Conselleria d’Hisenda i Administració Pública. RESOLUCIÓ de 10 d’abril de 2012, de la Direcció General de Recursos Humans, per la qual es convoquen els cursos del Pla de Formació del Personal al Servici de la Generalitat, per a l’any 2012. [2012/3562]
RESOLUCIÓN de 10 de abril de 2012, de la Dirección General de Recursos Humanos, por la que se convocan los cursos del Plan de Formación del Personal al Servicio de la Generalitat, para el año 2012. [2012/3562]
1. Oferta d’activitats formatives. S’establix l’oferta de cursos que integren el Pla de Formació de la Generalitat per a l’any 2012 (Pla IVAP, EVES, DGECE i Universitats) que es gestionarà durant el present any i que es convoca en els annexos I, II, III, IV, V, VI, VII i VIII d’esta resolució.
2. Estructura del Pla de Formació. Es distingixen en el Pla de Formació els apartats següents:
– Annex I. Cursos convocats per la Subdirecció General de l’Institut Valencià d’Administració Pública (IVAP):2. Estructura del Pla de Formació. Es distingixen en el Pla de Formació els apartats següents:
I-A. Cursos, seminaris, jornades i conferències de formació contínua convocats per la Subdirecció General de l’Institut Valencià d’Ad-ministració Pública (IVAP) dirigits al personal de l’Administració de la Generalitat.
I-B. Cursos de formació especialitzada, convocats per la Subdirecció General de l’Institut Valencià d’Administració Pública (IVAP) dirigits al personal de l’Administració de la Generalitat.
I-C. Cursos de l’itinerari formatiu de competències administratives destinats als grups C i D (sector administració general) per a l’obtenció del futur Certificat de Competències Administratives dirigits al personal de l’Administració de la Generalitat.
L’IVAP podrà suprimir, convocar noves edicions de les programades o programar-ne altres de diferents quan així ho exigisquen les disponibilitats pressupostàries o per circumstàncies que afecten la seua organització o impartició.
– Annex II a) II b) i II c) Cursos de formació contínua convocats per l’Escola Valenciana d’Estudis de la Salut (EVES), per al personal dependent d’institucions sanitàries de la Conselleria de Sanitat i el personal sanitari de l’Administració de la Generalitat, independentment de la seua relació jurídica, sempre que reunisca els requisits específics establits, si és el cas, per a cada curs.
L’EVES podrà suprimir, convocar noves edicions de les programades o programar-ne altres de diferents quan així ho exigisquen les disponibilitats pressupostàries o per circumstàncies que afecten la seua organització o impartició.
– Annex III. Cursos de formació contínua convocats per la Direcció General d’Educació i Qualitat Educativa per al personal docent no universitari de la Conselleria d’Educació, Formació i Ocupació.
La Direcció General d’Educació i Qualitat Educativa podrà suprimir, convocar noves edicions de les programades o programar-ne altres de diferents quan així ho exigisquen les disponibilitats pressupostàries o per circumstàncies que afecten la seua organització o impartició.
– Annex IV. Cursos de formació contínua convocats per la Universitat de València – Estudi General, dirigits al personal docent i investigador, personal d’administració i servicis.
La Universitat podrà suprimir, convocar noves edicions de les programades o programar-ne altres de diferents quan així ho exigisquen les disponibilitats pressupostàries o per circumstàncies que afecten la seua organització o impartició.
– Annex V. Cursos de formació contínua convocats per la Universitat Politècnica de València dirigits al personal docent i investigador i al personal d’administració i servicis.
La Universitat podrà suprimir, convocar noves edicions de les programades o programar-ne altres de diferents quan així ho exigisquen les disponibilitats pressupostàries o per circumstàncies que afecten la seua organització o impartició.
– Annex VI. Cursos de formació contínua convocats per la Universitat Jaume I de Castelló, dirigits al personal docent i investigador i al personal d’administració i servicis.
La Universitat podrà suprimir, convocar noves edicions de les programades o programar-ne altres de diferents quan així ho exigisquen les disponibilitats pressupostàries o per circumstàncies que afecten la seua organització o impartició.
– Annex VII. Cursos de formació contínua convocats per la Universitat d’Alacant, dirigits al personal docent i investigador i al personal d’administració i servicis.
La Universitat podrà suprimir, convocar noves edicions de les programades o programar-ne altres de diferents quan així ho exigisquen les disponibilitats pressupostàries o per circumstàncies que afecten la seua organització o impartició.
– Annex VIII. Cursos de formació contínua convocats per la Universitat Miguel Hernández d’Elx, dirigits al personal docent i investigador i al personal d’administració i servicis.
La Universitat podrà suprimir, convocar noves edicions de les programades o programar-ne altres de diferents quan així ho exigisquen les disponibilitats pressupostàries o per circumstàncies que afecten la seua organització o impartició.
I-C. Cursos de l’itinerari formatiu de competències administratives destinats als grups C i D (sector administració general) per a l’obtenció del futur Certificat de Competències Administratives dirigits al personal de l’Administració de la Generalitat.
L’IVAP podrà suprimir, convocar noves edicions de les programades o programar-ne altres de diferents quan així ho exigisquen les disponibilitats pressupostàries o per circumstàncies que afecten la seua organització o impartició.
– Annex II a) II b) i II c) Cursos de formació contínua convocats per l’Escola Valenciana d’Estudis de la Salut (EVES), per al personal dependent d’institucions sanitàries de la Conselleria de Sanitat i el personal sanitari de l’Administració de la Generalitat, independentment de la seua relació jurídica, sempre que reunisca els requisits específics establits, si és el cas, per a cada curs.
L’EVES podrà suprimir, convocar noves edicions de les programades o programar-ne altres de diferents quan així ho exigisquen les disponibilitats pressupostàries o per circumstàncies que afecten la seua organització o impartició.
– Annex III. Cursos de formació contínua convocats per la Direcció General d’Educació i Qualitat Educativa per al personal docent no universitari de la Conselleria d’Educació, Formació i Ocupació.
La Direcció General d’Educació i Qualitat Educativa podrà suprimir, convocar noves edicions de les programades o programar-ne altres de diferents quan així ho exigisquen les disponibilitats pressupostàries o per circumstàncies que afecten la seua organització o impartició.
– Annex IV. Cursos de formació contínua convocats per la Universitat de València – Estudi General, dirigits al personal docent i investigador, personal d’administració i servicis.
La Universitat podrà suprimir, convocar noves edicions de les programades o programar-ne altres de diferents quan així ho exigisquen les disponibilitats pressupostàries o per circumstàncies que afecten la seua organització o impartició.
– Annex V. Cursos de formació contínua convocats per la Universitat Politècnica de València dirigits al personal docent i investigador i al personal d’administració i servicis.
La Universitat podrà suprimir, convocar noves edicions de les programades o programar-ne altres de diferents quan així ho exigisquen les disponibilitats pressupostàries o per circumstàncies que afecten la seua organització o impartició.
– Annex VI. Cursos de formació contínua convocats per la Universitat Jaume I de Castelló, dirigits al personal docent i investigador i al personal d’administració i servicis.
La Universitat podrà suprimir, convocar noves edicions de les programades o programar-ne altres de diferents quan així ho exigisquen les disponibilitats pressupostàries o per circumstàncies que afecten la seua organització o impartició.
– Annex VII. Cursos de formació contínua convocats per la Universitat d’Alacant, dirigits al personal docent i investigador i al personal d’administració i servicis.
La Universitat podrà suprimir, convocar noves edicions de les programades o programar-ne altres de diferents quan així ho exigisquen les disponibilitats pressupostàries o per circumstàncies que afecten la seua organització o impartició.
– Annex VIII. Cursos de formació contínua convocats per la Universitat Miguel Hernández d’Elx, dirigits al personal docent i investigador i al personal d’administració i servicis.
La Universitat podrà suprimir, convocar noves edicions de les programades o programar-ne altres de diferents quan així ho exigisquen les disponibilitats pressupostàries o per circumstàncies que afecten la seua organització o impartició.
3. Assistents 3.1. Podrà participar en les activitats formatives detallades en l’annex I el personal al servici de l’Administració de la Generalitat, gestionat per la Direcció General de Recursos Humans, independentment de la seua relació jurídica, sempre que reunisca els requisits específics establits, si és el cas, per a cada curs.
3.2. Basant-se en el Decret 71/89, de 15 de maig, del Consell de la Generalitat Valenciana, podrà participar en els cursos detallats en l’annex II el personal d’institucions sanitàries i de qualsevol altre centre de caràcter assistencial o en què es desenrotllen funcions de salut pública, adscrits a la Conselleria de Sanitat, així com el personal sanitari de l’Administració de la Generalitat, independentment de la seua relació jurídica, sempre que reunisca els requisits específics establits, si és el cas, per a cada curs. També podrà participar en els cursos oferits per esta escola de formació el personal sociosanitari gestionat per la Direcció General de Recursos Humans.
3.3. Podrà participar en els cursos detallats en l’annex III el personal docent no universitari adscrit a la Conselleria d’Educació, Formació i Ocupació, independentment de la seua relació jurídica, sempre que reunisca els requisits específics establits, si és el cas, per a cada curs.
3.4. Podrà participar en els cursos detallats en l’annex IV el personal docent i investigador i el personal d’administració i servicis de la Universitat de València–Estudi General, independentment de la seua relació jurídica, sempre que reunisca els requisits específics establits, si és el cas, per a cada curs.
3.5. Podrà participar en els cursos detallats en l’annex V el personal docent i investigador i el personal d’administració i servicis de la Universitat Politècnica de València, independentment de la seua relació jurídica, sempre que reunisca els requisits específics establits, si és el cas, per a cada curs.
3.6. Podrà participar en els cursos detallats en l’annex VI el personal docent i investigador i el personal d’administració i servicis de la Universitat Jaume I de Castelló, independentment de la seua relació jurídica, sempre que reunisca els requisits específics establits, si és el cas, per a cada curs.
3.7. Podrà participar en els cursos detallats en l’annex VII el personal docent i investigador i el personal d’administració i servicis de la Universitat d’Alacant, independentment de la seua relació jurídica, sempre que reunisca els requisits específics establits, si és el cas, per a cada curs.
3.8 Podrà participar en els cursos detallats en l’annex VIII el personal docent i investigador i el personal d’administració i servicis de la Universitat Miguel Hernández d’Elx, independentment de la seua relació jurídica, sempre que reunisca els requisits específics establits per a cada curs.
3.3. Podrà participar en els cursos detallats en l’annex III el personal docent no universitari adscrit a la Conselleria d’Educació, Formació i Ocupació, independentment de la seua relació jurídica, sempre que reunisca els requisits específics establits, si és el cas, per a cada curs.
3.4. Podrà participar en els cursos detallats en l’annex IV el personal docent i investigador i el personal d’administració i servicis de la Universitat de València–Estudi General, independentment de la seua relació jurídica, sempre que reunisca els requisits específics establits, si és el cas, per a cada curs.
3.5. Podrà participar en els cursos detallats en l’annex V el personal docent i investigador i el personal d’administració i servicis de la Universitat Politècnica de València, independentment de la seua relació jurídica, sempre que reunisca els requisits específics establits, si és el cas, per a cada curs.
3.6. Podrà participar en els cursos detallats en l’annex VI el personal docent i investigador i el personal d’administració i servicis de la Universitat Jaume I de Castelló, independentment de la seua relació jurídica, sempre que reunisca els requisits específics establits, si és el cas, per a cada curs.
3.7. Podrà participar en els cursos detallats en l’annex VII el personal docent i investigador i el personal d’administració i servicis de la Universitat d’Alacant, independentment de la seua relació jurídica, sempre que reunisca els requisits específics establits, si és el cas, per a cada curs.
3.8 Podrà participar en els cursos detallats en l’annex VIII el personal docent i investigador i el personal d’administració i servicis de la Universitat Miguel Hernández d’Elx, independentment de la seua relació jurídica, sempre que reunisca els requisits específics establits per a cada curs.
4. Sol·licituds. Presentació i termini. Les persones interessades hauran d’omplir la seua sol·licitud de cursos d’acord amb el model específic que figura en cada un dels annexos anteriorment mencionats.
4.1. Presentació. Les sol·licituds per a tots els plans de formació seran presentats, directament per les persones interessades preferentment a través de les pàgines d’Internet, en les adreces que s’indiquen a continuació, i, si és el cas, en qualsevol de les oficines i formes previstes en l’article 38 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú, en la nova redacció que fa d’este la Llei 4/1999, de modificació de la Llei 30/1992, però en este últim cas haurà d’indicar-se clarament l’organisme al qual es dirigixen:
4.1.1. Respecte dels cursos convocats per l’IVAP (annex I), es presentaran a través de l’adreça d’Internet: http://www.cjap.gva.es/ivap/.
4.1. Presentació. Les sol·licituds per a tots els plans de formació seran presentats, directament per les persones interessades preferentment a través de les pàgines d’Internet, en les adreces que s’indiquen a continuació, i, si és el cas, en qualsevol de les oficines i formes previstes en l’article 38 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú, en la nova redacció que fa d’este la Llei 4/1999, de modificació de la Llei 30/1992, però en este últim cas haurà d’indicar-se clarament l’organisme al qual es dirigixen:
4.1.1. Respecte dels cursos convocats per l’IVAP (annex I), es presentaran a través de l’adreça d’Internet: http://www.cjap.gva.es/ivap/.
Cada empleat/ada públic podrà sol·licitar un màxim de cinc propostes d’accions formatives.
4.1.2. Respecte als cursos convocats per l’Escola Valenciana d’Estudis de la Salut (EVES), hi haurà dos modalitats de presentació d’instàncies:
Pel que fa als cursos de l’annex II b) les sol·licituds es presentaran a través de l’adreça d’Internet: http://www.eves.san.gva.es, on trobaran les instruccions oportunes.
Respecte als cursos del annex II c), se sol·licitaran entrant en el campus virtual de l’EVES, bé a través de www.eves.san.gva.es, accedint des a l’àrea de formació, o bé directament, a través de www.eformacion.gva.es/sites/EVES/index.htm (vegeu l’annex II c).
Estos cursos no computen a efectes de petició del màxim nombre d'accions formatives a realitzar en el Pla de Formació 2012.
Les places vacants dels cursos seran anunciades oportunament als departaments de salut pertinents, perquè es cobrisquen.
4.1.3. Respecte als cursos convocats per la Direcció General d’Educació i Qualitat Educativa de la Conselleria d’Educació, Formació i Ocupació (annex III), en la pàgina web del CEFIRE que s’assenyale en cada una de les accions formatives detallades en l’esmentat annex, o en
la pàgina web del Servici de Formació del Professorat de la Direcció General d’Educació i Qualitat Educativa.
4.1.4. Respecte dels cursos convocats per la Universitat de València–Estudi General (annex IV), en el Registre General (Servicis Centrals), av. Blasco Ibáñez, núm. 13, 46010 València, registres auxiliars, o en la pàgina d’Internet http://www.uv.es/sfp.
4.1.5. Respecte dels cursos convocats per la Universitat Politècnica de València (annex V), les persones interessades a participar en els cursos formalitzaran les seues sol·licituds a través de l’adreça d’Intranet de la Universitat Politècnica de València per a tot el personal PDI i PAS.
4.1.6. Respecte als cursos convocats per la Universitat Jaume I de Castelló (annex VI), les persones interessades a participar en els cursos formalitzaran les seues sol·licituds en:
Personal d’administració i servicis
http://inscripcion.uji.es
Personal docent i investigador contractat laboral
http://www.uji.es/serveis/use/formacio/
4.1.2. Respecte als cursos convocats per l’Escola Valenciana d’Estudis de la Salut (EVES), hi haurà dos modalitats de presentació d’instàncies:
Pel que fa als cursos de l’annex II b) les sol·licituds es presentaran a través de l’adreça d’Internet: http://www.eves.san.gva.es, on trobaran les instruccions oportunes.
Respecte als cursos del annex II c), se sol·licitaran entrant en el campus virtual de l’EVES, bé a través de www.eves.san.gva.es, accedint des a l’àrea de formació, o bé directament, a través de www.eformacion.gva.es/sites/EVES/index.htm (vegeu l’annex II c).
Estos cursos no computen a efectes de petició del màxim nombre d'accions formatives a realitzar en el Pla de Formació 2012.
Les places vacants dels cursos seran anunciades oportunament als departaments de salut pertinents, perquè es cobrisquen.
4.1.3. Respecte als cursos convocats per la Direcció General d’Educació i Qualitat Educativa de la Conselleria d’Educació, Formació i Ocupació (annex III), en la pàgina web del CEFIRE que s’assenyale en cada una de les accions formatives detallades en l’esmentat annex, o en
la pàgina web del Servici de Formació del Professorat de la Direcció General d’Educació i Qualitat Educativa.
4.1.4. Respecte dels cursos convocats per la Universitat de València–Estudi General (annex IV), en el Registre General (Servicis Centrals), av. Blasco Ibáñez, núm. 13, 46010 València, registres auxiliars, o en la pàgina d’Internet http://www.uv.es/sfp.
4.1.5. Respecte dels cursos convocats per la Universitat Politècnica de València (annex V), les persones interessades a participar en els cursos formalitzaran les seues sol·licituds a través de l’adreça d’Intranet de la Universitat Politècnica de València per a tot el personal PDI i PAS.
4.1.6. Respecte als cursos convocats per la Universitat Jaume I de Castelló (annex VI), les persones interessades a participar en els cursos formalitzaran les seues sol·licituds en:
Personal d’administració i servicis
http://inscripcion.uji.es
Personal docent i investigador contractat laboral
http://www.uji.es/serveis/use/formacio/
4.1.7. Respecte dels cursos convocats per la Universitat d’Alacant (annex VII), els interessats/ades a participar en els cursos formalitzaran les seues sol·licituds amb el model de sol·licitud que està disponible en les pàgines webs següents:
Personal d’administració i servicis
Personal d’administració i servicis
http://ssyf.ua.es/es/formacion/cursos-programados/actual/cursosprogramados-2012.html
Personal docent i investigador
http://www.ua.es/ice/
Personal docent i investigador
http://www.ua.es/ice/
Finalizat el termini de presentació de sol·licituds, es publicarà la relació provisional d’admesos i exclosos, i s’obrirà un termini, no inferior a 10 ni superior a 15 dies, per a fer aquelles reclamacions i/ o al·legacions que els interessats/ades consideren oportunes. Resoltes estes, es procedirà a publicar la llista definitiva d’admesos; en el cas de l’ICE, les places vacants dels cursos seran anunciades oportunament per a la seua cobertura.
4.1.8. Respecte dels cursos convocats per la Universitat Miguel Hernández d’Elx (annex VIII), en el Registre General de la Universitat, Campus Universitari d’Elx – Edifici Rectorat i Consell Social, av. de la Universitat, s/n, 03202 Elx, i en els registres auxiliars de cada campus.
4.1.8. Respecte dels cursos convocats per la Universitat Miguel Hernández d’Elx (annex VIII), en el Registre General de la Universitat, Campus Universitari d’Elx – Edifici Rectorat i Consell Social, av. de la Universitat, s/n, 03202 Elx, i en els registres auxiliars de cada campus.
4.1.9. El personal amb discapacitat, que sol·licite mesures d’adaptació, haurà d’omplir l’apartat corresponent de la sol·licitud assenyalant amb una ics (X) en les caselles corresponents el tipus d’adaptació que necessita d’acord amb la classificació següent:
1) Eliminació de barreres arquitectòniques i taula adaptada a la cadira de rodes.
2) Necessitat d’intèrpret a causa de la sordera.
3) Sistema Braille d’escriptura, per ser invident.
4) Altres, especificant quins.
1) Eliminació de barreres arquitectòniques i taula adaptada a la cadira de rodes.
2) Necessitat d’intèrpret a causa de la sordera.
3) Sistema Braille d’escriptura, per ser invident.
4) Altres, especificant quins.
4.2. Terminis. 4.2.1. El termini de presentació de sol·licituds respecte als cursos convocats per l’IVAP (annex I), per l’EVES (annex II), per la Universitat de València (annex IV), per la Universitat Jaume I de Castelló (annex VI), per la Universitat d’Alacant (annex VII) per la Universitat Miguel Hernández d’Elx (annex VIII), serà de 15 dies hàbils a comptar de l’endemà de la publicació de la present resolució en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana.{del 13 d'abril al ...2 de maig de 2012,a.i.}
4.2.2. Respecte als cursos convocats per la Direcció General d’Educació i Qualitat Educativa (annex III), les sol·licituds, junt amb la documentació específica requerida per a cada curs, seran presentades en el CEFIRE corresponent. Si el curs no necessita documentació específica, les sol·licituds es realitzaran directament en la pàgina web del CEFIRE corresponent o en la pàgina web del Servici de Formació del Professorat de la Direcció General. El termini de sol·licituds finalitzarà, com a norma general, 20 dies abans de la data d’inici de cada activitat.
En els cursos convocats per la Direcció General d’Educació i Qualitat Educativa (annex III), cada CEFIRE publicarà en la seua pàgina web la relació d’admesos. Esta llista es farà pública amb almenys 5 dies d’antelació a l’inici de cada activitat.
4.2.3. Respecte als cursos convocats per la Universitat Politècnica de València (annex V), les preinscripcions es realitzaran en dos convocatòries a l’any, i es disposarà de 20 dies hàbils en cada una d’estes per a formalitzar la preinscripció en el cas del PAS; el termini de preinscripció finalitzarà una setmana abans de l’inici de cada activitat en el cas del PDI.
4.2.3. Respecte als cursos convocats per la Universitat Politècnica de València (annex V), les preinscripcions es realitzaran en dos convocatòries a l’any, i es disposarà de 20 dies hàbils en cada una d’estes per a formalitzar la preinscripció en el cas del PAS; el termini de preinscripció finalitzarà una setmana abans de l’inici de cada activitat en el cas del PDI.
4.2.4. En els cursos de l’IVAP, al llarg de tot l’any s’informarà en la pàgina web de l’IVAP de les places vacants del Pla de l’IVAP que es produïsquen, a fi d’optimitzar l’acció formativa oferida; es podrà matricular en eixe moment a través de la pàgina web de l’IVAP, i serà necessària la confirmació per part de l’IVAP de l’assistència al curs.
4.2.5. Les places vacants dels cursos de la EVES seran anunciades oportunament als departaments de salut pertinents, perquè es cobrisquen a fi d’optimizar al màxim la acció formativa
4.2.5. Les places vacants dels cursos de la EVES seran anunciades oportunament als departaments de salut pertinents, perquè es cobrisquen a fi d’optimizar al màxim la acció formativa
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia