lunes, 1 de abril de 2013

1 Oficial de Cementeri, com a funcionari interí, (C2, C.D. nivel 17). Ajuntament de Sueca (Ribera Baixa-Valencia)

Excel·lentíssim Ajuntament de Sueca
Anunci de l’Excel·lentíssim Ajuntament de Sueca sobre convocatòria selecció d’un oficial de Cementeri com a funcionari interí.
ANUNCI
La Junta de Govern Local de l'Excm. Ajuntament de Sueca, en sessió ordinària celebrada el dia 11 de març de 2013, va aprovar les bases següents:
CONVOCATÒRIA I BASES PER A LA SELECCIÓ D’UN OFICIAL DE CEMENTERI, COM A FUNCIONARI INTERÍ.
PRIMERA.- CARACTERISTICAS DE LA CONVOCATÒRIA:
NATURALESA: Funcionari interí
ESCALA: Administració Especial.
GRUP: C, SUBGRUP: C2, C. DESTI: 17
TITULACIÓ EXIGIDA: Graduat Escolar, ESO, Formació Professional
de Primer Grau o equivalent.

SISTEMA DE SELECCIÓ: Concurs-oposició lliure
SEGONA.- OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA. És objecte de la present convocatòria la selecció d’un Oficial de Cementeri, com a funcionari interí, davant de la vacant existent en l’actualitat en la plantilla municipal i davant de la limitació de nomenament de funcionaris interins arreplegat en l’art. 23.dos de la Llei 17/2012, de 27 de desembre, de Pressupostos Generals de l’Estat per a l’any 2013, es justifica la dita convocatòria, al tractar-se d’un cas excepcional i per a cobrir necessitats urgents i inajornables Cementeri Municipal.
La present convocatòria servirà també com a borsa de treball per als aspirants que després de superar les proves no siguen proposats pel Tribunal per a cobrir la plaça vacant existent, i quedaran anul·lades qualsevol borsa que hi haguera amb anterioritat.
TERCERA.- SELECCIÓ. La selecció s’efectuarà per mitjà del procediment de concurs-oposició, i es farà pública a través d’anuncis en el Tauler d’Edictes i publicació en el BOPV.
QUARTA.- PRESENTACIÓ D’INSTÀNCIES I REQUISITS DELS ASPIRANTS. Les instàncies es dirigiran al Sr. Alcalde-Presidente i es presentaran en el Departament d’Informació i Atenció Ciutadana (DIAC) de 8 a 14 hores o en la forma que determina l'article 38.4 de la Llei 30/1992, modificada per la Llei 4/1999, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu, durant un termini de 10 dies hàbils, comptadors des de l'endemà al de la publicació en el BOPV. [Sábado, 30 de Marzo de 2013 - BOP 75] Als efectes de presentació d'instàncies, no es consideraran com a dies hàbils els dissabtes.{del 31 de març al 12 d' abril de 2013,a.i.}
Els aspirants hauran de fer constar en la seua instància que reunixen, els requisits següents:
a)
Ser espanyol o membre d'un país de la CEE, en els termes de l'art. 57 de la Llei 7/2007, de 12 d'abril, de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic.
b) Tindre complits els setze anys d'edat i no excedir, si és el cas, de l'edat màxima de jubilació forçosa.
c) Estar en possessió del Graduat Escolar, ESO, Formació Professional
de primer grau o equivalent.

d) No patir cap malaltia o defecte físic que impedisca l’exercici de les corresponents tasques.
e) No haver sigut separat per mitjà d’expedient disciplinari del servici a l’Estat, comunitats autònomes o de les entitats locals, ni trobarse inhabilitat per a l’exercici de funcions públiques.
f) No estar incurs en causa vigent d’incapacitat o incompatibilitat.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia