viernes, 6 de septiembre de 2019

1 plaça de tècnic A1 dels Serveis Econòmics, i creació d'una borsa de treball. Ajuntament del Vendrell (Tarragona)

La Junta de Govern Local en la sessió ordinària de data 2 de setembre de 2019 va aprovar les bases i la convocatòria que han de regir el procés de selecció per a la provisió, en règim de funcionari interí i pel sistema de concurs oposició, d'una plaça vacant de tècnic/a de Serveis Econòmics.
Les bases de la convocatòria son les que a continuació es relacionen:
BASES ESPECÍFIQUES QUE HAN DE REGIR EL CONCURS OPOSICIÓ PER A LA PROVISIÓ, AMB CARÀCTER INTERÍ, D'UNA PLAÇA DE TÈCNIC/A DE SERVEIS ECONÒMICS VACANT A LA PLANTILLA DE FUNCIONARIS DE L'AJUNTAMENT DEL VENDRELL, I LA CREACIÓ D'UNA BORSA DE TREBALL.
Primera. Objecte de la convocatòria. Les bases regularan el procés selectiu, mitjançant un concurs oposició d'accés lliure, per a la provisió amb caràcter interí d'una plaça vacant de tècnic/a de Serveis Econòmics, pertanyent a l'escala d'administració especial, subescala tècnica superior, subgrup A1 de titulació, amb adscripció al lloc de tècnic de gestió, de la plantilla de personal funcionari de l'Ajuntament del Vendrell, d'acord amb allò establert en l'article 10 del text refós de la Llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic, aprovat pel Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre.
Així mateix s'establirà una borsa de treball per a cobrir possibles substitucions, vacants o necessitats de personal amb el mateix perfil professional
Al procés selectiu, li és d'aplicació el procediment de tramitació d'urgència, i es regirà, a més, per les bases generals publicades al BOPT núm. 124, de 31 de maig de 2010. En cas de discrepància, prevaldran les presents bases específiques.
La plaça convocada tindrà una jornada de treball completa (100% de la jornada ordinària), amb flexibilitat horària, i estarà dotada amb les retribucions que corresponguin d'acord amb la legislació vigent (tècnic de gestió A1, complement destí 22, sou brut anual 28.498,72€).
Segona. Requisits dels aspirants. Els aspirants hauran de reunir, a més dels previstos a la base tercera de les Bases generals, els requisits específics següents:
a) Estar en possessió del títol de Llicenciatura o Grau en la branca de coneixement de ciències socials i jurídiques, o estar en possessió del resguard d'haver satisfet els drets per a l'obtenció del títol, en la data en què acabi el termini de presentació d'instàncies.
En el cas de titulacions obtingudes a l'estranger, han d'estar acompanyades de l'ordre ministerial de reconeixement del títol expedit, de conformitat amb la normativa reguladora de la homologació i consolidació dels títols i estudis estrangers.
b) Posseir el certificat de coneixements de nivell de suficiència de llengua catalana orals i escrits (certificat C1) o alguna de les titulacions equivalents d'acord amb el Decret 52/2001, de 29 de maig, sobre avaluació i certificació de coneixements de català i l'Ordre VCP/491/2009, de 12 de novembre, per la qual es refonen i s'actualitzen els títols, diplomes i certificats de coneixements de català de la Secretaria de Política Lingüística. Així mateix es d'aplicació el Decret 161/2002, d'11 de juny, sobre l'acreditació del coneixement del català i l'aranès en els processos de selecció de personal i de provisió de llocs de treball de les administracions públiques de Catalunya.

Tercera.- Funcions principals del lloc de treball.
Missió de lloc:
Controlar i gestionar la comptabilitat pública de la Corporació i l'execució del seu pressupost durant l'exercici, així com donar suport en l'exercici del control intern de l'activitat economicofinancera, d'acord amb els procediments establerts, la legislació vigent i les indicacions del superior jeràrquic.
Funcions del lloc de treball:
- Donar suport tècnic en la gestió pressupostària i comptable.
- Donar suport tècnic i assessorament en matèria de comptabilitat pública i privada a nivell intern, així com als organismes autònoms i societats mercantils municipals.
- Donar suport tècnic en l'exercici del control intern de l'activitat economicofinancera, en les seves modalitats de funció interventora i control permanent.
- Col·laborar en l'elaboració i execució dels plans anuals de control financer que afecten a l'ajuntament i als seus ens dependents.
- Col·laborar, en la implementació i actualització del control intern de la gestió econòmica-financera i pressupostària.
- Elaborar informes i estudis de caire tècnic i econòmic propis del servei.
- Proposar millores de procediment de gestió econòmica de la Corporació i participar en el procés de posada en funcionament.
- Qualsevol altre funció que li sigui encomanada pels seus superiors o interventor/a municipal.
- Vetllar per la seguretat i salut laboral en el seu lloc de treball.
Quarta. Presentació d'instàncies. El termini de presentació de les sol·licituds serà de 20 dies naturals a comptar des de l'endemà de la publicació de l'extracte de la convocatòria al BOPT. El text íntegre de les bases reguladores es publicarà al DOGC, i atesa la urgència d'aquest procediment els successius anuncis es faran públics al Tauler d'anuncis i en el web municipal, dins l'apartat d'Oferta d'ocupació pública.
Les sol·licituds es presentaran mitjançant instància normalitzada d'admissió a convocatòria, degudament signada per la persona aspirant, al Registre general de l'Ajuntament del Vendrell, presencialment en suport paper al Servei d'Atenció al Ciutadà ubicat a la Plaça Vella, 1 (de dilluns a divendres de 8h a 14h), o bé en suport digital a través del web municipal dins l'apartat Seu electrònica i transparència, adjuntant a la instància genèrica la sol·licitud específica d'admissió a convocatòria de proves selectives, que es pot descarregar directament a l'enllaç http://www.elvendrell.net/ajuntament/oferta-docupacio-pública
També es podran presentar en la forma que determina l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les Administracions Públiques. En el supòsit que l'aspirant es dirigeixi a qualsevol òrgan d'administració pública a presentar la seva sol·licitud i documentació, ho haurà de comunicar immediatament a l'Ajuntament del Vendrell, via correu electrònic dirigit al Servei de Recursos Humans serveirrhh@elvendrell.net, dins el termini de presentació d'instàncies.
Les sol·licituds s'han de presentar donant compliment al previst a la base cinquena i sisena de les Bases Generals, en relació amb l'acreditació de requisits i mèrits, i aniran acompanyades d'un currículum vitae.
Els drets d'examen es fixen en la quantitat de 37,31€ i ...

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia