jueves, 5 de julio de 2012

1 beca per a la realització de pràctiques professionals d’informàtic en el Servici de Plans d’Actuació i Estadística de l’INVASSAT (Institut Valencià de Seguretat i Salut en el Treball).

Primer.- Convocar un concurs públic per a la concessió d’una beca per a la realització de pràctiques professionals d’informàtica adscrita al Servici de Plans d’Actuació i Estadística de la Prevenció de l’INVASSAT.
Segon.- Aprovar les bases per les quals es regirà la concessió de la beca, contingudes com a annex I a esta resolució.
Tercer.- La beca, que té un import màxim de 12.000,00 €,...
ANNEX I
Bases de la convocatòria per a la concessió d’una beca d’informàtic per a la realització de pràctiques professionals en el Servici de Plans d’Actuació i Estadística de l’INVASSAT
Primera. Objecte de la convocatòria. Esta convocatòria té com a objecte la concessió, d’acord amb els principis de publicitat i concurrència competitiva, d’una beca per a la realització de pràctiques professionals en el Servici de Plans d’Actuació i Estadística de l’INVASSAT, com a informàtic, per a la preparació de les estadístiques dels sinistres laborals i de les accions relacionades.
Segona. Modalitat, titulacions admeses i nombre de beques
Modalitat: Informàtic
Titulacions admeses: Llicenciat en Informàtica
Nombre:  1 beca
Unitat administrativa:  INVASSAT
Tercera. Requisits de les persones sol·licitants. 1. Podran optar a l’obtenció d’una beca les persones que reunisquen els requisits següents:
a) Ser espanyol o nacional d’un estat membre de la Unió Europea, o nacional d’aquells estats a què, en virtut de tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, s’aplique la lliure circulació de persones.
b) Les persones aspirants que no posseïsquen la nacionalitat espanyola hauran d’acreditar coneixements suficients en alguna de les llengües oficials de la Comunitat Valenciana, aspecte que es verificarà, si és el cas, durant el procés de selecció.
c) Estar en possessió del títol oficial exigit en la convocatòria, expedit o homologat per les autoritats espanyoles corresponents, i que no hagen transcorregut més de cinc anys des que el va obtindre.
g) No ser beneficiari de cap beca de pràctiques professionals en la Generalitat, llevat que resten menys de dos mesos per a acabar-la, ni haver sigut beneficiari de beques de pràctiques professionals en la Generalitat per un període igual o superior a 36 mesos.
h) Complir les bases de la convocatòria i la resta de normes que hi siguen aplicables.
i) No ser major de 35 anys.
2. El compliment temporal dels requisits s’entendrà referit a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds, excepte els arreplegats en les lletres g) i h), el compliment dels quals estarà referit a la data de concessió de la beca, si és el cas.
Quinta. Duració. El període de gaudi de la beca és d’un any comptat a partir de l’1 de juliol de 2012 o des de la data que s’indique expressament en la resolució de concessió, en cas que esta siga posterior.
No obstant això, el període esmentat podrà prorrogar-se per un període de 12 mesos addicionals sempre que hi haja disponibilitat pressupostària adequada i suficient per a això, i que l’exercici de l’activitat que s’estiga efectuant ho requerisca o ho aconselle.
Sexta. Dotació i pagament de la beca. 1. La beca està dotada amb 1.000 € bruts mensuals, import a què es practicaran les retencions que pertoquen.
2. Este import es pagarà mensualment, després de la certificació del responsable de la unitat administrativa on el becari realitze la pràctica, amb càrrec al crèdit indicat en el resolc tercer d’esta resolució.
Sèptima. Formalització de les sol·licituds i termini de presentació. 1. La sol·licitud i el currículum es presentaran exclusivament per via telemàtica, ... La sol·licitud i el currículum es trobaran accessibles en la seu electrònica de la Generalitat en Internet www.gva.es. El formulari de sol·licitud incorpora una declaració responsable per mitjà de la qual la persona sol·licitant manifesta, sota la seua responsabilitat, que totes les dades arreplegades en la sol·licitud i en el currículum són certes i que es troba en possessió de la documentació que així ho acredita, i que queda a disposició de la comissió de valoració per a la comprovació, el control i la inspecció que es considere oportú.  ...
2. Per a poder realitzar la presentació electrònicament, la persona sol·licitant haurà de disposar de la firma electrònica, per mitjà del certificat reconegut per a ciutadans emés per l’Agència de Tecnologia i Certificació Electrònica www.accv.es o del DNI electrònic.
3. La presentació de la sol·licitud i del currículum en el registre electrònic es podrà acreditar per mitjà del rebut expedit per este de manera automàtica.
4. El termini de presentació de sol·licituds és de 15 dies hàbils comptats de l’endemà de la publicació d’esta orde en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana. Als efectes de còmput de terminis, serà vàlida i produirà efectes jurídics la data d’entrada que es consigne en el rebut expedit pel registre electrònic. La recepció en dia inhàbil s’entendrà efectuada el primer dia hàbil següent. En cas que una mateixa persona, dins del termini establit, presentara més d’una sol·licitud, s’entendrà que l’última presentada reemplaça les anteriors. {del 6 al 23 de juliol de 2012, a.i.}

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia