jueves, 28 de septiembre de 2017

1 lloc de Gerent, del Consorci del Museu de Ciències Naturals de Barcelona

... bases que regeixen el procés de selecció per proveir la Gerència del Consorci del Museu de Ciències Naturals de Barcelona.
BASES PER A LA CONVOCATÒRIA DEL PROCÉS DE SELECCIÓ PER PROVEIR LA GERÈNCIA DEL CONSORCI DEL MUSEU DE CIÈNCIES NATURALS DE BARCELONA
PRIMERA. Objecte de la convocatòria
La present convocatòria té per finalitat la selecció de la persona que ocuparà la Gerència del Consorci del Museu de Ciències Naturals de Barcelona mitjançant la relació laboral d'alta direcció.
SEGONA. Funcions de la Gerència
- Definir els models de gestió econòmica, administrativa, patrimonial i de personal del Consorci, establint els processos i circuits adequats.
- Elaborar la liquidació i l'avantprojecte de pressupost del Consorci i presentar-lo davant dels òrgans de govern del Consorci.
- Desenvolupar i executar els plans d'inversió i manteniment necessaris.
- Dirigir l'Àrea de Recursos: Sistemes, Producció, Manteniment, Neteja, Seguretat, Administració, Marketing.
- Dirigir les relacions laborals representant la Direcció en les reunions amb els representants dels treballadors de l'entitat.
- Participar en la definició de l'estructura de l'organització, així com en la direcció de la selecció de personal de l'entitat.
- Dirigir el pla d'autoprotecció de l'entitat.
- Autoritzar i disposar despeses i reconèixer obligacions, amb els límits que el Consell General li delegui, i ordenar pagaments i retre comptes
- Planificar i coordinar la contractació administrativa dels serveis i les obres del Consorci definint la política de compres.
- Formalitzar la contractació del personal en règim laboral; acordar la imposició de sancions al personal laboral, fins i tot el seu acomiadament, i exercir la potestat disciplinaria sobre el personal funcionari llevat de la separació del servei.
- Dirigir, planificar, coordinar i fer el seguiment de les línies generals dels serveis i de la política de riscos i seguretat laboral del Consorci.
- Impulsar l'elaboració del Pla d'explotació comercial i de patrocini, i dirigir i gestionar els recursos externs.
- Participar en les sol·licituds d'ajuts i suport a convocatòries de subvencions nacionals, estatals i internacionals i a convenis amb altres administracions i entitats.
- Representar el Consorci davant d'altres administracions i actors significatius de l'entorn públic i privat, i establir relacions institucionals, d'acord amb les seves funcions i responsabilitats.
- Donar suport a la direcció en la preparació de l'ordre del dia i la documentació de les reunions amb el Consell General i la Comissió Delegada, així com assistir a aquestes reunions, amb veu sense vot, donant compte de les actuacions del seu àmbit.
- Coordinar i supervisar el compliment de les disposicions legals de la llei de transparència.
- Donar compliment i assegurar l'aplicació de les normes de prevenció de riscos laborals, d'acord amb les responsabilitats derivades del marc legal vigent i de la normativa interna del Consorci.
- Vetllar per l'aplicació i compliment de la normativa vigent en matèria de protecció de dades i de condicions de treball i salut laboral i de prevenció de riscos laborals.
- I qualsevol altra funció que li siguin encarregades pels òrgans de govern del Consorci.
TERCERA: Contracte
Vinculació: Relació laboral d'alta direcció, de conformitat amb el RD 1382/1985, d'1 d'agost, que regula la relació laboral de caràcter especial del personal d'alta direcció.
Durada: la durada del contracte serà de 5 anys
Retribució: La retribució anual total serà de 74.379,38 €
QUARTA: Requisits que hauran de reunir les persones aspirants
1. Possessió del títol de Grau o llicenciat en ciències socials i jurídiques (Economia, Dret, Administració i Direcció d'Empreses, Ciències Polítiques i de l'Administració).
2.- Acreditar 3 anys d'experiència professional en el desenvolupament de funcions coincidents o anàlogues en el seu contingut professional i en el seu nivell tècnic a les del lloc a proveir en qualsevol Administració Pública o en el sector privat.
3.- Estar en possessió del nivell de suficiència de català (C1) o equivalent.
4.- No estar separat mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per accedir al cos o escala de funcionari, o per exercir funcions similars a les que desenvolupaven en el cas de personal laboral, del qual hagi estat separat o inhabilitat.
5.- Ser ciutadà/na espanyol/a o de qualsevol dels estats membres de la Unió Europea o dels estats en els quals, en virtut de tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, els sigui aplicable la lliure circulació de treballadors/res, en els termes que indica la legislació vigent.
Els/les nacionals d'altres Estats membres de la Unió Europea hauran de demostrar coneixements suficients de castellà i català, podent-se exigir la superació de proves amb aquesta finalitat. Els/les nacionals dels Estats membres de la Unió Europea o d'altres estats diferents hauran d'acreditar el reconeixement del seu títol oficial per l'estat espanyol, de conformitat amb la normativa vigent en la matèria.
Tots els requisits s'han de complir el darrer dia del termini de presentació de sol·licituds i mantenir-se fins el seu nomenament.
CINQUENA. Incompatibilitats
A les persones seleccionades en aquesta convocatòria, li serà d'aplicació la normativa vigent en matèria d'incompatibilitats, referenciada a l'article 321 i següents del Decret 214/1990, de 30 de juliol pel qual s'aprova el Reglament del personal al servei de les entitats locals.
El desenvolupament de la posició de Gerent requereix una total dedicació.
SISENA. Procés de selecció
Les sol·licituds presentades seran analitzades, en una primera fase d'avaluació, per una comissió de valoració constituïda a tal efecte, que seleccionarà les propostes que passaran a una segona fase en que es realitzaran les corresponents entrevistes amb la comissió.
SETENA . Presentació de sol·licituds
Les instàncies per prendre part en el procés de selecció s'han de presentar al Registre General del Consorci Museu de Ciències Naturals de Barcelona, a partir d'ara CMCNB (Pl. Leonardo da Vinci 4-5 08019 Barcelona), de dilluns a divendres laborables, de 09:00 a 14:00h.
El termini de presentació d'instàncies és de 20 dies naturals a comptar des del dia següent al de la publicació d'aquesta convocatòria en el DOGC.
Tanmateix la present convocatòria s'anunciarà en el web del Museu de Ciències Naturals de Barcelona. ( www.museuciencies.cat )
Amb la instància presentada per prendre part en aquest procés, la persona aspirant declararà que reuneix els requisits establerts a la clàusula quarta, i adjuntarà la següent documentació:
- Fotocòpia del DNI. En el cas de persones que no tinguin la nacionalitat espanyola, caldrà aportar la targeta de residència comunitària o el permís de residència i de treball exigits legalment.
- Fotocòpia de la titulació requerida per participar en aquest procediment selectiu.
- Currículum vitae i documentació acreditativa (original o fotocòpia compulsada) dels aspectes valorables. Els mèrits al·legats però no acreditats documentalment en el moment de presentar la sol·licitud, no es tindran en compte a l'hora de fer la corresponent valoració
- En la instància presentada, les persones aspirants han de fer constar expressament que::
a. Donen consentiment al tractament de les dades de caràcter personal que són necessàries per prendre part en aquesta convocatòria i per a la tramitació del procés selectiu, de conformitat amb la legislació vigent.
b. Atorguen l'autorització expressa perquè el CMCNB demani, respecte a la persona interessada, els antecedents que d'aquesta puguin constar al Registre Central de Penats i Rebels.
c. Els/les aspirants discapacitats/des han de fer constar en la sol·licitud aquesta condició, així com les adaptacions que sol·liciten per a la realització de les proves.
- Així mateix, hauran de presentar una carta de motivació acreditativa del seu interès per ocupar aquesta plaça, de no més de quatre pàgines d'extensió.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia