martes, 18 de junio de 2019

1 plaça d'Arquitecte/a Tècnic (A2), al 70%, per torn lliure. Bases. Ajuntament de Simat de la Valldigna

Anunci de l'Ajuntament de Simat de la Valldigna sobre aprovació de les bases especifiques que han de regir la provisió definitiva d'una plaça d'arquitecte tècnic, per torn lliure, mitjançant el sistema de concurs-oposició.
ANUNCI
Per Decret d'Alcaldia núm. 253, de data 3 de maig de 2019, s'han aprovat les bases per a la provisió en propietat d'una plaça d'Arquitecte Tècnic de l'Ajuntament de Simat de la Valldigna.
Així mateix, s'adjunten les bases reguladores de les proves selectives:
BASES ESPECÍFIQUES QUE HAN DE REGIR LA PROVISIÓ DEFINITIVA D'UNA PLAÇA D'ARQUITECTE/A TÈCNIC, PER TORN LLIURE, MITJANÇANT EL SISTEMA CONCURS-OPOSICIÓ, DE L'AJUNTAMENT DE SIMAT DE LA VALLDIGNA.
L'Ajuntament de Simat de la Valldigna obri convocatòria pública per a la provisió definitiva d'una plaça vacant i la constitució d'una borsa d'ocupació temporal, d'acord amb les bases següents:
1. OBJECTE. L'objecte d'aquesta convocatòria és la provisió definitiva d'una plaça d'arquitecte/a tècnic, per torn lliure, funcionari/ària de carrera, corresponent a l'Oferta Pública d'Ocupació de l'any 2017, mitjançant el sistema de concurs-oposició. La fase d'oposició serà prèvia a la del concurs.
Característiques del lloc de treball:
- Denominació:
Arquitecte Tècnic.
Naturalesa: Personal funcionari
Escala: Administració Especial,
Subescala: Tècnic Mitjà, especialitat Arquitectura Tècnica,
Grup: A
Subgrup: A2
70% de la jornada
Complement de destinació: 20
També és objecte d'esta convocatòria la creació d'una borsa de treball temporal per a cobrir tant vacants com substitucions transitòries d'eixe lloc de treball.
4. REQUISITS DELS ASPIRANTS. Per a ser admeses a la realització d'aquest procés selectiu, les persones interessades han de complir, en la data d'acabament del termini de presentació de sol·licituds i durant el procés selectiu, els requisits següents:
a. NACIONALITAT: Tenir la nacionalitat espanyola sense perjudici del que es disposa en l'article 57 del text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat públic aprovat pel Reial decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre.
b. EDAT: Haver complit setze anys i no excedir, si escau, de l'edat màxima de jubilació forçosa o d'aquella una altra que puga establir-se per llei.
c. CAPACITAT FUNCIONAL: Posseir les capacitats i les aptituds físiques i psíquiques que siguen necessàries per a l'acompliment de les corresponents funcions o tasques.
d. HABILITACIÓ: No haver sigut separada o separat, o haver-se revocat el seu nomenament com a personal funcionari interí, amb caràcter ferm mitjançant procediment disciplinari de cap administració pública o òrgan constitucional o estatutari, ni trobar-se inhabilitat per sentència ferma per a l'exercici de qualssevol funcions públiques o d'aquelles pròpies del cos, agrupació professional o escala objecte de la convocatòria. En el cas del personal laboral, no trobar-se inhabilitat per sentència ferma o com a conseqüència d'haver sigut acomiadat disciplinàriament de forma procedent, per a exercir funcions similars a les pròpies del grup professional a la qual es pretén accedir. Tractant-se de persones nacionals d'altres Estats, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent ni haver sigut sotmès a sanció disciplinària o equivalent que impedisca en aquests termes en el seu Estat l'accés a l'ocupació pública.
e. TITULACIÓ: Posseir el títol de Grau en Arquitectura o titulació equivalent, que habilite per a l'exercici de la professió de Arquitecte Tècnic, o es troben en condicions d'obtenir-lo en la data que finalitze el termini de presentació d'instàncies. L'equivalència haurà de ser aportada per l'aspirant per mitjà de certificació expedida a este efecte per l'Administració competent.
En cas de titulacions obtingudes a l'estranger s'haurà d'acreditar que estan en possessió de la corresponent convalidació o de la credencial que acredite l'homologació del títol.
f. TÍTOL DE VALENCIÀ: Estar en possessió del certificat de grau mitjà (C1) de la Junta Qualificador de Coneixements de Valencià (JQCV) Escola Oficial d'Idiomes o Universitats Valencianes que expedisquen aquest certificat homologat de coneixements de valencià, o es troben en condicions d'obtindre'l dins del termini de presentació d'instàncies.
g. INCOMPATIBILITAT: Abans de prendre possessió del lloc de treball, la persona interessada haurà de fer constar que no està sotmesa a cap dels motius d'incompatibilitat establerts en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques o comprometre's, si escau, a exercir l'oportuna opció en el període de temps que preveu l'article 10 de la disposició legal anterior, i no percebre pensió de jubilació, de retir o d'orfenesa.
h. PAGAMENT DELS DRET D'EXAMEN: Haver satisfet els drets d'examen en la forma establerta en la base setena d'aquestes bases.
Els aspirants hauran de complir tots els requisits en la data que acaba la presentació d'instàncies i presentar la documentació acreditativa en el moment que siga requerida, si és el cas, per al seu nomenament per la Secretaria municipal d'este Ajuntament.
Les condicions expressades hauran de mantindre's al llarg del procés selectiu durant el qual les persones interessades podran ser requerides per a efectuar les comprovacions que s'estimen oportunes.
5. DIVERSITAT FUNCIONAL. Es considerarà persona amb discapacitat les persones que conten amb una discapacitat igual o superior al 33%, d'acord amb l'apartat 2, de l'article 4, del Reial Decret Legislatiu 1/2013, de 29 de novembre, per que s'aprova el Text Refós de la Llei General de Drets de les persones amb discapacitat i de la seua inclusió social.
Els aspirants discapacitats hauran de presentar certificació expedida per l'òrgan competent de la Comunitat Autònoma o de l'Administració de l'Estat, que acrediten tal condició.
Els aspirants discapacitats hauran de presentar la compatibilitat funcional expedida per l'òrgan competent de la Comunitat Autònoma o de l'Administració de l'Estat, que acrediten tal condició.
6. PRESENTACIÓ D'INSTÀNCIES. Les persones aspirants que desitgen prendre part en el procés selectiu hauran de presentar la corresponent sol·licitud en la instancia normalitzada dirigida a l'Alcaldia que consta a l'ANNEX I en el qual faran constar que es reuneixen els requisits exigits en la base quarta i que estarà disponible a la pàgina web de l'Ajuntament de Simat de la Valldigna. www.simat.org
Les sol·licituds (ANNEX I), la documentació acreditativa dels requisits i mèrits, el full d'autobaremació (ANNEX II), i la declaració responsable (ANNEX I), requerint prendre part en les corresponents proves d'accés, en les quals els aspirants faran constar que reuneixen les condicions exigides en les bases generals que s'adjunten a aquest expedient per a la plaça que s'opte, es dirigiran al Sr. Alcalde-President de l'Ajuntament i hauran de presentar-se, per mitjans telemàtics o presencialment al Registre General d'Entrada de l'Ajuntament de Simat de la Valldigna, acompanyades de la documentació acreditativa dels requisits segons el que s'estableix a les bases o bé per mitjà del procediment que regula l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, en el termini de 20 dies hàbils, comptats a partir de l'endemà al de la publicació de la convocatòria en el Butlletí Oficial de l'Estat, conforme a l'article 14.1 del Reglament de Selecció, Provisió de Llocs de treball i Mobilitat del Personal de la Funció Pública Valenciana, en relació amb l'article 6 del Reial decret 896/1991, de 7 de juny, pel qual s'estableixen les regles bàsiques i els programes mínims a què ha d'ajustar-se el procediment de selecció dels funcionaris d'Administració Local.
Per a ser admeses i, si escau, prendre part en les proves selectives corresponents, les persones aspirants presentaran una declaració responsable (ANNEX I) en la qual manifesten que reuneixen tots i cadascun dels requisits exigits, referits sempre a la data d'expiració del termini de presentació de sol·licituds.
La persona interessada haurà de conservar una còpia amb el registrada d'entrada de la seua sol·licitud per si li fóra requerida en qualsevol moment de la realització de les proves selectives.
La no presentació de la sol·licitud en temps i forma suposarà l'exclusió de les persones aspirants.
Les persones aspirants queden vinculades per les dades que hagen fet constar a les seues sol·licituds, i poden únicament demanar la seua modificació mitjançant escrit motivat, dins del termini establert per a la presentació de sol·licituds.
En cas de falsedat o manipulació d'algun document, decaurà el dret a la participació en el procés selectiu.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia