jueves, 13 de abril de 2017

Boses de treball: Psicòleg (A1), Treballador/a Social (A2), Educador/a Social (A2), Agent d'Igualtat (A2), Administratiu/iva (C1). (Ribera Baixa-València)

Anunci de l'Excel·lentíssim Ajuntament de Sueca sobre convocatòria i bases per a la creació de diverses borses de treball de personal interí, per a l'execució de programes de caràcter temporal, de diversos llocs de treball pel procediment de concurs de mèrits.
ANUNCI
La Junta de Govern Local de l'Ajuntament de Sueca, en sessió ordinària celebrada el dia vint de març de dos mil dèsset, va aprovar les següents bases:
BASES PER A LA CREACIÓ DE DIVERSES BORSES DE TREBALL DE PERSONAL INTERÍ, PER A L'EXECUCIÓ DE PROGRAMES DE CARÀCTER TEMPORAL, DE DIVERSOS LLOCS DE TREBALL PEL PROCEDIMENT DE CONCURS DE MÈRITS.
1.- OBJECTE I ÀMBIT D'APLICACIÓ
L'objecte de la present convocatòria és la creació de diverses Borses de Treball per al nomenament de funcionaris interins, per a l'execució de programes de càracter tempral en el marc de les matèries objecte de les subvencions nominatives de la Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives (PRESSUPOST 2017) per al municipi de Sueca i les seues Entitats Locals Menors, d'acord amb el previst en l'article 16.2.c) de la Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat Valenciana d'Ordenació i Gestió de la Funció Pública i l'article 10.1.c) del Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, del text Refós de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic.
2.- VIGÈNCIA
Esta borsa tindrà una duració de dos anys, prorrogable per dos anys més. Tot i aixó, els nomenaments que es realitzen en base a la mateixa, no podran tindre una vigència superior a la del programa que motive el pertinent nomenament.
3.- REQUISITS DELS ASPIRANTS
Els aspirants hauran de fer constar en la instància que reunixen, els requisits següents:
a)
Tindre la nacionalitat espanyola o la d'un país membre de la Unió Europea.
b) Tindre complits els setze anys d'edat i no exedir de l'edat de jubilació forçosa.
c) Posseir la titulació detallada que a continuació s'indica, o estar en condicions d'obtindre-la dins del termini de presentació d'instàncies:
Psicòleg (Grup A/A1)
Llicenciat en Psicologia, Grau en Psicologia o equivalent.
Treballador/a Social (Grup A/A2)
Grau en Treball Social, Diplomat en Treball Social o equivalent.
Educador/a Social (Grup A/A2)
Grau en Educador/a Social, Diplomat en Educador/a Social o equivalent.
* Agent d'Igualtat (Grup A/A2)
Llicenciatura, Grau, Diplomatura o equivalent.
* Formació específica: títol de doctorat i/o màster en gènere i/o polítiques d'igualtat emès per una Universitat, o una formació mínima de 250 hores en perspectiva de gènere i polítiques d'Igualtat d'oportunitats realitzades en un mateix curs i certificada per un organisme públic.
Administratiu (Grup C/C1)
Títol de Batxiller Superior o equivalent.
d) No patir cap malaltia o defecte físic que impedisca l'exercici de les corresponents funcions.
e) No haver sigut separat/da per mitjà d'expedient disciplinari del servei a l'Estat, a les comunitats autònomes o a les entitats locals, ni trobar-se inhabilitat per a l'exercici de les funcions públiques.
f) No estar incurs en causa vigent d'incapacitat o incompatibilitat.
4.- PUBLICACIÓ DE LES BASES I CONVOCATÒRIA
Les presents Bases es publicaran en el Butlletí Oficial de la Província de Valencia.
Les bases, la convocatòria i resta de publicacions es publicaran igualment en el Tauler d'Edictes de l'Ajuntament de Sueca i en la pàgina web municipal (www.sueca.es/Tramits i Serveis/Borses de Treball).
5.- PRESENTACIÓ D'INSTÀNCIES
Les instàncies sol·licitant prendre part en la selecció es presentaran en model oficial que consta com annexe I d'estes bases, en el departament d'Informació i Atenció Ciutadana (DIAC) de l'Ajuntament de Sueca, en horari de 8 a 14 hores, durant un termini de 10 dies hàbils comptadors des de l'endemà a la publicació d'estes bases en el Butlletí Oficial de la Província de Valencia [Martes, 11 de Abril de 2017 - BOP 71] {del 12 al 28 d'abril de 2017, a.i.}. Als efectes previstos en esta base, no es consideraran com a dies hàbils els dissabtes, els diumenges i els declarats festius, de conformitat amb l'art. 30.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
Igualment podran presentar-se en la forma que determina l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
Junt a la instància s'acompanyarà:
1.
Justificant d'abonament de la taxa de drets d'examen
2. Full d'autobaremació (annexe II)
3. Relació concreta i enumerada de mèrits a valorar (annexe III) acompanyada de còpia dels documents numerats que els acrediten, tot en idèntic ordre en el que consten al full de baremació.
La no presentació junt a la instància d'algun d'estos tres documents suposarà l'exclusió de la persona aspirant.
Les persones aspirants hauran d'aportar en el moment de la presentació d'instàncies i durant el termini otorgat a este efecte, tots els documents que acrediten els mèrits al·legats que seran objecte de valoració en el present procés selectiu. No s'admetran altres mèrits aportats després de la finalització del temini de presentació d'instàncies.
Amb caràcter previ al nomenament s'aportarà pel candidat els originals de les fotocòpies presentades junt a les instàncies que hauran de coincidir les unes amb els altres. Cas contrari, suposarà l'exclusió automàtica de l'aspirant de la borsa, pel que es procedirà a cridar al següent de la llista per ordre de puntuació.
6.- DRETS D'EXAMEN
A la instància s'adjuntarà obligatòriament el resguard de l'ingrés bancari que acredite que s'ha efectuat l'ingrés dels drets d'examen en el model "076 Taxa per drets d'examen" i estarà a disposició dels aspirants en la pàgina web de l'Ajuntament de Sueca www.sueca.es, polsant l'opció de: "Tràmits € Descarregar tràmits € Autoliquidacions € Drets d'examen". Els drets es faran efectius de conformitat amb l'Ordenança fiscal reguladora de la taxa per drets d'examen, en aplicació de l'article 4, apartats B i C.3, i seran:
Grups A/A1 i A2: de 20 €
Grup C/C1: de 12 €.
Aquests imports s'ingressaran en les entitats col·laboradores fixades en l'imprés d'autoliquidació.
7.- LLISTA PROVISIONAL DE PERSONES ADMESES I EXCLOSES
Finalitzat el termini de presentació d'instàncies, l'Alcaldia dictarà resolució declarant aprovada la llista provisional de persones admeses i excloses. Esta resolució es publicarà en el Tauler d'Edictes de l'Ajuntament de Sueca i en la pàgina web municipal, (www.sueca.es/Tramits i Serveis/Borses de Treball), assenyalant un termini de 5 dies hàbils per a la subsanació de defectes o reclamacions per part de les persones aspirants.
No seran subsanables:
1.
No fer constar que es reuneixen tots i cadascun dels requisits exigits en l'apartat 3 de les presents bases.
2. Presentar la sol·licitud fora del termini establit, ja siga abans o després d'este.
Els mèrits no al·legats o no justificats correctament no podran aportar-se finalitzat el període de presentació d'instàncies.
Si no hi hagueren reclamacions, suggerències o peticions de subsanació alguna, la resolució provisional passarà a definitiva automàticament. En altre cas, resoltes les reclamacions i subsanacions, l'Alcaldia elevarà a definitiva la llista de persones admeses i excloses mitjançant resolució que es publicarà en el Tauler d'Edictes de l'Ajuntament de Sueca i en la pàgina web municipal (www.sueca.es/Tramits i Serveis/Borses de Treball).

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia