L'Ajuntament de Sant Sadurní d'Anoia, mitjançant la Junta de Govern Local de data 5 de juny de 2017, va aprovar la convocatòria i les bases per a la creació d'una borsa de diferents perfils professionals per a cobrir vacants sobrevingudes de diversos departaments Les bases corresponents van ser publicades al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona de 21 de juny de 2017
Les sol·licituds per participar a les proves selectives es presentaran al registre general de l'Ajuntament de Sant Sadurní d'Anoia o de la forma que determina l'article 2.1 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, dins del termini improrrogable de vint dies naturals a comptar des del dia següent de la publicació d'aquest anunci al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya. {del 30 de juny al 19 de juliol de 2017, a.i.}
1. Objecte de la convocatòria. Constitueix l'objecte d'aquestes bases la confecció d'una relació de persones (borsa de treball) que, d'acord amb les puntuacions obtingudes en la realització del present concurs, constitueixi una llista d'espera per a la seva contractació, en règim laboral, i per la realització de les funcions que s'esmenten a continuació i per a cobrir substitucions puntuals, esporàdiques i d'urgència. La vigència d'aquest concurs, i en conseqüència la durada d'aquesta llista, serà d'un any a partir de la finalització del procés selectiu.
Els perfils professionals seran els següents:
• Auxiliars administratius
Els perfils professionals seran els següents:
• Auxiliars administratius
• Vigilants d'exposicions/ordenances
• Tècnics auxiliars de Llar d'Infants
• Peons
• Oficials d'obres i serveis
• Monitors d'activitats aquàtiques/Socorristes
4. Condicions dels aspirants. Poden prendre part de la selecció aquelles persones que reuneixen les condicions següents:
1. Tenir la nacionalitat espanyola o de qualsevol dels estats de la Unió Europea, o estrangers que tinguin la seva situació de residència regularitzada i permís de treball.
2. Haver complert els 16 anys d'edat i no superar l'edat establerta per a la jubilació forçosa.
3. Estar en possessió dels següents títols:
1. Auxiliars administratius: Títol de graduat escolar, graduat en educació secundària o titulació equivalent.
2. Vigilants d'exposicions/ordenances: Certificat d'escolaritat
3. Tècnics auxiliars de Llar d'Infants: Tècnic/a en Educació Infantil o titulació equivalent.
4. Peons: Certificat d'escolaritat
5. Oficials d'obres i serveis: Títol de graduat escolar, graduat en educació secundària o titulació equivalent.
6. Monitors d'activitats aquàtiques/socorristes: estar en possessió de la titulació que regula la Llei 7/2015 i la corresponent inscripció al registre ROPE i cobertura de RC en vigència o estar en condicions d'obtenir-la dins del termini de presentació de sol·licituds per prendre part en les proves selectives.
4. Per als llocs de treball del grup AP (E) (Vigilants d'exposicions/ordenances i peons) estar en possessió del certificat de la Direcció General de Política Lingüística del Departament de Cultura del nivell A2, o equivalent.
4. Per als llocs de treball del grup AP (E) (Vigilants d'exposicions/ordenances i peons) estar en possessió del certificat de la Direcció General de Política Lingüística del Departament de Cultura del nivell A2, o equivalent.
Per als llocs de treball del grup C2 (Auxiliars administratius) estar en possessió del certificat de la Direcció General de Política Lingüística del Departament de Cultura del nivell C1, o equivalent.
Per als llocs de treball del grup C2 (Oficials i monitors d'activitats aquàtiques) estar en possessió del certificat de la Direcció General de Política Lingüística del Departament de Cultura del nivell B2 , o equivalent.
Per als llocs de treball del grup C1 (Tècnics aux. Llar d'infants) estar en possessió del certificat de la Direcció General de Política Lingüística del Departament de Cultura del nivell C1, o equivalent.
En cas de no acreditar-lo, es farà una prova sota la supervisió del Servei Local de Català, prèviament a la valoració de mèrits i que es qualificarà com a apte o no apte. L'aspirant que no hagi resultat apte no podrà seguir amb el procés selectiu.
En cas de no acreditar-lo, es farà una prova sota la supervisió del Servei Local de Català, prèviament a la valoració de mèrits i que es qualificarà com a apte o no apte. L'aspirant que no hagi resultat apte no podrà seguir amb el procés selectiu.
5. No trobar-se sotmès a cap de les causes d'incapacitat o d'incompatibilitat previstes a la legislació vigent.
6. No haver estat separat, mitjançant expedient disciplinari del servei a l'Estat, a les comunitats autònomes o entitats locals, ni trobarse inhabilitat per exercir funcions públiques per sentència ferma.
7. No tenir cap malaltia o defecte físic o psíquic que impedeixi el desenvolupament de les funcions corresponents.
5. Presentació de sol·licituds. La presentació d'instàncies es realitzarà al Registre General d'aquest Ajuntament (Oficina d'Atenció al Ciutadà de 8:00h a 15:00h de dilluns a divendres i de 16:00 a 19:00 els dijous) o de la forma que determina l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques i tindrà un termini de vint dies naturals a partir del dia següent de la publicació de la convocatòria al DOGC. {del 30 de juny al 19 de juliol de 2017, a.i.}
Les bases es publicaran íntegres al BOPB. A les sol·licituds els aspirants hauran de manifestar que reuneixen totes i cadascuna de les condicions que s'exigeixen a aquestes bases i que es comprometen a prestar jurament o promesa de conformitat amb allò que preveu el Reial Decret 707/1979, de 5 d'abril. A les sol·licituds s'hi hauran d'adjuntar els documents necessaris per acreditar els requisits mínims i els mèrits laborals.
S'haurà de presentar una sol·licitud per a cadascuna de les places, en cas de voler sol·licitar la participació en el procés selectiu d'ambdós llocs de treball.
Quan les instàncies no siguin presentades en el Registre General d'aquest Ajuntament els/les aspirants hauran d'anunciar-ne l'enviament al departament de Recursos Humans mitjançant fax (938183470) o un email (recursoshumans@santsadurni.cat), dins el període de presentació d'instàncies.
En el cas que s'opti per presentar la sol·licitud en una oficina de correus, es farà en sobre obert per tal que la sol·licitud sigui datada i segellada pel funcionari de correus abans de ser certificada.
Amb la formalització i presentació d'instàncies, els/les aspirants donen el seu consentiment al tractament de les dades de caràcter personal que són necessàries per prendre part en la convocatòria i per a la resta de la tramitació del procés selectiu, d'acord amb la normativa vigent.
Quan les instàncies no siguin presentades en el Registre General d'aquest Ajuntament els/les aspirants hauran d'anunciar-ne l'enviament al departament de Recursos Humans mitjançant fax (938183470) o un email (recursoshumans@santsadurni.cat), dins el període de presentació d'instàncies.
En el cas que s'opti per presentar la sol·licitud en una oficina de correus, es farà en sobre obert per tal que la sol·licitud sigui datada i segellada pel funcionari de correus abans de ser certificada.
Amb la formalització i presentació d'instàncies, els/les aspirants donen el seu consentiment al tractament de les dades de caràcter personal que són necessàries per prendre part en la convocatòria i per a la resta de la tramitació del procés selectiu, d'acord amb la normativa vigent.
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia