dels mèrits al·legats, segons l'establert a la base 9.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia