martes, 12 de noviembre de 2019

151 places de l'agrupació professional de funcionaris del cos subaltern d'administració de la Generalitat de Catalunya reservat a persones amb discapacitat intel·lectual pel torn de lliure accés.

Bases específiques
—1 Places, funcions, perfil professional i temari 1.1 Descripció de les places. Es convoca el procés de selecció per proveir 151 places de l'agrupació professional de funcionaris del cos subaltern d'administració de la Generalitat de Catalunya reservat a persones amb discapacitat intel·lectual pel torn de lliure accés.
Fins a la resolució d'aquesta convocatòria, no es poden amortitzar, transformar ni modificar substancialment les places de funcionari convocades, si no és en compliment de les normes de procediment administratiu. Els llocs de personal laboral continguts en aquesta oferta d'ocupació i classificats en l'RLT com a propis de personal funcionari o que facin funcions de l'agrupació professional es modificaran per ser inclosos en la relació de places a assignar en l'acte públic d'adjudicació de places, com a llocs de personal funcionari, previst a la base 10.1.
—2 Requisits de participació A més dels requisits i les condicions de caràcter general que es preveuen en el punt 2 de les bases generals i en la normativa de funció pública d'aplicació general, s'han de complir els requisits següents:
2.1 Discapacitat intel·lectual Tenir discapacitat intel·lectual i la condició legal de discapacitat/ada amb un grau igual o superior al 33%.
2.2 Titulació. No s'exigeix tenir cap titulació acadèmica.
2.3 Llengua catalana. Coneixements de llengua catalana de nivell intermedi (B2) o superior, de conformitat amb el que estableix el Decret 152/2001, de 29 de maig, sobre avaluació i certificació de coneixements de català, modificat pel Decret 3/2014, de 7 de gener, i el Decret 161/2002, d'11 de juny, sobre l'acreditació del coneixement del català i l'aranès en els processos de selecció de personal i de provisió de llocs de treball de les administracions públiques de Catalunya.
2.4 Llengua castellana. Les persones aspirants que no tinguin la nacionalitat espanyola han de tenir els coneixements de llengua castellana de nivell B2 o superior.
Als efectes de l'exempció prevista en el segon paràgraf del punt 5.4 de les bases generals, els documents a què fan referència les lletres a) i b) s'entenen referits a:
a) Haver cursat la primària i la secundària a l'Estat espanyol.
b) Estar en possessió del diploma d'espanyol com a llengua estrangera (DELE) de nivell B2 que estableix el Reial decret 1137/2002, de 31 d'octubre, modificat pel Reial decret 264/2008, de 22 de febrer.
També quedaran exempts de realitzar l'exercici de coneixements de llengua castellana les persones aspirants que, mitjançant la presentació d'un títol acadèmic oficial, acreditin el nivell de coneixements requerit, per haver cursat els estudis necessaris per a la seva obtenció en aquesta llengua.
—3 Sol·licitud La sol·licitud s'ha de tramitar en el termini de 20 dies hàbils a comptar de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el DOGC,{del 13 de novembre a l' 11 de desembre de 2019, a.i.} de conformitat amb l'annex 4, a l'empara del que preveu l'Ordre GRI/121/2003, de 14 de març, per la qual s'aprova la tramitació telemàtica del procediment de participació en les convocatòries de processos selectius per a l'accés a determinats cossos de l'Administració de la Generalitat de Catalunya, en consonància amb el que preveuen la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i la Llei 29/2010, del 3 d'agost, de l'ús dels mitjans electrònics al sector públic de Catalunya.
—11 Publicacions i informació del desenvolupament del procés de selecció i presentació de documentació
Les publicacions oficials relatives a la convocatòria es realitzen a través del Tauler d'anuncis de la Seu electrònica de la Generalitat de Catalunya, e-Tauler (http://tauler.gencat.cat). 
Aquestes publicacions, així com la resta d'actes que se'n derivin, els continguts informatius i els models de documents a què fan referència aquestes bases es poden consultar en l'apartat Funció Pública del web del Departament de Polítiques Digitals i Administració Pública (http://politiquesdigitals.gencat.cat/convocatories).
A través dels apartats Les meves gestions o La meva carpeta del web Tràmits gencat (http://tramits.gencat.cat), les persones aspirants poden obtenir informació actualitzada i individualitzada sobre la seva participació en el procés de selecció. 
Les persones aspirants han de presentar preferentment els seus escrits o la seva documentació mitjançant Petició Genèrica del Registre Electrònic de la Seu Electrònica de la Generalitat de Catalunya, a la qual es pot accedir des de l'enllaç https://web.gencat.cat/ca/seu-electronica/serveis-de-la-seu/. A l'assumpte de la petició genèrica cal identificar expressament el número de registre d'aquesta convocatòria (240) i el motiu de presentació, i adreçar-la a l'Oficina de Selecció de Personal del Departament de Polítiques Digitals i Administració Pública (subtema “oposicions”).

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia