domingo, 10 de marzo de 2019

1 plaça d'Oficial de Cementeri (C2). Bases. Ajuntament d'Algemesí (Ribera Alta-València)

Resultado de imagen de algemesi mapaAnunci de l'Ajuntament d'Algemesí sobre convocatòria per a la cobertura d'una plaça d'oficial de cementeri per oposició lliure.
ANUNCI
Per el present es fa públic que per acord de la Junta de Govern Local en sessió celebrada el dia 8 de febrer de 2019 es aprovar les bases i la convocatòria per a la cobertura en propietat d'una plaça d'oficial de cementeri vacant en la plantilla pel procediment d'oposició lliure.
Es transcriu a continuació el text íntegre de les bases aprovades:
BASES DE LA CONVOCATÒRIA PER A LA PROVISIÓ EN PROPIETAT D'UNA PLAÇA D'OFICIAL DE CEMENTERI.
PRIMERA. Objecte de la Convocatòria

És objecte de les presents bases la provisió en propietat d'una plaça d'oficial de cementeri vacant en la plantilla de personal inclosa en l'Oferta Pública d'Ocupació de l'ajuntament d'Algemesí corresponent a l'exercici 2018, aprovada per acord de la junta de govern local en sessió de data 23 de novembre de 2018 i publicada en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana núm.8444/2018 de 14 de desembre, amb les característiques següents:
Grup: C; Subgrup: C2; 
Escala: Administració especial; 
Subescala: serveis especials; 
Classe: personal d'oficis; 
Denominació: Oficial de cementeri; 
Nombre de vacants: 1
La plaça referida està adscrita al departament de cementeri i les funcions que té encomanades són les següents:
- Obrir les foses de primer soterrament o exhumació, sepultures, panteons i nínxols preparant-les per a la inhumació de cadàvers d'acord amb les ordres que reben de l'administració.
- Traslladar els cadàvers, restes cadavèriques o cendres des de la porta del cementeri a la sala de depòsit o al lloc de soterrament.
- Practicar el soterrament en els distints tipus de sepultures i les exhumacions de cadàvers o restes.
- Traslladar les restes cadavèriques d'un a un altre lloc del cementeri d'acord amb les ordres que reben de l'administració sent responsables de la cura de les operacions i guardant les formes i repecte al recinte.
- Retirar les lloses, creus i làpides per a poder efectuar les inhumacions i exhumacions.
- Portar al lloc d'incineració i efectuar la mateixa de tots els objectes procedents de les exhumacions com ara robes fustes i quanthaja estat en contacte amb els cadàvers.
- Utilitzar, conservar i mantindre els mitjans mecànics, material, maquinària i elements auxiliars posats a la seua disposició per la superioritat per a la correcta execució del seu treball.
- Durant la jornada diürna i d'acord amb les instruccions del cap, denunciaran qualsevol fet delictiu que sorprenga. Tindran, així mateix, especial atenció que no s'execute cap treball o obra sense el corresponent permís escrit i la presentació dels justificants d'haver satisfet als arbitris corresponents.
- Tasques d'anàloga categoria encomanades per la corporació
El horari de treball serà l'establert per a aquest personal en el calendari laboral de dilluns a diumenge de matí i vesprada treballant a torns els empleats fins completar 37,5 hores setmanals.
El sistema selectiu triat és d'oposició lliure.
SEGONA. Publicitat de la Convocatòria i les seues Bases. La convocatòria s'anunciarà en el Butlletí Oficial de la Província, la pàgina web de l'Ajuntament i,en el Tauler d'anuncis, inserint-se extracte de la mateixa en el Butlletí Oficial de l'Estat.

TERCERA. Condicions d'Admissió d'Aspirants. Per a formar part en les proves de selecció, serà necessari reunir els requisits establerts en l'article 56 del text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic aprovat pel Reial decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, i en l'article 53 de la Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'Ordenació i Gestió de la Funció Pública Valenciana:
a. Tenir la nacionalitat espanyola sense perjudici del que es disposa en l'article 57 del text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic aprovat pel Reial decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre.
b. Haver complit setze anys i no excedir, si escau, de l'edat màxima de jubilació forçosa o d'aquella una altra que puga establir-se per llei.
c. Posseir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguen necessàries per a l'acompliment de les corresponents funcions o tasques.
d. No haver sigut separada o separat, o haver-se revocat el seu nomenament com a personal funcionari interí, amb caràcter ferm mitjançant procediment disciplinari de cap administració pública o òrgan constitucional o estatutari, ni trobar-se inhabilitat per sentència ferma per a l'exercici de qualssevol funcions públiques o d'aquelles pròpies del cos, agrupació professional o escala objecte de la convocatòria. En el cas del personal laboral, no trobar-se inhabilitat per sentència ferma o com a conseqüència d'haver sigut acomiadat disciplinàriament de forma procedent, per a exercir funcions similars a les pròpies de la categoria professional a la qual es pretén accedir. Tractant-se de persones nacionals d'altres Estats, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent ni haver sigut sotmès a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi en els mateixos termes en el seu Estat l'accés a l'ocupació pública.
e. Posseir la titulació exigida: Títol de Graduat en Educació Secundària Obligatòria.
f. Estar en possessió del certificat de grau oral de la junta qualificadora de coneixements de valencià nivell A2
g. Trobar-se en possessió del carnet de conduir B1
QUARTA. Forma i Termini de Presentació d'Instàncies
Les sol·licituds, requerint prendre part en les corresponents proves d'accés instàncies es dirigiran a l'alcaldia/presidència i es presentaran en el registre general d'entrada o en la forma que determina la llei 39/2015 de procediment administratiu comú, i en elles els aspirants faran constar que reuneixen les condicions exigides en les presents bases i que es comprometen al jurament o promesa.
El termini de presentació de sol·licituds serà de 20 dies hàbils a partir de l'endemà al de la publicació de l'extracte de la convocatòria en el Butlletí Oficial de l'Estat.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia