Ajuntament del Prat de Llobregat ANUNCI sobre convocatòria i bases per a la selecció, com a funcionari/ària interí/ina, d'un/a sociòleg/òloga.
Per decret d'aquesta Tinència d'Alcaldia de l'Àrea d'Alcaldia, Serveis Centrals, Economia i Promoció de la Ciutat DEC/7396/2016, de 9 de desembre, es convoca el procés per a la selecció, com a funcionari/ària interí/na, d'un/a sociòleg/oga; per la qual cosa, el termini de presentació d'instàncies serà de 20 dies naturals, comptats des de l'endemà de l'última publicació conjunta de la convocatòria i de les bases, que es durà a terme al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya (DOGC) {del 3 al 23* de gener de 2017, a.i.} i al Butlletí Oficial de la província de Barcelona (BOPB).
Els successius anuncis relacionats amb aquest procés es publicaran al web municipal (www.elprat.cat) i al tauler d'edictes.
Les bases reguladores, aprovades per la Junta de Govern Local de l'Ajuntament del Prat de Llobregat en data 5 de desembre d'enguany, són íntegrament les següents:
BASES PER AL NOMENAMENT, COM A FUNCIONARI/ÀRIA INTERÍ/NA, D'UN/A SOCIÒLEG/OGA
PRIMERA.- Objecte
És objecte de les presents bases regular el procés selectiu per al nomenament, com a funcionari/ària interí/na, d'un/a sociòleg/òga, pertanyent al grup A, subgrup A1 (complement de destinació 20), per dur a terme, en un període de 3 anys, la posada en marxa i el desenvolupament de l'Observatori social del Prat.
Aquest lloc de treball està adscrit a l'Àrea d'Igualtat i Drets Socials. Les retribucions brutes anuals, segons el catàleg retributiu vigent són de 32.965,56€.
SEGONA.- Sistema selectiu
El procediment de selecció de la plaça objecte d'aquest procés és el concurs amb proves selectives, en torn lliure.
QUARTA.- Condicions dels/de les aspirants.-
4.1.- Per ser admesos/ses en aquest procés selectiu els/les aspirants hauran de complir els següents requisits:
a) Ser ciutadà/na espanyol/a o de qualsevol dels estats membres de la Unió Europea o dels estats en el quals, en virtut de tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, els sigui aplicable la lliure circulació de treballadors/res, en els termes que indica la legislació vigent. En el cas d'estrangers/res s'haurà d'acreditar el domini de la llengua oficial de l'Estat espanyol.
També podran ser admesos/ses el cònjuge, qualsevol que sigui la seva nacionalitat, tant dels ciutadans espanyols com dels nacionals dels altres estats membres de la Unió Europea, sempre que els cònjuges no estiguin separats de dret, així com els seus descendents i els del seu cònjuge, sempre que no estiguin separats de dret, siguin menors de vint-i-un anys o majors d'aquesta edat dependents.
b) Haver complert 16 anys d'edat i no superar l'edat de jubilació.
c) Posseir la titulació universitària superior en Sociologia, o en condicions d'obtenir-la dins del termini de presentació de sol·licituds per prendre part en les proves selectives. En el cas de títols expedits a l'estranger, caldrà la corresponent homologació.
d) No patir cap malaltia o situació física i/o psíquica que impedeixi el normal desenvolupament i exercici de les funcions corresponents.
e) No estar inhabilitat/da per sentència ferma per a l'exercici d'ocupacions o càrrecs públics ni haver estat separat/da, per resolució disciplinària ferma, del servei de cap administració pública.
Si es tracta de persones amb nacionalitat d'algun dels restants estats membres de la Unió Europea o d'altres estats els quals, en virtut de tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, els sigui aplicable la lliure circulació de treballadors, hauran d'acreditar que no es troben sotmeses a sanció disciplinària o condemna penal que impedeixi, en el seu Estat, l'accés a la funció pública.
f) Haver satisfet els drets d'examen per aquesta convocatòria que es fixen en 10€. Només es tornaran si l'aspirant no és admès/sa per manca dels requisits en aquesta base.
4.2.- Aquestes condicions hauran de complir-se, com a màxim, dintre de l'últim dia del termini de presentació d'instàncies.
CINQUENA.- Presentació de sol·licituds
Les persones que desitgin prendre part en les proves selectives hauran de:
A) INSTÀNCIA I DOCUMENTACIÓ REQUERIDA: Les persones aspirants hauran de presentar la sol·licitud en el termini de 20 dies naturals, comptats des de l'endemà de l'última publicació de la convocatòria al DOGC i al BOPB, o bé mitjançant instància si es fa de forma presencial o bé a través de formulari de la seu electrònica, si es fa de forma telemàtica.
A més caldrà adjuntar:
(...) Currículum vitae amb fotografia actualitzada.
(...) Fotocòpia del DNI , en el cas persones estrangeres caldrà aportar la targeta de residència comunitària o targeta de residència i permís de treball.
(...) Fotocòpia de la titulació requerida.
(...) Fotocòpia de la documentació que acredita el coneixement de la llengua catalana (nivell de suficiència- C1) de conformitat amb allò que disposa la base 8.5 d'aquest procés selectiu.
(...) Per a les persones que no tinguin la nacionalitat espanyola, fotocòpia de l'acreditació del coneixement de la llengua castellana, si vol restar exempt/a de la realització de la prova prevista a la base 8.5 del procés selectiu.
En la instància presentada, les persones aspirants:
- Manifesten que compleixen les condicions exigides a la base quarta, i que es comprometen a prestar jurament o promesa en la forma establerta pel Decret 359/1986, de 4 de desembre, de la Generalitat de Catalunya.
- Donen consentiment al tractament de les dades de caràcter personal que són necessàries per prendre part en aquesta convocatòria i per a la tramitació del procés selectiu, de conformitat amb la legislació vigent.
- Atorguen l'autorització expressa perquè aquesta Corporació municipal demani, respecte a la persona interessada, els antecedents que d'aquesta puguin constar al Registre Central de Penats i Rebels.
Les dades corresponents a l'adreça, DNI, telèfon i correu electrònic que figuren en la sol·licitud es consideraran com les úniques vàlides a efectes de notificacions. Serà responsabilitat exclusiva de les persones aspirants els errors en la seva consignació i la comunicació a aquest Ajuntament de qualsevol canvi de les mateixes.
Els/les aspirants discapacitats/des han de fer constar en la sol·licitud aquesta condició, així com les adaptacions que sol·liciten per a la realització de les proves.
B) FORMA DE PRESENTACIÓ DE LA INSTÀNCIA I DOCUMENTACIÓ REQUERIDA:
La presentació de la instància i de la documentació exigida a l'apartat anterior es podrà fer d'acord amb el detall següent:
1) Presentació telemàtica: caldrà seguir una de les següents rutes:
(...) Web http://www.elprat.cat/ Ajuntament/Oferta Pública .
(...) A través del portal de tràmits de la seu electrònica de l'Ajuntament del Prat de Llobregat, web http://seu.elprat.cat a l'apartat Oferta Pública.
Cal omplir les dades del formulari i adjuntar la documentació sol·licitada en format PDF. El mateix procés portarà a la persona sol·licitant a la passarel·la bancària on es podran abonar els drets d'examen (10€) directament mitjançant targeta de crèdit. Un cop finalitzat el tràmit es podrà obtenir un justificant de registre que acredita la seva presentació.
2) Presencial: a l'Oficina d'Informació i Atenció Ciutadana d'aquest Ajuntament (Plaça de la Vila,1), en horari de dilluns a divendres, de les 9 a les 13:30 hores i de dilluns a dijous, de les 16:30 a les 19 hores, excepte durant els mesos de juliol i agost que l'horari serà de dilluns a divendres, de les 9 a les 14 hores. En el moment de presentació de la instància i de la documentació annexa caldrà fer efectiu el pagament del drets d'examen (10€).
3) Correu administratiu: a través de les oficines de correus. En aquest cas, el pagament dels drets d'examen es farà efectiu, dins del termini de presentació de sol·licituds, mitjançant transferència adreçada a aquest Ajuntament al núm. compte ES18 2100 0130 1102 0000 3528, indicant el nom i cognoms de la persona aspirant i que es tracta del pagament dels drets d'examen del procés selectiu.
C) PRESENTACIÓ DE LA DOCUMENTACIÓ PER A LA VALORACIÓ DE MÈRITS:
Les persones que hagin superat la prova teòrico-pràctica o, si s'escau la prova de castellà (per a les persones estrangeres) disposaran de 4 dies hàbils per presentar a l'OIAC la documentació necessària per a la valoració de mèrits d'acord amb el següent detall:
(...) Originals o còpies compulsades dels documents acreditatius dels mèrits a tenir en compte. A aquests efectes cal acreditar documentalment tots els aspectes que consten a la valoració de mèrits, com ara períodes treballats, experiències professionals, cursos, etc... (es poden acreditar mitjançant informe de vida laboral actualitzat i còpies compulsades dels contractes, nòmines o qualsevol altre mitjà que acrediti la naturalesa i durada dels serveis prestats). Els mèrits no acreditats suficientment no seran valorats pel tribunal. Els serveis prestats en aquest Ajuntament seran tinguts en compte, si s'escau, d'ofici i per tant no caldrà la seva acreditació per part de l'aspirant.
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia