lunes, 30 de septiembre de 2019

1 plaça d'Agent de la Policia Local (C1), oposició lliure. Bases. Ajuntament de Sueca (Ribera Baixa-València)

Resultado de imagen de sueca comarcaAnunci de l'Excelentísim Ajuntament de Sueca sobre l'aprovació de bases i convocatòria per a la provisió d'una plaça d'agent de la Policia Local.
ANUNCI
Per Resolució de l'Alcaldia núm.: 1659/2019, de 23 de juliol, s'han aprovat les Bases específiques que han de regir la convocatòria per a la provisió, en propietat, d'una plaça d'agent de la Policia Local, mitjançant oposició lliure i inclosa en l'Oferta d'Ocupació Púbica de 2018.
CONVOCATÒRIA I BASES PER A LA SELECCIÓ D'UNA PLAÇA DE FUNCIONARI/ÀRIA DE CARRERA DE L'AJUNTAMENT DE SUECA D'AGENT DE LA POLICIA LOCAL
BASE PRIMERA.- Objecte i publicitat de la convocatòria. És objecte de la present convocatòria la provisió en propietat d'1 plaça d'Agent de Policia Local de l'Excm. Ajuntament de Sueca, torn lliure, pertanyent a l'Escala d'Administració Especial, Subescala: Serveis especials, Classe: Policia Local i els seus auxiliars, grup C1, pertanyent a l'oferta d'ocupació pública del 2018, aprovada per la Junta de Govern Local en sessió ordinària celebrada el vint-i-huit de maig de dos mil díhuit i publicada en el Butlletí Oficial de la Província de València núm. 118 de vint de juny de dos mil díhuit,
El nombre de places convocades en torn lliure podrà augmentar-se amb les vacants que es produïsquen amb anterioritat a la celebració de les proves selectives, o pendents d'incloure en l'oferta d'ocupació pública.
Les presents bases es publicaran en el Butlletí Oficial de la Província i en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana i el seu extracte en el Boletín Oficial del Estado, així com en la seu electrònica de l'Ajuntament de Sueca/ Tauler d'anuncis de l'Ajuntament/ Oferta d'ocupació pública i selecció de personal. D'igual manera i preceptivament, es remetrà còpia íntegra de les bases a l'Institut Valencià de Seguretat Pública i Emergències, òrgan autonòmic que té atribuïda la titularitat de la competència en matèria de seguretat, amb anterioritat a l'inici del procés de selecció.
BASE SEGONA.- Requisits de les persones aspirants. Per a ser admès/a a el present procés selectiu per a accés a la funció pública local, serà necessari referits al dia en què finalitze el termini de presentació d'instàncies, complir els següents requisits:
Torn lliure:
a) Tindre la nacionalitat espanyola
b) Estar en possessió del títol de Batxiller Superior, Formació Professional de 2n grau o equivalent o complides les condicions per a obtindre-ho en la data que finalitze el termini de presentació d'instàncies. L'equivalència haurà de ser reconeguda com a tal per l'Administració competent en cada cas concret i degudament acreditat en tal sentit pels aspirants.
c) No patir malaltia o defecte físic que impedisca l'acompliment de les corresponents funcions d'acord amb el quadre d'exclusions mèdiques establides en l'annex II, apartat A de l'ordre de 23 de novembre de 2005, de la Conselleria de Justícia, Interior i Administracions Públiques, per la qual s'estableixen els criteris mínims per a la selecció dels policies locals de la Comunitat Valenciana en les proves físiques, psicotècniques i reconeixement mèdic. I tindre una alçada mínima de 1,65 metres els homes i 1,60 metres les dones.
d) Haver complit díhuit anys i no excedir, si escau, l'edat màxima de jubilació forçosa.
e) No haver sigut separat mitjançant expedient disciplinari del servei de l'Estat, de les Comunitats Autònomes, de les Entitats Locals o de qualsevol una altra institució jurídic-pública, ni trobar-se inhabilitat per a l'exercici de les funcions públiques.
f) Mancar d'antecedents penals per delictes dolosos o tindre'ls cancel·lats.
g) Estar en possessió dels permisos que habiliten per a la conducció de vehicles de les classes B i Al fet que permeten la conducció de motocicletes amb unes característiques de potència que no sobrepassen els 25Kw, o una relació potencia/pes no superior a 0,16 Kw/Kg.
h) Comprometre's a portar armes de foc i, si cal, a utilitzar-les.
BASE TERCERA.- Forma i termini de presentació d'instàncies. Les instàncies sol·licitant prendre part en les proves, es dirigiran a l'Alcaldia de l'Ajuntament de Sueca, presentant-se en el Registre General d'aquest, durant el termini de 20 dies hàbils comptats a partir de l'endemà al de la seua publicació de l'extracte de la convocatòria en el Boletín Oficial del Estado. Les instàncies també podran presentar-se en la forma que determina l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques. En aqueix cas, haurà d'estampar-se, en la pròpia sol·licitud, el segell del registre de l'Organisme en què es presente o el segell de certificació postal de qualsevol oficina de correus. Els opositors manifestaran en la instància que reuneixen totes i cadascuna de les condicions que s'exigeixen en la base segona, referides a la data en què acabe el termini de presentació de sol·licituds i que es comprometen a prestar el preceptiu jurament o promesa.
En la instància, s'haurà d'assenyalar que es presente al torn Lliure,
A la instància s'adjuntarà obligatòriament el resguard de l'ingrés bancari que acredite que s'ha efectuat l'ingrés dels drets d'examen en el model "076 taxa per drets d'examen" i estarà a disposició dels aspirants en la pàgina web de l'Ajuntament de Sueca www.sueca.es, polsant l'opció de: "Tràmits > Descarregar tràmits > Autoliquidacions > Drets d'examen". Els drets es faran efectius de conformitat amb l'Ordenança fiscal reguladora de la taxa per drets d'examen i seran de 60 € per al torn lliure. Este import s'ingressarà en les entitats col·laboradores fixades en l'imprès d'autoliquidació.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia