Convocar el procés selectiu per proveir 45 places i fins a 5 més corresponents al 10% addicional de places de la categoria de sotsinspector/a de l'escala executiva (grup A, subgrup A2) del Cos d'Agents Rurals de la Generalitat de Catalunya (núm. de registre de la convocatòria 233), d'acord amb les bases que figuren a l'annex 1 i següents d'aquesta Resolució.
Annex 1
Bases de la convocatòria
1. Placesconvocades, contingut funcional, perfil professional i temari. 1.1 S'obre la convocatòria de procés selectiu per a l'accés a la categoria de sotsinspector/a de l'escala executiva (grup A, subgrup A2) del Cos d'Agents Rurals de la Generalitat de Catalunya.
Es convoquen 50 places de la categoria de sotsinspector/a de l'escala executiva (grup A, subgrup A2) del Cos d'Agents Rurals de la Generalitat de Catalunya, de les quals 5 corresponen al 10% addicional, d'acord amb la distribució següent:
- 17 places per al torn lliure.
- 33 places per al torn de promoció interna que preveu l'article 15 de la Llei 17/2003, de 4 de juliol, del Cos d'Agents Rurals.
Les places sense cobrir del torn de promoció interna s'acumularan a les places de torn lliure i a l'inrevés.
Les persones que prenguin part en aquesta convocatòria no podran participar en més d'un torn dels previstos anteriorment.
1.2 El temari sobre el qual versaran les proves d'aquest procés de selecció és el que figura a l'annex 2.
1.3 Les funcions que han d'exercir els membres de l'escala executiva del Cos d'Agents Rurals de la Generalitat de Catalunya són les detallades a l'annex 3.
1.4 El perfil de competències professionals de l'escala executiva del Cos d'Agents Rurals de la Generalitat de Catalunya es detalla a l'annex 4.
1.5. Fins a la resolució d'aquesta convocatòria, no es poden amortitzar, transformar ni modificar substancialment les places convocades, si no és en compliment de les normes de procediment administratiu.
2. Requisits de les persones participants. 2.1 Per ser admeses en aquest procés selectiu, les persones participants han de complir els requisits generals següents:
a) Nacionalitat.
Tenir la nacionalitat espanyola o la d'un dels altres estats membres de la Unió Europea o dels estats als quals, en virtut de tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, els sigui aplicable la lliure circulació de treballadors.
Igualment, podran ser admesos el cònjuge, els descendents i els descendents del cònjuge, tant dels ciutadans espanyols com dels nacionals dels altres estats membres de la Unió Europea o dels estats als quals, en virtut de tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, els sigui aplicable la lliure circulació de treballadors, qualsevol que sigui la seva nacionalitat, sempre que els cònjuges no estiguin separats de dret i, pel que fa als descendents, siguin menors de vint-i-un anys o majors d'aquesta edat, però visquin a càrrec dels seus progenitors.
En qualsevol cas, les persones participants que no tinguin la nacionalitat espanyola han d'acreditar documentalment la seva nacionalitat.
b) Edat.
Haver complert 18 anys i no superar l'edat establerta per a la jubilació forçosa.
c) Titulació.
Estar en possessió o en condicions d'obtenir el títol de diplomatura universitària, enginyeria tècnica, arquitectura tècnica o grau corresponent.
De conformitat amb la disposició addicional primera del Reial decret 1272/2003, de 10 d'octubre, pel qual es regulen les condicions per a la declaració d'equivalència de títols espanyols d'ensenyament superior universitari o no universitari als títols universitaris de caràcter oficial i validesa en tot el territori nacional, es considera equivalent a diplomat universitari de primer cicle haver superat els tres primers cursos complerts dels estudis conduents a l'obtenció de qualsevol títol oficial de llicenciatura, arquitectura o enginyeria, o el primer cicle corresponent a aquests estudis, sempre que aquest primer cicle contingui una càrrega lectiva mínima de 180 crèdits.
Si es tracta d'un títol obtingut a l'estranger, cal disposar de l'homologació corresponent de l'òrgan competent.
d) Permís de conducció.
Estar en possessió del permís de conducció de vehicles de la classe B, en vigor, o permisos equivalents d'acord amb la normativa aplicable.
e) Llengua catalana.
Posseir els coneixements de nivell de suficiència de català (C1) o superior.
f) Llengua castellana.
Posseir els coneixements de llengua castellana corresponents al diploma d'espanyol (nivell C2), en cas que les persones participants no tinguin la nacionalitat espanyola.
g) Capacitat.
Posseir la capacitat física i psíquica necessària per exercir les funcions pròpies de les places convocades.
h) Habilitació.
h.1) No tenir antecedents penals.
h.2) No haver estat separat, mitjançant expedient disciplinari, del servei de qualsevol de les administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial. En el cas de ser nacional d'un altre Estat, no trobar-se inhabilitat o en una situació equivalent ni haver estat sotmès a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi en el seu Estat, en els mateixos termes, accedir a l'ocupació pública.
i) Armes
Prendre el compromís de portar armes mitjançant una declaració jurada.
j) Taxa d'inscripció.
Haver satisfet la taxa d'inscripció que correspongui, d'acord amb el punt 4 de l'annex 5, sempre que no estigui inclòs en el supòsit d'exempció establert a l'annex esmentat.
3. Sol·licitud de participació . Les sol·licituds s'han de tramitar de conformitat amb l'annex 5, d'acord amb el que preveuen la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic, i la Llei 29/2010, del 3 d'agost, de l'ús dels mitjans electrònics al sector públic de Catalunya.
Les dades personals, domicili, telèfon i adreça de correu electrònic declarades per la persona participant en la sol·licitud de participació es consideren com les úniques vàlides als efectes de notificacions, i és responsabilitat exclusiva de les persones participants la seva veracitat, així com la corresponent comunicació a l'òrgan convocant de qualsevol canvi en aquestes dades.
A l'efecte d'admissió a aquesta convocatòria, es tindran en compte les dades que les persones participants hagin declarat, com a certes, en la sol·licitud de participació. Per tant, qui incorri en inexactituds o falsedats podrà ser exclòs de la convocatòria en qualsevol moment.
5.2 Publicacions i informació
Les publicacions oficials relatives a la convocatòria es realitzen a través del Tauler d'anuncis de la Seu electrònica de la Generalitat de Catalunya e-Tauler (http://tauler.gencat.cat).
Aquestes publicacions, així com la resta d'actes que se'n derivin, els continguts informatius i els models de documents a què fan referència aquestes bases es poden consultar a la pàgina web del Departament d'Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació, http://agricultura.gencat.cat/convocatoriesagentsrurals.
Annex 5
Tramitació de les sol·licituds, taxa i mitjans de pagament
1. Termini i presentació de sol·licituds. La sol·licitud s'ha d'adreçar a la persona titular del Departament d'Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació en el termini de 20 dies hàbils a comptar des de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el DOGC {del 16 de novembre al 14 de desembre de 2018, a.i.}, a través d'un dels canals següents:
a) Telemàtic: a través de la plataforma Tràmits Gencat, accedint a l'adreça següent: http://agricultura.gencat.cat/ca/tramits, mitjançant el formulari habilitat a l'efecte i seguint les instruccions que proporciona la mateixa aplicació. Les sol·licituds tramitades per aquest portal queden registrades automàticament en el Registre general electrònic.
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia