Patronat Municipal Hospital-Asil del Santíssim Salvador ANUNCI sobre aprovació de la convocatòria i les bases del procés selectiu per a la formació d'una borsa de treball complementària d'auxiliars de geriatria.
La Presidència del Patronat Municipal Hospital-Asil del Santíssim Salvador del Vendrell, per decret núm. 87/2019, signat en data 6 de juny, ha adoptat els següents acords:
“Primer.- Aprovar les bases reguladores específiques que s'annexen, per a la creació d'una borsa de treball d'auxiliars de geriatria, complementària a les tres borses de treball existents, en règim de contractació temporal, del Patronat Municipal Hospital-Asil del Santíssim Salvador del Vendrell.
Segon.- Convocar el procés selectiu, mitjançant el sistema de concurs de mèrits i entrevista, per a la constitució d'una borsa de treball complementària d'auxiliars de geriatria per a cobrir possibles suplències del personal laboral de la plantilla del Patronat Municipal Hospital-Asil, derivades de baixes per incapacitat temporal, baixes per maternitat, vacances, i altres incidències que posin de manifest la necessitat de contractar personal laboral temporal.
Tercer.- Disposar que s'efectuïn tots els tràmits ne cessaris, amb caràcter d'urgència, per garantir el desenvolupament en termini de la convocatòria.
...
ANNEX
BASES REGULADORES DEL PROCÉS SELECTIU PER A LA CREACIÓ D'UNA BORSA DE TREBALL COMPLEMENTÀRIA D'AUXILIARS GERIATRIA, MITJANÇANT EL SISTEMA DE CONCURS, DE LA PLANTILLA DE PERSONAL LABORAL DEL PATRONAT MUNICIPAL HOSPITAL-ASIL DEL SANTÍSSIM SALVADOR DEL VENDRELL.
PRIMERA. Objecte de la convocatòria. L'objecte de les presents bases és regular el procés selectiu per a la formació d'una borsa de treball en la categoria d'auxiliars de geriatria, mitjançant el sistema de concurs amb entrevista, per a cobrir amb caràcter laboral temporal possibles vacants i/o suplències del personal de plantilla del Patronat Municipal Hospital-Asil, derivades de baixes per incapacitat temporal, baixes per maternitat, vacances, i altres incidències.
Aquesta nova borsa de treball serà complementària a les tres borses de treball d'auxiliars de geriatria anteriors que aquest Patronat ja te constituïdes, en vigència durant tres anys i prorrogable mentre no es convoqui un procés selectiu del mateix perfil professional dins d'una Oferta pública d'ocupació.Per al cas que en les citades borses de treball anteriors no hi hagi cap aspirant disponible per a cobrir els llocs, aquests seran coberts segons l'ordre de puntuació pels aspirants integrants que formin part d'aquesta nova borsa complementària.
Al procés selectiu, li és d'aplicació el procediment de tramitació d'urgència, i es regirà, a més, per les Bases generals publicades al BOPT núm. 124, de 31 de maig de 2010. En cas de discrepància, prevaldran les presents bases específiques
SEGONA. Requisits dels aspirants. Els aspirants han de reunir, a part dels requisits i condicions exigits a la base tercera de les Bases generals, els requisits específics següents:
a) Estar en possessió d'alguna de les següents titulacions: Tècnic/a en Atenció Sociosanitària, Tècnic/a en Cures Auxiliars d'Infermeria, Tècnic/a Auxiliar de Clínica, Mòdul Professional 2 Auxiliar d'Infermeria, Títol de Tècnic/a superior d'Integració Social (adaptació en intervenció sociosanitària), Certificat de professionalitat d'atenció sociosanitària a persones en institucions socials, Certificat d'Acreditació o qualificació de competències corresponent al Certificat de professionalitat d'atenció sociosanitària a persones en institucions socials, o estar en condicions d'obtenir-lo abans que finalitzi el termini de presentació d'instàncies.
Si es tracta d'un títol equivalent o obtingut a l'estranger, cal disposar de l'homologació corresponent del Ministeri d'Educació i Ciència.
b) Posseir el certificat de nivell intermedi de català (certificat B2) de la Direcció General de Política Lingüística o alguna de les titulacions equivalents d'acord amb el Decret 152/2001, de 29 de maig, sobre avaluació i certificació de coneixements de català (modificat pel Decret 3/2014, de 7 de gener de 2014) i l'Ordre 12 de novembre, pel qual es refonen i actualitzen els títols, diplomes i certificats equivalents als certificats de coneixement de català de la Direcció General de Política Lingüística (modificada parcialment per l'Ordre VCP/233/2010, de 12 d'abril). Així mateix, és d'aplicació el Decret 161/2002, d'11 de juny, sobre l'acreditació del coneixement del català i l'aranès en els processos de selecció de personal i de provisió de llocs de treball de les administracions públiques de Catalunya.
Les persones candidates que no acreditin documentalment els coneixements de llengua catalana hauran de superar una prova especifica de coneixements de llengua catalana del nivell intermedi de català (certificat B2), amb caràcter obligatori i eliminatori, la qual es qualificarà d'apta o no apta.
TERCERA. Presentació d'instàncies. El termini de presentació de les sol·licituds serà de 20 dies naturals a comptar des de l'endemà de la publicació de l'anunci de la convocatòria al BOPT. El text íntegre de les bases reguladores es publicarà al DOGC [de 14/06/2019], i atesa la urgència d'aquest procediment els successius anuncis es faran públics al Tauler d'anuncis i en el web muni cipal, dins l'apartat d'Oferta d'ocupació pública.
Les sol·licituds es presentaran mitjançant instància normalitzada d'admissió a convocatòria, degudament signada per la persona aspirant, al Registre gene ral de l'Ajuntament del Vendrell, presencialment en suport paper al Servei d'Atenció al Ciutadà ubicat a la Plaça Vella, 1 (de dilluns a divendres de 8h a 14h), o bé en suport digital a través del web municipal dins l'apartat Seu electrònica i transparència, adjuntant a la instància genèrica la sol·licitud específica d'admissió a convocatòria de proves selectives, que es pot descarregar directament a l'enllaç http://www.elvendrell.net/ajuntament/oferta-docupacio-publica
També es podran presentar en la forma que determina l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les Administracions Públiques. En el supòsit que l'aspirant es dirigeixi a qualsevol òrgan d'administració pública a presentar la seva sol·licitud i documentació, ho haurà de comunicar immediatament a l'Ajuntament del Vendrell, via correu electrònic dirigit al Servei de Recursos Humans (serveirrhh@elvendrell.net), adjuntant la còpia de la presentació de la sol·licitud normalitzada dins el termini de presentació d'instàncies.
Els drets d'examen es fixen en la quantitat de 13,14€ i han de ser satisfets prèviament pels aspirants, que han d'adjuntar el corresponent resguard acreditatiu del pagament en el moment de la presentació de la sol·licitud. Aquest pagament es podrà efectuar presencialment a les dependències del Servei d'Atenció al Ciutadà o mitjançant transferència bancària al compte de Caixabank ES98 2100 2726 7502 0005 4810 de l'Ajuntament del Vendrell, indicant nom i cognom de l'aspirant, i el codi AUXGER2019.
Les sol·licituds han d'anar acompanyades obligatòriament amb còpia del DNI, còpia de la titulació requerida per participar, currículum vitae actualitzat, i copia del document acreditatiu dels coneixements de llengua catalana per tal de quedar exempt de la prova de català.
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia