Conselleria d’Hisenda i Administració Pública. RESOLUCIÓ de 26 de juny de 2012, de la Direcció General de Recursos Humans, per la qual es convoca la borsa de treball temporal per al nomenament de personal funcionari interí, grup B (subgrup A2), sector administració especial, fisioterapeuta. [2012/6736]
Conselleria de Hacienda y Administración Pública. RESOLUCIÓN de 26 de junio de 2012, de la Dirección General de Recursos Humanos, por la que se convoca la bolsa de empleo temporal para el nombramiento de personal funcionario interino, grupo B (subgrupo A2), sector administración especial, fisioterapeuta. [2012/6736]
Conselleria de Hacienda y Administración Pública. RESOLUCIÓN de 26 de junio de 2012, de la Dirección General de Recursos Humanos, por la que se convoca la bolsa de empleo temporal para el nombramiento de personal funcionario interino, grupo B (subgrupo A2), sector administración especial, fisioterapeuta. [2012/6736]
Primer. Convocatòria de la borsa de treball temporal. Convocar la constitució de la borsa de treball temporal per al nomenament de personal funcionari interí, del grup B (subgrup A2), fisioterapeuta, a fi que, quan les necessitats del servici ho requerisquen, puguen proveir-se provisionalment llocs de treball de naturalesa funcionarial del referit grup i especialitat de l’administració de la Generalitat, de conformitat amb el que establix l’Orde de 17 de gener de 2006, de la Conselleria de Justícia, Interior i Administracions Públiques, reguladora de l’expressada matèria.
Segon. Requisits. 1. Per a formar part de la borsa cal:
a) Estar en possessió del títol d’Ajudant Tècnic Sanitari en l’especialitat de Fisioteràpia, diplomat en Fisioteràpia o equivalent o complides les condicions per a obtindre’l abans de la finalització del termini de presentació de sol·licituds. Les equivalències dels títols al·legats hauran de justificar-se per les persones interessades.
b) No trobar-se en actiu en llocs de treball del mateix grup i especialitat que la que es convoca, en llocs de treball gestionats per la Direcció General de Recursos Humans. Este personal podrà integrar-se en esta borsa després del seu cessament, de conformitat amb el que disposa el punt 5 del resolc quint de la present resolució.
2. La possessió dels requisits de titulació s’acreditarà dins del termini de presentació de sol·licituds, llevat que la documentació esmentada ja estiga en poder de la Direcció General de Recursos Humans, bé per constar inscrita en el Registre de Personal, bé per haver sigut aportada en altres procediments al Servici de Selecció de Personal i Provisió de Llocs de Treball. En este últim supòsit, s’haurà d’indicar en la sol·licitud el procediment administratiu en què va ser aportada la documentació esmentada. La resta dels requisits exigits per a accedir a la funció pública haurà d’acreditar-se abans del nomenament, en el termini que l’òrgan competent concedisca a este efecte.
3. L’orde de prelació en la formació de la borsa s’obtindrà de la suma de la puntuació obtinguda d’acord amb el barem de mèrits que s’expressa en l’apartat següent. En cas d’igualtat de puntuació, primarà l’obtinguda pel personal discapacitat. Si l’empat es produïx entre persones discapacitades, es triarà la de major percentatge de discapacitat. Si encara persistix l’empat, caldrà ajustar-se a la puntuació obtinguda en cada apartat del barem, començant pel primer. Finalment, es dirimirà a favor de la persona sol·licitant de major edat.
Segon. Requisits. 1. Per a formar part de la borsa cal:
a) Estar en possessió del títol d’Ajudant Tècnic Sanitari en l’especialitat de Fisioteràpia, diplomat en Fisioteràpia o equivalent o complides les condicions per a obtindre’l abans de la finalització del termini de presentació de sol·licituds. Les equivalències dels títols al·legats hauran de justificar-se per les persones interessades.
b) No trobar-se en actiu en llocs de treball del mateix grup i especialitat que la que es convoca, en llocs de treball gestionats per la Direcció General de Recursos Humans. Este personal podrà integrar-se en esta borsa després del seu cessament, de conformitat amb el que disposa el punt 5 del resolc quint de la present resolució.
2. La possessió dels requisits de titulació s’acreditarà dins del termini de presentació de sol·licituds, llevat que la documentació esmentada ja estiga en poder de la Direcció General de Recursos Humans, bé per constar inscrita en el Registre de Personal, bé per haver sigut aportada en altres procediments al Servici de Selecció de Personal i Provisió de Llocs de Treball. En este últim supòsit, s’haurà d’indicar en la sol·licitud el procediment administratiu en què va ser aportada la documentació esmentada. La resta dels requisits exigits per a accedir a la funció pública haurà d’acreditar-se abans del nomenament, en el termini que l’òrgan competent concedisca a este efecte.
3. L’orde de prelació en la formació de la borsa s’obtindrà de la suma de la puntuació obtinguda d’acord amb el barem de mèrits que s’expressa en l’apartat següent. En cas d’igualtat de puntuació, primarà l’obtinguda pel personal discapacitat. Si l’empat es produïx entre persones discapacitades, es triarà la de major percentatge de discapacitat. Si encara persistix l’empat, caldrà ajustar-se a la puntuació obtinguda en cada apartat del barem, començant pel primer. Finalment, es dirimirà a favor de la persona sol·licitant de major edat.
Quint. Sol·licituds de participació i procediment de constitució. 1. Les persones aspirants hauran de presentar la sol·licitud d’inscripció, el full d’autobaremació i la documentació acreditativa del compliment dels requisits a què es referix l’apartat segon, així com dels mèrits al·legats, en el termini de deu dies hàbils, comptats des de l’endemà de la publicació de la present resolució en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana,{del 7 al 18 de juliol de 2012, a.i.} en les seus de la Conselleria d’Hisenda i Administració Pública d’Alacant, Castelló i València o en qualsevol de les oficines públiques previstes en l’article 38 de la Llei 30/1992, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú, llevat que la documentació esmentada ja estiga en poder de la Direcció General de Recursos Humans, bé per constar inscrita en el Registre de Personal, bé per haver sigut aportada en altres procediments al Servici de Selecció de Personal i Provisió de Llocs de Treball. En este últim supòsit, s’haurà d’indicar en la sol·licitud el procediment administratiu en què va ser aportada la documentació esmentada.
2. La Comissió de Seguiment de les Borses de Treball Temporal prevista en l’article 12 de l’Orde de 17 de gener de 2006, de la Conselleria de Justícia, Interior i Administracions Públiques, analitzarà les sol·licituds i efectuarà la baremació de mèrits al·legats per les persones aspirants, i procedirà a la seua integració en la borsa d’acord amb la puntuació resultant. La composició provisional d’esta es farà pública en la pàgina web de la Direcció General de Recursos Humans i en els taulers d’anuncis de la seu central i de les direccions territorials de la Conselleria d’Hisenda i Administració Pública.
2. La Comissió de Seguiment de les Borses de Treball Temporal prevista en l’article 12 de l’Orde de 17 de gener de 2006, de la Conselleria de Justícia, Interior i Administracions Públiques, analitzarà les sol·licituds i efectuarà la baremació de mèrits al·legats per les persones aspirants, i procedirà a la seua integració en la borsa d’acord amb la puntuació resultant. La composició provisional d’esta es farà pública en la pàgina web de la Direcció General de Recursos Humans i en els taulers d’anuncis de la seu central i de les direccions territorials de la Conselleria d’Hisenda i Administració Pública.
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia