martes, 4 de junio de 2019

borsa de treball de Tècnic/a de Joventut, per concurs de mèrits, de l' Ajuntament de Sueca

Anunci de l'Excel·lentíssim Ajuntament de Sueca sobre convocatòria i bases per a la creació d'una borsa de treball de tècnic/a de Joventut, com a funcionari interí, per a l'execució d'un programa de caràcter temporal.
ANUNCI
La Junta de Govern Local, en sessió ordinària celebrada el huit d'abril de dos mil dènou, va aprovar les següents bases:
BASES PER A LA CREACIÓ D'UNA BORSA DE TREBALL DE PERSONAL INTERÍ PER A L'EXECUCIÓ D'UN PROGRAMA DE CARÀCTER TEMPORAL, D'UN LLOC DE TREBALL PER A UNA PERSONA TÈCNICA DEL GRUP A (JOVENTUT), PEL PROCEDIMENT DE CONCURS DE MÈRITS
1. OBJECTE I ÀMBIT D'APLICACIÓ
L'objecte de la present convocatòria és la creació d'una borsa de treball de personal interí, per a l'execució d'un programa de caràcter temporal (concessió de la subvenció a l'Ajuntament de Sueca inclosa en la línia nominativa de S5277000, «Pla de Finançament concertat amb les entitats locals», dels pressupostos de la Generalitat per a l'exercici 2019), d'un lloc de treball per a una persona tècnica del Grup A (Joventut), amb titulació universitària d'Educació Social, Treball Social, Psicologia, Pedagogia o Magisteri per al municipi de Sueca d'acord amb el previst en l'article 16.2.c) de la Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat Valenciana d'Ordenació i Gestió de la Funció Pública i l'article 10.1.c) del Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, del text Refós de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic.
La persona nomenada, en virtut de la subvenció de la Generalitat i seguint un procediment selectiu que garantirà els principis d'igualtat, mèrit, capacitat i publicitat, haurà de realitzar les funcions establertes en l'annex I.2 de la Resolució de 20 de febrer de 2019, del director general de l'Institut Valencià de la Joventut que, de conformitat amb l'annex I.1.1 de la Resolució anteriorment citada, seran les de planificar, coordinar i organitzar les polítiques integrals de joventut
2. VIGÈNCIA
Esta borsa tindrà una duració de dos anys, prorrogable per dos anys més. Tot i això, els nomenaments que es realitzen no podran tindre una vigència superior a la del programa que motive el pertinent nomenament.
3. REQUISITS DELS ASPIRANTS
Els aspirants hauran de fer constar en la instància que reunixen, els requisits següents:
a) Tindre la nacionalitat espanyola o la d'un país membre de la Unió Europea.
b) Tindre complits els setze anys d'edat i no excedir de l'edat de jubilació forçosa.
c) Posseir la titulació universitària d'Educació Social, Treball Social, Psicologia, Pedagogia o Magisteri o estar en condicions d'obtindre-la dins del termini de presentació d'instàncies.
d) No patir cap malaltia o defecte físic que impedisca l'exercici de les corresponents funcions.
e) No haver sigut separat/da per mitjà d'expedient disciplinari del servei a l'Estat, a les comunitats autònomes o a les entitats locals, ni trobar-se inhabilitat per a l'exercici de les funcions públiques.
f) No estar incurs en causa vigent d'incapacitat o incompatibilitat.
4. PUBLICACIÓ DE LES BASES I CONVOCATÒRIA
Les presents Bases es publicaran en el Butlletí Oficial de la Província de València.
Les bases, la convocatòria i la resta de publicacions es publicaran igualment en el tauler d'edictes de l'Ajuntament de Sueca i en la pàgina web municipal www.sueca.es/Tramits i Serveis/Borses de Treball.
5. PRESENTACIÓ D'INSTÀNCIES
Les instàncies sol·licitant prendre part en la selecció es presentaran en model oficial que consta com a annex I d'estes bases, en el Departament d'Informació i Atenció Ciutadana (DIAC) de l'Ajuntament de Sueca, en horari de 8 a 14 hores, durant un termini de 10 dies hàbils comptadors des de l'endemà de la publicació d'estes bases en el Butlletí Oficial de la Província de València. {del 5 al 18 de juny de 2019, a.i.} Als efectes previstos en esta base, no es consideraran com a dies hàbils els dissabtes, els diumenges i els declarats festius, de conformitat amb l'art. 30.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
Igualment podran presentar-se en la forma que determina l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
Junt a la instància s'acompanyarà:1. Justificant d'abonament de la taxa de drets d'examen
2. Relació concreta i enumerada de mèrits a valorar acompanyada de còpia dels documents numerats que els acrediten.
La no presentació junt a la instància d'algun d'estos dos documents suposarà l'exclusió de l'aspirant.
Els aspirants hauran d'aportar en el moment de la presentació d'instàncies i durant el termini atorgat a este efecte, tots els documents que acrediten els mèrits al·legats que seran objecte de valoració d'este procés selectiu. No s'admetran altres mèrits aportats després de la finalització del termini de presentació d'instàncies.
Amb caràcter previ al nomenament, la persona seleccionada aportarà els documents originals de les fotocòpies presentades junt a les instàncies, que hauran de coincidir les unes amb els altres. En cas contrari, suposarà l'exclusió automàtica de l'aspirant de la borsa i es procedirà a cridar al següent de la llista per ordre de puntuació.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia