miércoles, 4 de enero de 2017

ampliació de la borsa de treball de la categoria de Tècnic/a Superior en Arxivística (exp. 1046/2016). Ajuntament de Barcelona

El Gerent de Recursos Humans i Organització, actuant per delegació de l'Alcaldessa, va aprovar per Decret del 15 de desembre de 2016, les bases específiques que han de regir la convocatòria del procés selectiu per a l'ampliació de la següent borsa de treball:
- Borsa de treball de la categoria de Tècnic/a Superior en Arxivística de l'Ajuntament de Barcelona (Exp.1046/2016).
Les persones que desitgin participar a l'esmentada convocatòria hauran de presentar la sol·licitud, d'acord amb les bases de la convocatòria, telemàticament a través del web http://www.barcelona.cat, clicant l'espai “ajuntament.barcelona.cat” i, posteriorment, entrant a l'apartat “oferta pública” situat a la capçalera d'aquest espai.
Excepcionalment, es podrà fer en suport paper en les Oficines d'Atenció al Ciutadà (OAC) de l'Ajuntament de Barcelona, o bé trametre-les per qualsevol dels mitjans que estableix l'article 16.4 del la Llei 39/2015, del 1 d´octubre del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
Per presentar la sol·licitud, les persones aspirants disposaran del termini de vint dies naturals a comptar de l'endemà de la publicació del present anunci. {del 4 al 23 de gener de 2017, a.i.}
CONVOCATÒRIA PER A LA CONSTITUCIÓ DE LA BORSA DE TREBALL DE LA CATEGORIA DE TÈCNIC/A SUPERIOR EN ARXIVÍSTICA DE L'AJUNTAMENT DE BARCELONA
1. Identificació de la convocatòria
Bases que han de regir la convocatòria per a la constitució de la Borsa de treball de l'Ajuntament de Barcelona en la categoria de Tècnic/a Superior en Arxivística.
Les característiques de la convocatòria són les següents:
- Categoria: Tècnic/a Superior en Arxivística
- Grup de titulació: A1
- Nivell de destinació: 22
Aquestes bases contemplen, pel que fa referència a la perspectiva de gènere, allò que disposa l'Ajuntament de Barcelona en el 2n Pla d'Igualtat d'Oportunitats pel període 2015-2019 en quant a la promoció d'una presència equilibrada de dones i homes en els diferents col·lectius professionals municipals.
Mitjançant aquesta convocatòria s'ampliarà la borsa actual amb un màxim de 50 persones aspirants amb la millor puntuació total en el conjunt de les proves que composen el procés de selecció, classificades en ordre de major a menor puntuació tal i com s'assenyala en la base 11.1a) d'aquesta convocatòria i amb els límits quantitatius que s'assenyalen, tant per l'adscripció genèrica com per l'adscripció específica, a l àrea funcional d'aquesta borsa de treball.
D'aquest màxim de 50 persones aspirants, 35 persones aspirants seran només d'adscripció a la categoria genèrica i 15 persones aspirants, a més de l'adscripció genèrica, podran addicionalment ser d'adscripció específica a l' àrea funcional de medieval i moderna de la borsa. L'adscripció a aquesta àrea funcional es determinarà en base a la realització d'una prova pràctica que consistirà en la transcripció paleogràfica d'un document i l'elaboració d'un regest sobre el seu contingut en els termes que s'estableix en la base 9.1.bis de la convocatòria. La borsa quedarà configurada en una única llista, podent donar-se el cas que una persona aspirant estigui adscrita només a la categoria genèrica o bé que, a més d'estar adscrita a la genèrica ho estigui també a l'àrea funcional de medieval i moderna.
2. Descripció funcional (Tècnic Superior)
2.1. Missió
Realitzar funcions complexes de caràcter tècnic pròpies de la seva família professional, en les matèries i processos que siguin competència de l'òrgan on presten els seus serveis.
2.2. Funcions bàsiques
- Desenvolupar treballs tècnics i estudis de la seva especialitat, sobre les matèries que li siguin competència de l'òrgan on presten els seus serveis.
- Redactar informes, dictàmens o propostes de resolució que siguin competència de l'òrgan on presten els seus serveis, d'acord amb la normativa o els procediments establerts.
- Prestar serveis directes ciutadans i/o usuaris de la Corporació Municipal determinant mesures i mobilitzant els recursos disponibles, en el marc de les competències de l'òrgan on presten els seus serveis.
- Assessorar i donar suport a altres tècnics, en el marc de les Competències i recursos de l'òrgan on presten servei.
- Exercir l'actuació inspectora, si correspon a l'òrgan on presten els seus serveis.
Aquest tipus de tècnic actua en un àmbit tàctic i amb component tècnic, realitzant tasques complexes de caràcter tècnic, integrades dins de processos definits, requerint de coneixement de la relació entre diferents processos del seu àmbit funcional o família professional.
Requereixen d'un coneixement en un camp tècnic, científic o especialitzat.
Les tasques d'aquest lloc de treball es desenvolupen habitualment dins d'un marc estandarditzat.
Disposen de llibertat per planificar i organitzar el seu temps i rebre supervisió sobre els resultats.
Requereixen de la capacitat de comunicació i influència necessària per interactuar amb la ciutadania o amb personal de la Corporació Municipal influint-los i donant-los servei en el seu àmbit de competència.
Funcions específiques de l'àrea funcional de medieval i moderna:
- Llegir i fer la transcripció paleogràfica de textos escrits en qualsevol de les lletres utilitzades habitualment en la corona catalanoaragonesa.
- Traduir i interpretar els documents medievals i moderns escrits en llatí i català antic.
- Realitzar l'estudi i l'anàlisi diplomàtica de tipologies documentals específiques generades per les institucions de l'època medieval i moderna.
3. Requisits de participació
3.1. Tenir 16 anys complerts i no superar l'edat establerta per a la jubilació forçosa.
3.2. Estar en possessió del títol acadèmic de llicenciatura o grau universitari en Història, Geografia, Humanitats, Filosofia, Filosofia i Lletres, Dret, Documentació, Informació i Documentació, Enginyeria Informàtica, Filologia Catalana, Filologia Clàssica, Ciències de la Informació, Ciències de l'Educació o equivalents. Si es tracta d'un títol obtingut a l'estranger, cal disposar de la corresponent homologació del Ministeri d'Educació, Cultura i Esport.
3.3. Tenir la nacionalitat espanyola o la d'altres estats membres de la Unió Europea o la dels estats als quals, en virtut de tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, sigui aplicable la lliure circulació de treballadors/res. També podran ser admesos el/la cònjuge, descendents i descendents del/de la cònjuge, tant de la ciutadania espanyola com de nacionals d'altres estats membres de la Unió Europea, o dels estats als quals, en virtut de tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, sigui aplicable la lliure circulació de treballadors/res, independentment de la seva nacionalitat, sempre que els/les cònjuges no estiguin separats de dret i, pel que fa als/les descendents, siguin menors de 21 anys o més grans d'aquesta edat però que visquin a càrrec dels seus progenitors/res, d'acord amb el que estableixen els articles 2 i 4 del Reial Decret 766/1992 de 26 de juny sobre l'entrada i permanència a Espanya de nacionals d'estats membres de la Unió Europea i d'altres estats que han estat part en l'Acord sobre l'espai econòmic europeu, signada a Porto el 2 de maig de 1992, i ratificat per Espanya el 26 de novembre de 1993, modificat posteriorment pel Reial Decret 737/1995 de 5 de maig.
En tots els casos, les persones aspirants que no tinguin la nacionalitat espanyola hauran d'acreditar documentalment la seva nacionalitat.
A més, aquelles persones candidates que accedeixen a la convocatòria pel fet de ser cònjuge, descendents o descendents del/de la cònjuge, tant de la ciutadania espanyola com de nacionals d'altres estats membres de la Unió Europea, o d'estats als quals sigui aplicable la lliure circulació de treballadors/res, en virtut de tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, hauran d'acreditar el vincle de parentiu amb el/la nacional en virtut del/la qual es presenten i, en el cas de descendents majors de 21 anys, el fet de viure al seu càrrec. Igualment, aquests/tes candidats/tes hauran de presentar declaració jurada o promesa feta pel/la nacional, en la qual aquest/a manifesti fefaentment que no està separat/a de dret del seu/seva cònjuge.
3.4. No haver estat acomiadat/da ni separat/da del servei, mitjançant expedient disciplinari, de cap Administració Pública, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per desenvolupar ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial. En el cas de tenir la nacionalitat d'un altre Estat, no trobar-se inhabilitat/da o en situació equivalent ni haver estat sotmès/a a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat, en els mateixos termes, l'accés a l'ocupació pública.
Tots els requisits s'han de complir el darrer dia del termini de presentació de sol·licituds i mantenir-se el dia de l'inici de la prestació de serveis amb aquest Ajuntament.
4. Sol·licitud de participació
4.1. Presentació de sol·licituds
De conformitat amb el Decret d'Alcaldia de 22 de desembre de 2009 (Butlletí Oficial de la Província Núm.312 de 30 de desembre), la formalització, obtenció i presentació de sol·licituds s'ha de fer telemàticament a través del web http://www.barcelona.cat, clicant l'espai “ajuntament.barcelona.cat” i, posteriorment, entrant a l'apartat “oferta pública” situat a la capçalera d'aquest espai.
Excepcionalment, es podrà fer en suport paper en les Oficines d'Atenció al Ciutadà (OAC) de l'Ajuntament de Barcelona, o bé trametre-les per qualsevol dels mitjans que estableix l'article 16.4 del la Llei 39/2015, del 1 d´octubre del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques. En aquest cas, i per tal de poder participar, les persones aspirants hauran de declarar expressament que compleixen amb tots els requisits de la convocatòria.
La relació de les esmentades OAC així com les seves corresponents adreces s'especifiquen a l'annex 2 de la present convocatòria. Igualment, a l'annex 3 de la present convocatòria s'especifica el link que vincula a les diferents Estacions WIFI de l'Ajuntament de Barcelona en les que podrà connectar telemàticament per efectuar el tràmit.
4.2. Termini de presentació de sol·licituds pel procés selectiu
Les persones aspirants a aquest procés selectiu disposaran per a presentar la sol·licitud del termini de vint dies naturals, a comptar des de l'endemà de la data de publicació d'aquesta convocatòria al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia