martes, 3 de enero de 2017

24 places d' Auxiliar jardiner/a de 1r i 2n any, de l' Institut Municipal de Parcs i Jardins de Barcelona

BASES QUE HAN DE REGIR LA CONVOCATÒRIA PER A LA PROVISIÓ DE 24 PLACES DE LA CATEGORIA D'AUXILIAR JARDINER/A DE 1r i 2n ANY, PER A PARCS I JARDINS DE BARCELONA, INSTITUT MUNICIPAL, MITJANÇANT CONCURS-OPOSICIÓ LLIURE
1. Objecte de la convocatòria
La convocatòria es regirà per les presents bases, l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic i altra normativa concordant. Així mateix, i pel que fa referència a la perspectiva de gènere, aquestes bases contemplen allò que disposa al Pla d'Igualtat d'Oportunitats de Parcs i Jardins de Barcelona, Institut municipal, quant a la presència equilibrada de dones i homes en les diferents categories professionals. Les característiques de la convocatòria són les següents:
Núm. de places convocades: 24 places.
Classe de personal: Laboral
Categoria: Auxiliar jardiner/a de 1r i 2n any.
Grup de titulació: Grup C2
Nivell salarial: 1
Es reserven 2 places per a aquelles persones aspirants que tinguin la condició legal de discapacitat, d'acord amb el que preveu l'article 59 del Text Refós de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, en endavant TREBEP, i les Bases Marc sobre Integració Social de persones amb discapacitat. En el cas que alguna d'aquestes places reservades quedi deserta, s'acumularà a la resta de la convocatòria.
Les persones aspirants que superin les proves i no obtinguin plaça, constituiran una borsa per a la cobertura de vacants de la mateixa categoria que es puguin produir. Aquesta borsa es regirà per una normativa interna.
2. Naturalesa de les funcions
Les funcions a desenvolupar consistiran a executar, complint la normativa de seguretat i protecció de la salut i sota les indicacions del cap de l'equip de treball, les feines de manteniment de la jardineria que, sense dominar pròpiament l'ofici, exigeixen pràctica i especial habilitat, com per exemple: el desfonament, cavat i escarda a màquina; preparació de terres i adobs; arrencada, embalatge i transport de plantes; plantació de qualsevol espècie d'element vegetal; retall i neteja de branques i fruits; poda d'arbres i arbustos; aclarida i retall d'arbustos; preparació d'insecticides i anticriptogàmics i la seva utilització; protecció i tutoratge d'arbres, arbustos i enfiladisses; neteja de jardins (zones verdes, paviments, papereres, entre d'altres); ús i manteniment de regs automatitzats; utilització de la maquinària pròpia de les tasques a desenvolupar, amb responsabilitat del seu bon ús, neteja i manteniment.
3. Sistema de selecció
El sistema de selecció és de concurs oposició i s'articula en torn lliu
4. Requisits
4.1 Tenir la nacionalitat espanyola o la d'altres estats membres de la Unió Europea o la dels estats als quals, en virtut de tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, sigui aplicable la lliure circulació de treballadors/es. També podran ser admesos el/la cònjuge, descendents i descendents del/de la cònjuge, tant de la ciutadania espanyola com de nacionals d'altres estats membres de la Unió Europea, o dels estats als quals, en virtut de tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, sigui aplicable la lliure circulació de treballadors/es, independentment de la seva nacionalitat, sempre que els/les cònjuges no estiguin separats de dret i, pel que fa als/les descendents, siguin menors de 21 anys o més grans d'aquesta edat però que visquin a càrrec dels seus progenitors/es, d'acord amb el que estableixen els articles 2 i 4 del Reial Decret 766/1992 de 26 de juny sobre l'entrada i permanència a Espanya de nacionals d'estats membres de la Unió Europea i d'altres estats que han estat part en l'Acord sobre l'espai econòmic europeu, signat a Porto el 2 de maig de 1992 i ratificat per Espanya el 26 de novembre de 1993, modificat posteriorment pel Reial Decret 737/1995 de 5 de maig. En tots els casos, les persones aspirants que no tinguin la nacionalitat espanyola hauran d'acreditar documentalment la seva nacionalitat.
A més, aquelles persones candidates que accedeixin a la convocatòria pel fet de ser cònjuges, descendents o descendents del/de la cònjuge, tant de ciutadans/es espanyols/es com de nacionals d'altres estats membres de la Unió Europea, o d'estats als quals sigui aplicable la lliure circulació de treballadors/es, en virtut de tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, hauran d'acreditar el vincle de parentiu amb el/la nacional en virtut del/la qual es presenten i, en el cas de descendents majors de 21 anys, el fet de viure al seu càrrec. Igualment, aquests/es candidats/es hauran de presentar declaració jurada o promesa feta pel/la nacional, en la qual aquest/a manifesti fefaentment que no està separat/da de dret del seu/seva cònjuge.
Pel que fa a la resta de nacionalitats caldrà tenir la residència legal a Espanya.
4.2 Tenir 16 anys complerts i no superar l'edat establerta per a la jubilació forçosa.
4.3 Estar en possessió del títol acadèmic d'Ensenyament Secundari Obligatori (ESO) o equivalent, o qualsevol altre de nivell superior. Si es tracta d'un títol obtingut a l'estranger, cal disposar de la corresponent homologació del Ministeri d'Educació, Cultura i Esport.
4.4 Posseir el certificat del nivell bàsic A2 de català. En cas de no disposar del certificat de coneixements de català es realitzarà la corresponent prova dins del procés en la Fase d'oposició.
4.5 No haver estat acomiadat/da ni separat/da del servei, mitjançant expedient disciplinari, de cap administració pública, ni trobar-se en situació d'inhabilitació absoluta o especial per desenvolupar ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial. En el cas de tenir la nacionalitat d'un altre Estat, no trobar-se inhabilitat/da o en situació equivalent ni haver estat sotmès/esa a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat i en els mateixos termes, l'accés a l'ocupació pública.
4.6 Posseir la capacitat funcional per al desenvolupament de les tasques pròpies de la categoria convocada, i no trobar-se inclòs en les causes d'incapacitat legalment establertes.
Tots els requisits s'han de complir el darrer dia del termini de presentació de sol·licituds i mantenir-se el dia de l'inici de la prestació de serveis amb l'Institut.
5. Sol·licitud de participació
5.1 Presentació de sol·licituds
Les sol·licituds es presentaran d'acord amb el model d'instància publicat a l'annex 1 d'aquestes bases, a les Oficines d'Atenció al Ciutadà (OAC) de l'Ajuntament de Barcelona. La relació de les esmentades OAC així com les seves corresponents adreces s'especifiquen a l'annex 2 de la present convocatòria.
També es podran trametre per qualsevol dels mitjans que estableix l'article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, modificada per la Llei 4/1999, de 13 de gener.
Caldrà emplenar les dades de la sol·licitud de manera clara i perfectament llegible i la persona aspirant també haurà de manifestar que reuneix tots i cadascun dels requisits exigits en les bases de la convocatòria, referits a l'últim dia de presentació d'instàncies. La sol·licitud haurà d'anar acompanyada dels següents documents:
- Fotocòpia del document nacional d'identitat, o en cas de no tenir la nacionalitat espanyola, del document oficial acreditatiu de la nacionalitat o del document al que fa referència el requisit 4.1d'aquestes bases.
- Fotocòpia de la titulació requerida per participar en el concurs-oposició.
- Fotocòpia de la documentació acreditativa d'estar en possessió del nivell bàsic A2 de català.
- Fotocòpia acreditativa de coneixements de llengua castellana (només en cas de persones aspirants que no tinguin la nacionalitat espanyola).
- Omplir el Currículum d'acord amb el model d'aquestes bases (annex 3) i adjuntar els documents acreditatius dels mèrits a valorar en la Fase de concurs.
- Les persones amb discapacitat indicaran aquesta condició en la sol·licitud, així com la seva voluntat d'acollir-se a la reserva de plaça acompanyada de forma imprescindible del certificat de discapacitat i del certificat de les condicions personals d'aptitud per al treball (emès per l'EVO Laboral), on s'indiqui si té la capacitat suficient per desenvolupar el lloc de treball objecte de la present convocatòria i, si escau, les adaptacions funcionals per a les proves que pugui necessitar la persona amb discapacitat.
5.2 Termini de presentació de sol·licituds
Les persones aspirants disposaran del termini de vint dies naturals comptats des de l'endemà de la data de publicació de la convocatòria al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya per presentar la sol·licitud. {del 28 de desembre de 2016 al 16 de gener de 2017, a.i.}
Les dades corresponents al domicili, telèfon i adreça electrònica que figurin en la sol·licitud es consideraran com les úniques vàlides a efectes de notificacions i seran responsabilitat exclusiva de les persones aspirants els errors en la seva consignació i la comunicació a l'Institut de qualsevol canvi de les mateixes.
A l'efecte d'admissió de les persones aspirants es tindran en compte les dades que aquestes facin constar a la sol·licitud, sense perjudici que en qualsevol moment l'autoritat convocant o el Tribunal del procés de selecció pugui requerir-los l'acreditació dels requisits necessaris quan cregui que hi ha inexactituds o falsedats en les quals hagin pogut incórrer les persones aspirants.
Les persones candidates són responsables de comprovar i verificar l'exactitud de la seva sol·licitud i les dades que hi consten.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia