Departament de Polítiques Digitals i Administració Pública RESOLUCIÓ PDA/1669/2019, de 18 de juny, per la qual es convoca el procés de selecció per proveir 4 places de l'escala d'inspecció financera del cos superior d'administració (grup A, subgrup A1) de la Generalitat de Catalunya (núm. de registre de la convocatòria 231).
Convocar el procés de selecció per proveir 4 places de l'escala d'inspecció financera del cos superior d'administració (grup A, subgrup A1) de la Generalitat de Catalunya (núm. de registre de la convocatòria 231), de conformitat amb el contingut de les bases específiques que consten en l'annex 1 i següents, i de les bases generals, publicades per la Resolució GAP/1644/2007, de 28 de maig, de la directora general de Funció Pública (DOGC núm. 4898, de 6.6.2007; correcció d'errades al DOGC núm. 4912, de 26.6.2007), modificades per la Resolució GAP/2765/2007, de 10 de setembre (DOGC núm. 4970, de 18.9.2007), en tot allò que no s'oposi a les bases específiques.
Annex 1
Bases específiques
—1 Places, funcions, perfil professional i temari
1.1 Descripció de les places. Es convoca el procés de selecció per proveir 4 places d'adscripció exclusiva al departament competent en matèria d'economia i finances de l'escala d'inspecció financera del cos superior d'administració (grup A, subgrup A1) de la Generalitat de Catalunya, que es distribueixen de la manera següent:
Torn de lliure accés: 2 places.
—2 Requisits de participació. A més dels requisits i les condicions de caràcter general que es preveuen en el punt 2 de les bases generals i en la normativa de funció pública d'aplicació general, s'han de complir els requisits següents:
2.1 Requisits generals. Les persones aspirants que participin en aquest procés de selecció han de complir els requisits que s'indiquen en els apartats següents.
2.1.1 Titulació. Tenir el grau en administració i direcció d'empreses; grau en economia; grau en administració d'empreses i gestió de la innovació; grau en ciències empresarials-gestió, grau en direcció d'empreses (BBA); grau en economia i gestió; grau en estudis internacionals d'economia i empresa; grau en comptabilitat i finances; grau en finances i comptabilitat; grau en dret; qualsevol grau en enginyeria, grau en arquitectura; o llicenciatura en administració i direcció d'empreses; llicenciatura en economia; llicenciatura en ciències actuarials i financeres; llicenciatura en dret; enginyeria; arquitectura, o doctorat corresponent.
2.1.2 Llengua catalana. Tenir els coneixements de llengua catalana de nivell de suficiència (C1), de conformitat amb el que estableix el Decret 152/2001, de 29 de maig, sobre avaluació i certificació de coneixements de català, modificat pel Decret 3/2014, de 7 de gener, i el Decret 161/2002, d'11 de juny, sobre l'acreditació del coneixement del català i l'aranès en els processos de selecció de personal i de provisió de llocs de treball de les administracions públiques de Catalunya.
2.1.3 Llengua castellana. Tenir els coneixements de llengua castellana de nivell superior (C2) per a les persones aspirants que no tinguin la nacionalitat espanyola.
Als efectes de l'exempció prevista en el segon paràgraf del punt 5.4 de les bases generals, els documents a què fan referència les lletres a) i b) s'entenen referits a:
a) Haver cursat la primària, la secundària i el batxillerat a l'Estat espanyol.
b) Estar en possessió del diploma d'espanyol com a llengua estrangera (nivell C2) o equivalent.
També queden exemptes de realitzar l'exercici de coneixements de llengua castellana les persones aspirants que hagin cursat en llengua castellana els estudis conduents a l'obtenció de la titulació exigida com a requisit d'accés.
—3 Sol·licituds i pagament de la taxa Les sol·licituds s'han de tramitar en el termini de 20 dies hàbils a comptar de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el DOGC {del 26 de juny al 23 juliol de 2019, a.i.}
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia