Conselleria d’Hisenda i Administració Pública. RESOLUCIÓ de 26 de juny de 2012, de la Direcció General de Recursos Humans, per la qual convoca la borsa de treball temporal per al nomenament de personal funcionari interí, grup B (subgrup A2), sector administració especial, assistent social / DU Treball Social. [2012/6735]
Conselleria de Hacienda y Administración Pública. RESOLUCIÓN de 26 de junio de 2012, de la DirecciónGeneral de Recursos Humanos, por la que se convoca la bolsa de empleo temporal para el nombramiento de personal funcionario interino, grupo B (subgrupo A2), sector administración especial, asistente social / DU Trabajo Social. [2012/6735]
Conselleria de Hacienda y Administración Pública. RESOLUCIÓN de 26 de junio de 2012, de la DirecciónGeneral de Recursos Humanos, por la que se convoca la bolsa de empleo temporal para el nombramiento de personal funcionario interino, grupo B (subgrupo A2), sector administración especial, asistente social / DU Trabajo Social. [2012/6735]
Primer. Convocatòria de la borsa de treball temporal. Convocar la constitució de la borsa de treball temporal per al nomenament de personal funcionari interí, del grup B (subgrup A2), assistent social / DU Treball Social, a fi que, quan les necessitats del servici ho requerisquen, puguen proveir-se provisionalment llocs de treball de naturalesa funcionarial d’este grup i especialitat de l’Administració de la Generalitat, de conformitat amb el que establix l’Orde de 17 de gener de 2006, de la Conselleria de Justícia, Interior i Administracions Públiques, reguladora de la matèria.
Segon. Requisits. 1. Per a formar part de la borsa es necessita:
a) Tindre el títol d’Assistent Social, diplomat en Treball Social o un d’equivalent o bé les condicions per a obtindre’l abans de l’acabament del termini de presentació de sol·licituds. Les equivalències dels títols al·legats les han de justificar les persones interessades.
b) No trobar-se en actiu en llocs de treball del mateix grup i especialitat que es convoca, en llocs de treball gestionats per la Direcció General de Recursos Humans. Este personal podrà integrar-se en esta borsa després del cessament, de conformitat amb el que disposa el punt 5 de l’apartat quint d’esta resolució.
2. Els requisits de titulació s’acrediten dins del termini de presentació de sol·licituds, llevat que la documentació ja estiga en poder de la Direcció General de Recursos Humans, bé perquè conste inscrita en el Registre de Personal, bé perquè haja sigut aportada en altres procediments al Servici de Selecció de Personal i Provisió de Llocs de Treball.
En este últim cas, s’ha d’indicar en la sol·licitud el procediment administratiu en què va ser aportada la documentació. La resta dels requisits exigits per a accedir a la funció pública s’ha d’acreditar abans del nomenament, en el termini que l’òrgan competent concedix per a fer-ho.
Segon. Requisits. 1. Per a formar part de la borsa es necessita:
a) Tindre el títol d’Assistent Social, diplomat en Treball Social o un d’equivalent o bé les condicions per a obtindre’l abans de l’acabament del termini de presentació de sol·licituds. Les equivalències dels títols al·legats les han de justificar les persones interessades.
b) No trobar-se en actiu en llocs de treball del mateix grup i especialitat que es convoca, en llocs de treball gestionats per la Direcció General de Recursos Humans. Este personal podrà integrar-se en esta borsa després del cessament, de conformitat amb el que disposa el punt 5 de l’apartat quint d’esta resolució.
2. Els requisits de titulació s’acrediten dins del termini de presentació de sol·licituds, llevat que la documentació ja estiga en poder de la Direcció General de Recursos Humans, bé perquè conste inscrita en el Registre de Personal, bé perquè haja sigut aportada en altres procediments al Servici de Selecció de Personal i Provisió de Llocs de Treball.
En este últim cas, s’ha d’indicar en la sol·licitud el procediment administratiu en què va ser aportada la documentació. La resta dels requisits exigits per a accedir a la funció pública s’ha d’acreditar abans del nomenament, en el termini que l’òrgan competent concedix per a fer-ho.
3. L’orde en la formació de la borsa s’obté de la suma de la puntuació obtinguda d’acord amb el barem de mèrits que s’expressa en l’apartat següent. En cas d’igualtat de puntuació, prima l’obtinguda pel personal discapacitat. Si l’empat es produïx entre persones discapacitades, es tria la de major percentatge de discapacitat. Si encara persistix l’empat, cal ajustar-se a la puntuació obtinguda en cada apartat del barem, començant pel primer. Finalment, es dirimix a favor de la persona sol·licitant de més edat.
Quint. Sol·licituds de participació i procediment de constitució. 1. Les persones aspirants hauran de presentar la sol·licitud d’inscripció,
el full d’autobaremació i la documentació acreditativa dels requisits a què es referix l’apartat segon, així com dels mèrits al·legats, en el termini de 10 dies hàbils, comptador des de l’endemà de la publicació d’esta resolució en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana {del 7 al 18 de Juliol de 2012, a.i.}, en les seus de la Conselleria d’Hisenda i Administració Pública d’Alacant, Castelló i València o en qualsevol de les oficines públiques previstes en l’article 38 de la Llei 30/1992, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú, llevat que la documentació ja estiga en poder de la Direcció General de Recursos Humans, bé perquè conste inscrita en el Registre de Personal, bé perquè haja sigut aportada en altres procediments al Servici de Selecció de Personal i Provisió de Llocs de Treball. En este últim cas, s’ha d’indicar en la sol·licitud el procediment administratiu en què va ser aportada.
2. La Comissió de Seguiment de les Borses de Treball Temporal prevista en l’article 12 de l’Orde de 17 de gener de 2006, de la Conselleria de Justícia, Interior i Administracions Públiques, ha d’analitzar les sol·licituds i ha de fer la baremació de mèrits al·legats per les persones aspirants, després ha d’ordenar la borsa d’acord amb la puntuació resultant.
Esta composició provisional s’ha de fer pública en la pàgina web de la Direcció General de Recursos Humans i en els taulers d’anuncis de la seu central i les direccions territorials de la Conselleria d’Hisenda i Administració Pública. ...
el full d’autobaremació i la documentació acreditativa dels requisits a què es referix l’apartat segon, així com dels mèrits al·legats, en el termini de 10 dies hàbils, comptador des de l’endemà de la publicació d’esta resolució en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana {del 7 al 18 de Juliol de 2012, a.i.}, en les seus de la Conselleria d’Hisenda i Administració Pública d’Alacant, Castelló i València o en qualsevol de les oficines públiques previstes en l’article 38 de la Llei 30/1992, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú, llevat que la documentació ja estiga en poder de la Direcció General de Recursos Humans, bé perquè conste inscrita en el Registre de Personal, bé perquè haja sigut aportada en altres procediments al Servici de Selecció de Personal i Provisió de Llocs de Treball. En este últim cas, s’ha d’indicar en la sol·licitud el procediment administratiu en què va ser aportada.
2. La Comissió de Seguiment de les Borses de Treball Temporal prevista en l’article 12 de l’Orde de 17 de gener de 2006, de la Conselleria de Justícia, Interior i Administracions Públiques, ha d’analitzar les sol·licituds i ha de fer la baremació de mèrits al·legats per les persones aspirants, després ha d’ordenar la borsa d’acord amb la puntuació resultant.
Esta composició provisional s’ha de fer pública en la pàgina web de la Direcció General de Recursos Humans i en els taulers d’anuncis de la seu central i les direccions territorials de la Conselleria d’Hisenda i Administració Pública. ...
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia