viernes, 19 de julio de 2019

80 places de bomber/a d'accés del Servei de Prevenció, Extinció d'Incendis i Salvament de l'Ajuntament de Barcelona.

La Comissió de Govern, actuant per delegació de l'Alcaldessa, va aprovar en sessió celebrada el 4 de juliol de 2019 la convocatòria i les bases específiques que han de regir el procés per a la selecció mitjançant concurs oposició de les següents places:
- 80 Places de Bomber/a d'accés, del Servei de Prevenció, Extinció d'Incendis i Salvament de l'Ajuntament de Barcelona, mitjançant concurs oposició lliure, corresponents al grup C, subgrup C2, escala d'Administració especial, sotsescala de serveis especials i règim funcionarial (Exp.533/2019).
De conformitat amb el Decret d'Alcaldia de 22 de desembre de 2009 (Butlletí Oficial de la Província Núm.312 de 30 de desembre), la formalització, obtenció i presentació de sol·licituds s'ha de fer telemàticament a través del web http://ajuntament.barcelona.cat, accedint des de l'apartat “oferta pública” situat a la capçalera d'aquest espai.
Excepcionalment, es podrà fer en suport paper en les Oficines d'Atenció al Ciutadà (OAC) de l'Ajuntament de Barcelona, o bé trametre-les per qualsevol dels mitjans que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d' 1 d'octubre del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
Per presentar la sol·licitud, les persones aspirants disposaran del termini de vint dies naturals a comptar de l'endemà de la publicació del present anunci.{del 19 de juliol al 7 d'agost de 2019, a.i.}
Les bases de la convocatòria són les que s'adjunten a continuació.
BASES DE LA CONVOCATÒRIA PER A LA COBERTURA DE 80 PLACES DE BOMBER/A D'ACCÉS, DEL SERVEI DE PREVENCIÓ, EXTINCIÓ D'INCENDIS I SALVAMENT DE L'AJUNTAMENT DE BARCELONA, MITJANÇANT CONCURS OPOSICIÓ LLIURE
 1. Objecte de la convocatòria L'objecte d'aquesta convocatòria és la selecció pel procediment de concurs oposició, de 80 places de Bomber/a d'accés del Servei de Prevenció, Extinció d'Incendis i Salvament, d'aquest Ajuntament, incloses en l'oferta pública d'ocupació corresponent a l'any 2018.
Les característiques de la convocatòria són les següents:
Núm. de places convocades: 80
Classe de personal: Funcionari/ària de carrera
Escala: Administració especial, sotsescala de serveis especials
Categoria: Bomber/a d'accés SPEIS
Grup de titulació: Grup C, subgrup C2
Nivell: 16
La convocatòria es regirà per les presents bases, i en tot allò no previst, pel Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel que s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic per les bases marc aprovades pel Consell Plenari de data 26 d'abril de 1991, i altra normativa aplicable.
Així mateix, i pel que fa referència a la perspectiva de gènere, aquestes bases contemplen allò que disposa l'Ajuntament de Barcelona en el 2n Pla d'Igualtat d'Oportunitats entre homes i dones pel període 2015-2019 en quant a la promoció d'una presència equilibrada de dones i homes en els diferents col·lectius professionals municipals.
2. Sistema de selecció i torn de la convocatòria El sistema de selecció és de concurs oposició i s'articula en torn lliure.
3. Requisits de participació de les persones aspirants. 3.1. Per prendre part en aquesta convocatòria, les persones aspirants han de reunir els requisits següents:
a) Tenir la nacionalitat espanyola o la d'altres estats membres de la Unió Europea o la dels estats als quals, en virtut de tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, sigui aplicable la lliure circulació de treballadors/res.
Igualment, hi poden participar, sigui quina sigui la seva nacionalitat, el/la cònjuge d'espanyol/a o de nacional d'altres estats membres de la Unió Europea, sempre que no estigui separat/da de dret, i els seus descendents i els descendents del/de la cònjuge, sempre que no estiguin separats/des de dret, siguin menors de 21 anys o més grans d'aquesta edat dependents, d'acord amb el que disposa l'article 57 del Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel que s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic.
En tots els casos, quan finalitzi el procés, les persones aspirants que no tinguin la nacionalitat espanyola hauran d'acreditar documentalment la seva nacionalitat, o si s'escau, el vincle de parentiu amb el/la nacional en virtut del qual es presenten i, en el cas de descendents majors de 21 anys, el fet de viure al seu càrrec. Igualment, aquestes persones aspirants hauran de presentar declaració jurada o promesa feta pel/per la nacional, en la qual aquest/a manifesti fefaentment que no està separat/da de dret del seu/de la seva cònjuge.
b) Posseir la capacitat funcional per a l'exercici de les tasques.
c) Haver complert els 16 anys d'edat i no superar l'edat establerta per a la jubilació forçosa.
d) Posseir el títol de graduat/da en educació secundaria obligatòria, graduat/da escolar, Tècnic/a corresponent a cicles formatius de grau mitjà, Tècnic/a auxiliar corresponent a formació professional de primer grau o un altre d'equivalent o superior.
Si es tracta d'un títol obtingut a l'estranger, cal disposar de la corresponent homologació del Ministeri d' Educació, Cultura i Esport.
e) No haver estat acomiadat/da ni separat/da mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les Administracions Públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial. En el cas de ser nacional d'un altre Estat, no ha de trobar-se inhabilitat/da o en situació equivalent ni haver estat sotmès/a a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi en el seu Estat, en els mateixos termes, accedir a l'ocupació pública.
f) Posseir el permís de conduir vehicles de la classe C.
g) Haver satisfet la taxa d'inscripció per a la categoria corresponent, d'acord amb els imports i les exempcions que es detallen a la base 4.4
3.2. Tots els requisits anteriors han de complir-se l'últim dia de presentació de sol·licituds i s'han de mantenir fins a la presa de possessió com a funcionaris/àries de carrera.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia