Base 1a. Objecte de la convocatòria
La provisió, en règim d'interitnatge, pel procediment de concurs oposició lliure, de dues places d'Agutzil - Vigilant de Seguretat Pública, vacants a la Plantilla de personal funcionari de l'Ajuntament dels Pallaresos, enquadrades en l'Escala d'Administració Especial, Subescala de Serveis Especials, Subgrup d'Agrupació Professional (AP), Vigilància de Seguretat Pública i altres comeses d'Agutzil, amb formació de Borsa de Treball per a possibles vacants i substitucions.
La provisió interina es fa a l'empar de la facultat excepcional habilitada per l'article 20.Dos de la Llei 48/2015, de 29 d'octubre, de Pressupostos Generals de l'Estat per a l'any 2016.
Base 2a. Característiques de les places
2.1 Règim.
Les places estan previstes a la Plantilla de Personal funcionari de l'Ajuntament, en situació de vacant, tenen la corresponent dotació pressupostària, i estan vinculades al Lloc de treball tipus 03.01, Vigilants Seguretat Pública i altres comeses d'Agutzil, Àrea de Seguretat i Mobilitat.
2.2 Jornada.
Règim de jornada especial, a torns, de forma que l'horari de treball i els permisos es compliran en funció de les necessitats del servei, i l'Ajuntament podrà fixar jornades laborals diferents de la resta de funcionaris.
2.3 Règim retributiu.
Les places objecte de convocatòria tenen assignades les retribucions bàsiques corresponents al Subgrup AP Agrupació Professional de Vigilància General, segons la classificació establerta a l'article 76 de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, Text Refós aprovat per Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, i complementàries de nivell 14 de CD (dotze mensualitats) i 11.757,76 € de CE (catorze mensualitats), establertes a la Relació de Llocs de Treball de l'Ajuntament.
2.4 Competències i funcions.
Les funcions que integren el contingut de les places objecte de la convocatòria són les previstes en la Llei 16/1991, de 10 de juliol, de les Policies Locals de Catalunya, corresponents als vigilants, a més a més de les reflectides pels Llocs als quals estan vinculades en la Relació de Llocs de Treball de l'Ajuntament, i, entre elles, amb caràcter enunciatiu, :
Funcions Generals:
1. Atendre el públic o el personal de la corporació municipal presencialment, telefònicament o telemàticament, realitzant les gestions que d'aquesta atenció es requereixi i informant sobre aquelles qüestions per les que estigui facultat i/o derivant cap a l'àmbit o persona que correspongui
- Efectuar tasques d'informació i atenció a la ciutadania relacionada amb la seguretat, procediments, normativa, etc.
- Atendre l'emissora de radio, telèfon, etc.
2. Executar les funcions establertes per la Llei 16/1991, de 10 de juliol, de les policies locals de Catalunya corresponents als vigilants, i en particular:
- Custodiar i vigilar béns, serveis, instal·lacions i dependències municipals
- Encarregar-se de l'obertura i tancament de les instal·lacions i dependències municipals.
- Controlar i fer el seguiment dels horaris d'obertura i tancament de les diferents instal·lacions i dependències municipals.
- Comunicar qualsevol incidència que es produeixi a la via pública que s'hagi de resoldre (senyals en mal estat, vandalisme, avaries, etc).
- Ordenar i regular el trànsit dins el nucli urbà, d'acord amb les normes de circulació
- Patrullar tot el terme municipal.
...
Base 3a. Sistema de selecció
La selecció de les persones aspirants es farà pel sistema de concurs oposició lliure, articulat en una primera fase d'oposició (coneixement de la llengua catalana, prova d'aptitud física, prova de cultura general, prova teòrica, prova pràctica, i examen psicotècnic), una segona de valoració dels mèrits al·legats, i una tercera de reconeixement mèdic, seguides de període de practiques.
Base 4a. Requisits de les persones aspirants
Per ser admès i prendre part en el procés de selecció, les persones aspirants hauran de reunir, a la data d'acabament del termini de presentació de sol·licituds, els següents requisits:
a. Tenir la nacionalitat espanyola, d'acord amb les lleis vigents.
b. Posseir la capacitat funcional per a realitzar les tasques.
c. Haver complert 18 anys d'edat, i no excedir de la de 45 anys.
d. Tenir com a mínim una alçada d'1,60 metres les dones i 1'65 els homes.
e. Estar en possessió del permís de conduir de classe B.
f. Posseir el Títol d'Educació Secundària Obligatòria (LOE i LOGSE), Graduat Escolar EGB (LGE), FP I (LGE), Tècnic/a de Formació Professional (LOE i LOGSE), o equivalent conforme a l'Ordre EDU/1603/2009, de 10 de juny, o bé estar en condicions de tenir l'acreditació corresponent en la data que acaba el termini de presentació de sol·licituds per prendre part en les proves selectives.
En cas de titulacions equivalents, s'haurà d'adjuntar a la instància certificat que n'acrediti l'equivalència.
g. No patir cap malaltia ni disminució que impedeixi el desenvolupament de les corresponents funcions.
h. No haver estat separat mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les Administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les Comunitats Autònomes, ni estar inhabilitat per a l'exercici de funcions públiques. En el cas de ser nacional d'un altre Estat, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent ni haver estat sotmès a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat, en els mateixos termes l'accés a l'ocupació pública.
i. Posseir el certificat de coneixements de nivell intermedi de llengua catalana orals i escrits (certificat B 2 - coneixements de nivell intermedi de català, antic nivell B) de la Direcció General de Política Lingüística o Junta Permanent de Català o alguna de les titulacions equivalents d'acord amb el Decret 152/2001, de 29 de maig, sobre avaluació i certificació de coneixements de català, modificat pel Decret 3/2014, de 7 de gener, i l'Ordre 491/2009, de 12 de novembre, per la qual es refonen i s'actualitzen els títols, diplomes i certificats equivalents als certificats de coneixements de català de la Secretaria de Política Lingüística. Així mateix, és d'aplicació el Decret 161/2002, d'11 de juny, sobre l'acreditació del coneixement del català i l'aranès en els processos de selecció de personal i de provisió de llocs de treball de les administracions públiques de Catalunya.
En cas que les persones aspirants no puguin acreditar documentalment la possessió del nivell de català exigit, hauran de sotmetre's a una prova específica de coneixements de llengua catalana del mateix nivell al requerit a la convocatòria.
No obstant l'anterior, i d'acord amb l'establert a l'art. 5 del Decret 161/2002, d'11 de juny, sobre l'acreditació del coneixement del català i l'aranès en els processos de selecció de personal i de provisió de llocs de treball de les administracions públiques de Catalunya, resten exempts de realitzar la prova de coneixements de la llengua catalana:
- les persones aspirants que hagin participat i obtingut plaça en processos anteriors de selecció de personal per accedir a l'Ajuntament dels Pallaresos, i als quals hi hagués establerta una prova de català del mateix nivell o superior a l'exigit a la convocatòria
- les persones aspirants que hagin superat la prova esmentada en altres processos de selecció realitzats per l'Ajuntament dels Pallaresos dins la mateixa oferta pública d'ocupació.
Aquests requisits s'han de complir l'últim dia del termini de presentació de sol·licituds.
Base 5a. Presentació de sol·licituds
Les persones aspirants que desitgin prendre part en aquesta convocatòria han de presentar una sol·licitud de participació en la qual manifestin que reuneixen tots i cadascun dels requisits exigits a la Base 4a de les de la convocatòria, ajustada al model que es facilitarà al Registre General de l' Ajuntament.
D'acord amb l'art. 5 de la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, les dades de caràcter personal subministrades pels aspirants en emplenar la sol·licitud, així com les contingudes en la documentació adjunta per tal de participar en els processos selectius de l'Ajuntament, seran objecte de tractament automatitzat per l'Ajuntament, per tal de possibilitar una futura contractació de l'aspirant. Per exercir els drets d'accés, oposició, rectificació i cancel·lació, els candidats han de dirigir-se al responsable del tractament, que és l'Ajuntament dels Pallaresos, Avinguda Catalunya, 8, 43151 Els Pallaresos.
Les sol·licituds s'han de presentar en el Registre general de l'ajuntament o en qualsevol dels llocs a què fa referència l'article l'art. 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú.
El termini de presentació de sol·licituds serà de 20 dies naturals comptats de l'última publicació de la convocatòria al Butlletí Oficial de la Província de Tarragona i Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya. {del 26 de gener al 14 de febrer de 2017, a.i.}
Les sol·licituds hauran d'anar acompanyades de fotocòpia del DNI, permisos de conduir exigits, i de la documentació acreditativa dels mèrits que s'al·leguin per a la fase de concurs, encapçalada per l'índex que relacioni aquests mèrits al·legats. Tots aquests documents s'han de presentar mitjançant fotocòpies degudament compulsades.
El coneixement de la llengua catalana al nivell B2 exigit es podrà acreditar documentalment des de l'obertura del termini de presentació de sol·licituds i fins al moment mateix d'inici de la prova de català. ...
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia