martes, 9 de julio de 2019

73 places en la Escala Administrativa (C1), 10 places de la Escala Administrativa (C1), 3 places de la Escala Auxiliar Administrativa (C2), Universitat Pompeu Fabra

Universitat Pompeu Fabra
Primer. Convocar concurs oposició per a l'ingrés a l'escala administrativa de funcionaris de la Universitat Pompeu Fabra, per a la provisió de 10 places del grup de classificació professional C, subgrup C1, de torn lliure.
Segon. Les proves selectives es realitzaran amb subjecció a les bases que figuren a l'annex 1 d'aquesta Resolució.
ANNEX 1
BASES DE LA CONVOCATÒRIA P04/2019
1. Normes generals. 1.1. Es convoca el procés selectiu per accedir a l'escala administrativa de la Universitat Pompeu Fabra de funcionaris del grup de classificació professional C, subgrup C1.
1.2. El nombre total de places vacants objecte d'aquesta convocatòria és de 10 del torn lliure.
1.3. Es reserva una plaça per als aspirants que acreditin la condició legal de discapacitats.
3. Requisits de les persones candidates. 3.1 Requisits generals Per ser admeses a la realització del procés selectiu, les persones aspirants han de posseir els requisits següents:
a) Tenir la nacionalitat espanyola o la de qualsevol dels altres estats membres de la Unió Europea o dels estats als quals, en virtut de tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, els sigui aplicable la lliure circulació de treballadors.
També poden ser admesos el cònjuge, els descendents i els descendents del cònjuge, tant dels ciutadans espanyols com dels nacionals dels altres estats membres de la Unió Europea o dels estats als quals, en virtut de tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, els sigui aplicable la lliure circulació de treballadors, qualsevol que sigui la seva nacionalitat, sempre que els cònjuges no estiguin separats de dret i, pel que fa als descendents, siguin menors de vint-i-un anys o majors d'aquesta edat dependents.
b) Haver complert 16 anys i no superar l'edat ordinària establerta per a la jubilació de funcionaris.
c) Estar en possessió de la titulació de batxillerat o tècnic, o equivalent, o qualsevol altra titulació de nivell superior o estar en condicions d'obtenir-la en la data en què finalitzi el termini de presentació de les sol·licituds. Si es tracta d'un títol obtingut a l'estranger, cal disposar de l'homologació corresponent.
d) Posseir la capacitat física i psíquica per exercir les funcions pròpies de les places convocades.
e) No estar separat, per causa d'expedient disciplinari del servei de qualsevol administració pública ni trobar-se inhabilitat per exercir les funcions públiques.
f) Tenir els coneixements de llengua catalana de nivell de suficiència (C1).
g) Les persones aspirants que no tinguin la nacionalitat espanyola hauran de posseir coneixements de llengua castellana de nivell C2 o equivalent.
Els requisits indicats anteriorment s'han de complir el darrer dia del termini de presentació de sol·licituds i s'han de continuar complint fins a la presa de possessió com a funcionaris/àries de carrera.
4. Sol·licituds. 4.1. La sol·licitud per prendre part a la convocatòria s'ha de realitzar mitjançant el formulari electrònic al qual s'accedeix des de la web https://www.upf.edu/web/personal/ofertes-pas. Un cop complimentat el formulari, es generarà una sol·licitud que arribarà a la persona aspirant per correu electrònic.
4.2. La presentació de la sol·licitud generada es podrà realitzar de dues maneres:
  - Presencialment al registre general de la Universitat Pompeu Fabra, pl. de la Mercè, 10-12. 08002 Barcelona, de dilluns a divendres de 9.00 a 14.00h o bé per qualsevol dels mitjans que estableix l'article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.
  - Electrònicament mitjançant el registre electrònic https://seuelectronica.upf.edu/ciutadans o https://seuelectronica.upf.edu/comunitat-universitaria (navegador Explorer) seleccionant el tràmit “Presentació de la sol·licitud d'admissió a la convocatòria de selecció de personal funcionari”. Les instruccions per realitzar el tràmit s'especifiquen al document “Annex 2” d'aquestes bases.
La presentació de la sol·licitud s'ha de realitzar dins el termini de 20 dies naturals, comptadors a partir de l'endemà de la publicació de la convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya {del 10 al 29 de juliol de 2019, a.i.} o en el Butlletí Oficial de l'Estat essent la data que inicia el termini la de la darrera publicació.


ANNEX 1
BASES DE LA CONVOCATÒRIA P05/2019
1. Normes generals 1.1. Es convoca el procés selectiu per accedir a l'escala auxiliar administrativa de la Universitat Pompeu Fabra de funcionaris del grup de classificació professional C, subgrup C2.
1.2. El nombre total de places vacants objecte d'aquesta convocatòria és de 3 del torn lliure
3. Requisits de les persones candidates. 3.1 Requisits generals. Per ser admeses a la realització del procés selectiu, les persones aspirants han de posseir els requisits següents:
a) Tenir la nacionalitat espanyola o la de qualsevol dels altres estats membres de la Unió Europea o dels estats als quals, en virtut de tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, els sigui aplicable la lliure circulació de treballadors.
També poden ser admesos el cònjuge, els descendents i els descendents del cònjuge, tant dels ciutadans espanyols com dels nacionals dels altres estats membres de la Unió Europea o dels estats als quals, en virtut de tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, els sigui aplicable la lliure circulació de treballadors, qualsevol que sigui la seva nacionalitat, sempre que els cònjuges no estiguin separats de dret i, pel que fa als descendents, siguin menors de vint-i-un anys o majors d'aquesta edat dependents.
b) Haver complert 16 anys i no superar l'edat ordinària establerta per a la jubilació de funcionaris.
c) Estar en possessió de la titulació de Graduat en Educació Secundària Obligatòria, o equivalent, o qualsevol altra titulació de nivell superior o estar en condicions d'obtenir-la en la data en què finalitzi el termini de presentació de les sol·licituds. Si es tracta d'un títol obtingut a l'estranger, cal disposar de l'homologació corresponent.
d) Posseir la capacitat física i psíquica per exercir les funcions pròpies de les places convocades.
e) No estar separat, per causa d'expedient disciplinari del servei de qualsevol administració pública ni trobar-se inhabilitat per exercir les funcions públiques.
f) Tenir els coneixements de llengua catalana de nivell de suficiència (C1).
g) Les persones aspirants que no tinguin la nacionalitat espanyola hauran de posseir coneixements de llengua castellana de nivell C2 o equivalent.
Els requisits indicats anteriorment s'han de complir el darrer dia del termini de presentació de sol·licituds i s'han de continuar complint fins a la presa de possessió com a funcionaris/àries de carrera.
4. Sol·licituds. 4.1. La sol·licitud per prendre part a la convocatòria s'ha de realitzar mitjançant el formulari electrònic al qual s'accedeix des de la web https://www.upf.edu/web/personal/ofertes-pas. Un cop complimentat el formulari, es generarà una sol·licitud que arribarà a la persona aspirant per correu electrònic.
A la part superior dreta de la sol·licitud apareixerà un codi alfanumèric en el camp “Referència codi de l'aspirant” que serà el codi identificador de l'aspirant als efectes indicats en aquestes bases.
En el cas que la persona aspirant detecti alguna errada o vulgui modificar alguna informació introduïda al formulari, pot tornar a editar-lo o realitzar-lo de nou.
4.2. La presentació de la sol·licitud generada es podrà realitzar de dues maneres:
 - Presencialment al registre general de la Universitat Pompeu Fabra, pl. de la Mercè, 10-12. 08002 Barcelona, de dilluns a divendres de 9.00 a 14.00h o bé per qualsevol dels mitjans que estableix l'article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.
 - Electrònicament mitjançant el registre electrònic https://seuelectronica.upf.edu/ciutadans o https://seuelectronica.upf.edu/comunitat-universitaria (navegador Explorer) seleccionant el tràmit “Presentació de la sol·licitud d'admissió a la convocatòria de selecció de personal funcionari”. Les instruccions per realitzar el tràmit s'especifiquen al document “Annex 2” d'aquestes bases.
La presentació de la sol·licitud s'ha de realitzar dins el termini de 20 dies naturals, comptadors a partir de l'endemà de la publicació de la convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya {del 10 al 29 de juliol de 2019, a.i.} o en el Butlletí Oficial de l'Estat essent la data que inicia el termini la de la darrera publicació.

ANNEX 1
BASES DE LA CONVOCATÒRIA P01/2019
1. Normes generals. 1.1. Es convoca el procés selectiu per accedir a l'escala administrativa de la Universitat Pompeu Fabra de funcionaris del grup de classificació professional C, subgrup C1.
1.2. El nombre total de places vacants objecte d'aquesta convocatòria és de 73 del torn lliure.
1.3. Es reserven cinc places per a les persones aspirants que acreditin la condició legal de discapacitats.
3. Requisits de les persones candidates. 3.1 Requisits generals. Per ser admeses a la realització del procés selectiu, les persones aspirants han de posseir els requisits següents:
a) Tenir la nacionalitat espanyola o la de qualsevol dels altres estats membres de la Unió Europea o dels estats als quals, en virtut de tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, els sigui aplicable la lliure circulació de treballadors.
També poden ser admesos el cònjuge, els descendents i els descendents del cònjuge, tant dels ciutadans espanyols com dels nacionals dels altres estats membres de la Unió Europea o dels estats als quals, en virtut de tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, els sigui aplicable la lliure circulació de treballadors, qualsevol que sigui la seva nacionalitat, sempre que els cònjuges no estiguin separats de dret i, pel que fa als descendents, siguin menors de vint-i-un anys o majors d'aquesta edat dependents.
b) Haver complert 16 anys i no superar l'edat ordinària establerta per a la jubilació de funcionaris.
c) Estar en possessió de la titulació de batxillerat o tècnic, o equivalent, o qualsevol altra titulació de nivell superior o estar en condicions d'obtenir-la en la data en què finalitzi el termini de presentació de les sol·licituds. Si es tracta d'un títol obtingut a l'estranger, cal disposar de l'homologació corresponent.
d) Posseir la capacitat física i psíquica per exercir les funcions pròpies de les places convocades.
e) No estar separat, per causa d'expedient disciplinari del servei de qualsevol administració pública ni trobar-se inhabilitat per exercir les funcions públiques.
f) Tenir els coneixements de llengua catalana de nivell de suficiència (C1).
g) Les persones aspirants que no tinguin la nacionalitat espanyola hauran de posseir coneixements de llengua castellana de nivell C2 o equivalent.
Els requisits indicats anteriorment s'han de complir el darrer dia del termini de presentació de sol·licituds i s'han de continuar complint fins a la presa de possessió com a funcionaris/àries de carrera.
4. Sol·licituds. 4.1. La sol·licitud per prendre part a la convocatòria s'ha de realitzar mitjançant el formulari electrònic al qual s'accedeix des de la web https://www.upf.edu/web/personal/ofertes-pas. Un cop complimentat el formulari, es generarà una sol·licitud que arribarà a la persona aspirant per correu electrònic.
A la part superior dreta de la sol·licitud apareixerà un codi alfanumèric en el camp “Referència codi de l'aspirant” que serà el codi identificador de l'aspirant als efectes indicats en aquestes bases.
En el cas que la persona aspirant detecti alguna errada o vulgui modificar alguna informació introduïda al formulari, pot tornar a editar-lo o realitzar-lo de nou.
4.2. La presentació de la sol·licitud generada es podrà realitzar de dues maneres:
- Presencialment al registre general de la Universitat Pompeu Fabra, pl. de la Mercè, 10-12. 08002 Barcelona, de dilluns a divendres de 9.00 a 14.00h o bé per qualsevol dels mitjans que estableix l'article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.
- Electrònicament mitjançant el registre electrònic https://seuelectronica.upf.edu/ciutadans o https://seuelectronica.upf.edu/comunitat-universitaria (navegador Explorer) seleccionant el tràmit “Presentació de la sol·licitud d'admissió a la convocatòria de selecció de personal funcionari”. Les instruccions per realitzar el tràmit s'especifiquen al document “Annex 2” d'aquestes bases.
La presentació de la sol·licitud s'ha de realitzar dins el termini de 20 dies naturals, comptadors a partir de l'endemà de la publicació de la convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya {{del 10 al 29 de juliol de 2019, a.i.}} o en el Butlletí Oficial de l'Estat essent la data que inicia el termini la de la darrera publicació.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia