Anunci de l'Ajuntament de Silla sobre aprovació de les bases i la convocatòria per a la formació d'una borsa de treball de professor/a de castellà.
ANUNCI
L'Ajuntament de Silla, per Decret d'alcaldia 1580/2018 de 23 d'octubre de 2018, va aprovar les bases i la convocatòria per a la selecció d'una borsa de treball de personal no permanent (professor/a de castellà); les quals es reprodueixen a continuació:
BASES SELECCIÓ PERSONAL NO PERMANENT: BORSA DE TREBALL PROFESSOR/A DE CASTELLÀ
PRIMERA. Objecte de la convocatòria
Aquesta convocatòria té per objecte la formació d'una borsa de treball, amb caràcter urgent, per al lloc de treball de professor/a de castellà per al centre de Formació de Persones Adultes, pel procediment de convocatòria pública mitjançant el sistema de concurs oposició, amb entrevista, equivalent a la classificació del grup professional A2, complement de destinació nivell 22.
La modalitat del contracte és la de laboral temporal amb la modalitat d'obra o servei.
- La jornada de treball serà a temps parcial (inicialment de 14 hores setmanals), de dilluns a divendres en funció de les necessitats escolars.
- L'inici del contracte serà en funció de les necessitats escolars i finalitzarà al termini del curs escolar.
El contracte tindrà un període de prova de 3 mesos, el qual forma part del procés selectiu i, si alguna persona aspirant no el supera, perdrà tots els drets derivats del procés de selecció, i es cridarà en les mateixes condicions a la persona que el seguisca en l'ordre de puntuació.
SEGONA. Funcions
Les funcions del lloc de treball, entre d'altres, seran les següents:
- Impartir cursos de castellà
No obstant això, aquest ajuntament podrà assignar unes altres que considere necessàries, d'acord amb la potestat d'autoorganització municipal, directament relacionades amb les funcions anteriors.
Les retribucions complementàries (jornada completa) són les següents:
- Complement de destinació, nivell 22.
- Complement específic, 506,56 €
ANUNCI
L'Ajuntament de Silla, per Decret d'alcaldia 1580/2018 de 23 d'octubre de 2018, va aprovar les bases i la convocatòria per a la selecció d'una borsa de treball de personal no permanent (professor/a de castellà); les quals es reprodueixen a continuació:
BASES SELECCIÓ PERSONAL NO PERMANENT: BORSA DE TREBALL PROFESSOR/A DE CASTELLÀ
PRIMERA. Objecte de la convocatòria
Aquesta convocatòria té per objecte la formació d'una borsa de treball, amb caràcter urgent, per al lloc de treball de professor/a de castellà per al centre de Formació de Persones Adultes, pel procediment de convocatòria pública mitjançant el sistema de concurs oposició, amb entrevista, equivalent a la classificació del grup professional A2, complement de destinació nivell 22.
La modalitat del contracte és la de laboral temporal amb la modalitat d'obra o servei.
- La jornada de treball serà a temps parcial (inicialment de 14 hores setmanals), de dilluns a divendres en funció de les necessitats escolars.
- L'inici del contracte serà en funció de les necessitats escolars i finalitzarà al termini del curs escolar.
El contracte tindrà un període de prova de 3 mesos, el qual forma part del procés selectiu i, si alguna persona aspirant no el supera, perdrà tots els drets derivats del procés de selecció, i es cridarà en les mateixes condicions a la persona que el seguisca en l'ordre de puntuació.
SEGONA. Funcions
Les funcions del lloc de treball, entre d'altres, seran les següents:
- Impartir cursos de castellà
No obstant això, aquest ajuntament podrà assignar unes altres que considere necessàries, d'acord amb la potestat d'autoorganització municipal, directament relacionades amb les funcions anteriors.
Les retribucions complementàries (jornada completa) són les següents:
- Complement de destinació, nivell 22.
- Complement específic, 506,56 €
QUARTA. Drets d'examen
Per a presentar-se a aquest procés de selecció, les taxes en concepte de gestió i tramitació d'expedient s'estableixen en 35.00 € (Ordenança Fiscal reguladora de la taxa de processos selectius, BOP 29/12/2017). Aquesta taxa es liquidarà a l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania (OAC) en el moment de presentar la corresponent sol·licitud. En cas d'enviar-se la documentació per presentar-se a aquest procés per correu ordinari i/o finestra única, el pagament de la taxa es realitzarà mitjançant ingrés al següent número de compte: ES 69 0081 1476 1200 0102 0707 del Banc de Sabadell, en el qual s'haurà d'indicar el nom i cognoms així com la plaça a què s'aspire.
Estan exemptes de la taxa, les persones següents:
a) Les persones amb discapacitat igual o superior al 33%
b) Les persones que figuren com a desocupades, almenys durant el termini d'un mes anterior a la data de la present convocatòria
Tindran una bonificació del 50% en el cas de famílies nombroses
Per a justificar els motius d'exempció o bonificació, l'aspirant haurà d'adjuntar junt a la instància la corresponent documentació.
L'import satisfet en concepte de drets d'examen solament serà tornat quan alguna de les persones aspirants no siga admesa a les proves per falta de requisits per a participar-hi.
CINQUENA. Requisits de les persones aspirants
Per a prendre part en les proves selectives les persones aspirants hauran de reunir els requisits següents:
a) Haver complit 16 anys d'edat i no excedir de l'edat màxima de jubilació forçosa.
b) Tenir la nacionalitat espanyola o si és nacional d'altre Estat, complir l'establert en l'article 57 del Reial decret legislatiu 5/2015 de 30 d'octubre de l'Estatut bàsic de l'empleat públic.
c) Estar en possessió de la titulació que correspon al grup A2: Grau Filologia hispànica o d'una titulació equivalent. En tot cas, l'equivalència haurà de ser aportada per l'aspirant mitjançant certificat expedit a l'efecte per l'Administració competent en cada cas.
d) Posseir capacitat funcional suficient per a l'exercici de les funcions encomanades.
e) No haver sigut separat, mitjançant expedient disciplinari, del servei de qualsevol de les administracions públiques, ni estar inhabilitat per al desenvolupament de les funcions públiques.
Les persones aspirants hauran de posseir tots els requisits en la data de finalització del termini de presentació d'instàncies i mantenir-los fins a la incorporació efectiva al lloc de treball.
SISENA. Sol·licituds i esmenes
Les persones aspirants hauran de presentar una sol·licitud en què hauran de manifestar, sota la seua responsabilitat, comptar amb tots els requisits exigits i el compromís d'aportar la documentació acreditativa. Els serveis municipals facilitaran model de sol·licitud. Hauran de presentar-la en el Registre General, ubicat a la plaça del Mercat Vell, número 4 de Silla o bé en la forma prevista en la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administració comú.
En el cas d'enviar la sol·licitud i documentació a través d'alguna de les formes previstes a l'article 16.4 Llei 39/2015: serà NECESSARI enviar-les, igualment, abans que finalitze el termini de presentació, per correu electrònic a: seleccio.rrhh@silla.es
El termini de presentació de les instàncies serà de 10 dies naturals, comptadors des de l'endemà de la publicació de l'extracte de la convocatòria al BOP. {del 13 al 22 de novembre de 2018, a.i.} Les bases de la convocatòria també s'inseriran en el tauler d'edictes de la Corporació i en la pàgina web municipal. www.silla.es
Una vegada finalitzat el termini de presentació de sol·licituds es dictarà una resolució que aprovarà la llista provisional de persones admeses i excloses, així com el nomenament i designació dels membres que integraran l'Òrgan de Selecció. Si no hi ha exclosos, la resolució serà definitiva.
Si en el termini de 5 dies hàbils no es formularen reclamacions, la resolució s'elevarà a definitiva automàticament sense necessitat de cap altra publicació.
Si en el termini de 5 dies hàbils es formularen reclamacions, aquestes seran resoltes en el mateix acte administratiu que aprove la llista definitiva que es publicarà en el tauler d'anuncis de la corporació.
Per a presentar-se a aquest procés de selecció, les taxes en concepte de gestió i tramitació d'expedient s'estableixen en 35.00 € (Ordenança Fiscal reguladora de la taxa de processos selectius, BOP 29/12/2017). Aquesta taxa es liquidarà a l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania (OAC) en el moment de presentar la corresponent sol·licitud. En cas d'enviar-se la documentació per presentar-se a aquest procés per correu ordinari i/o finestra única, el pagament de la taxa es realitzarà mitjançant ingrés al següent número de compte: ES 69 0081 1476 1200 0102 0707 del Banc de Sabadell, en el qual s'haurà d'indicar el nom i cognoms així com la plaça a què s'aspire.
Estan exemptes de la taxa, les persones següents:
a) Les persones amb discapacitat igual o superior al 33%
b) Les persones que figuren com a desocupades, almenys durant el termini d'un mes anterior a la data de la present convocatòria
Tindran una bonificació del 50% en el cas de famílies nombroses
Per a justificar els motius d'exempció o bonificació, l'aspirant haurà d'adjuntar junt a la instància la corresponent documentació.
L'import satisfet en concepte de drets d'examen solament serà tornat quan alguna de les persones aspirants no siga admesa a les proves per falta de requisits per a participar-hi.
CINQUENA. Requisits de les persones aspirants
Per a prendre part en les proves selectives les persones aspirants hauran de reunir els requisits següents:
a) Haver complit 16 anys d'edat i no excedir de l'edat màxima de jubilació forçosa.
b) Tenir la nacionalitat espanyola o si és nacional d'altre Estat, complir l'establert en l'article 57 del Reial decret legislatiu 5/2015 de 30 d'octubre de l'Estatut bàsic de l'empleat públic.
c) Estar en possessió de la titulació que correspon al grup A2: Grau Filologia hispànica o d'una titulació equivalent. En tot cas, l'equivalència haurà de ser aportada per l'aspirant mitjançant certificat expedit a l'efecte per l'Administració competent en cada cas.
d) Posseir capacitat funcional suficient per a l'exercici de les funcions encomanades.
e) No haver sigut separat, mitjançant expedient disciplinari, del servei de qualsevol de les administracions públiques, ni estar inhabilitat per al desenvolupament de les funcions públiques.
Les persones aspirants hauran de posseir tots els requisits en la data de finalització del termini de presentació d'instàncies i mantenir-los fins a la incorporació efectiva al lloc de treball.
SISENA. Sol·licituds i esmenes
Les persones aspirants hauran de presentar una sol·licitud en què hauran de manifestar, sota la seua responsabilitat, comptar amb tots els requisits exigits i el compromís d'aportar la documentació acreditativa. Els serveis municipals facilitaran model de sol·licitud. Hauran de presentar-la en el Registre General, ubicat a la plaça del Mercat Vell, número 4 de Silla o bé en la forma prevista en la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administració comú.
En el cas d'enviar la sol·licitud i documentació a través d'alguna de les formes previstes a l'article 16.4 Llei 39/2015: serà NECESSARI enviar-les, igualment, abans que finalitze el termini de presentació, per correu electrònic a: seleccio.rrhh@silla.es
El termini de presentació de les instàncies serà de 10 dies naturals, comptadors des de l'endemà de la publicació de l'extracte de la convocatòria al BOP. {del 13 al 22 de novembre de 2018, a.i.} Les bases de la convocatòria també s'inseriran en el tauler d'edictes de la Corporació i en la pàgina web municipal. www.silla.es
Una vegada finalitzat el termini de presentació de sol·licituds es dictarà una resolució que aprovarà la llista provisional de persones admeses i excloses, així com el nomenament i designació dels membres que integraran l'Òrgan de Selecció. Si no hi ha exclosos, la resolució serà definitiva.
Si en el termini de 5 dies hàbils no es formularen reclamacions, la resolució s'elevarà a definitiva automàticament sense necessitat de cap altra publicació.
Si en el termini de 5 dies hàbils es formularen reclamacions, aquestes seran resoltes en el mateix acte administratiu que aprove la llista definitiva que es publicarà en el tauler d'anuncis de la corporació.
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia