lunes, 25 de septiembre de 2017

borsa de treball d' Auxiliar de Biblioteca (C2). Ajuntament de Silla (Horta Sud-València)

Anunci de l'Ajuntament de Silla sobre bases per a la selecció de personal no permanent: auxiliar de biblioteca.
ANUNCI
L'Ajuntament de Silla, per acord de la Junta de Govern Local, de 4 de setembre de 2017, va aprovar les bases i la convocatòria per a la selecció d'una borsa de treball de personal no permanent (Auxiliar de biblioteca); les quals es reprodueixen a continuació:
BASES PER A LA SELECCIÓ DE PERSONAL NO PERMANENT - AUXILIAR DE BIBLIOTECA
Primera. Objecte
. L'objecte d'aquestes bases és regular la convocatòria per a seleccionar personal no permanent i constituir una borsa de treball d'auxiliar de biblioteca, pel procediment de convocatòria pública mitjançant el sistema de concurs oposició, amb entrevista, equivalent a la classificació del grup professional C2.
Les persones que resulten integrades en la borsa cobriran les necessitats d'auxiliar de biblioteca, ja siga de personal laboral o de funcionari públic, de l'Ajuntament de Silla durant el temps en què hi estiga vigent.
Segona. Funcions. Les funcions del lloc de treball seran en jornada partida I, entre d'altres, les següents:
-Desenvolupar les tasques d'informació, atenció, orientació i control dels usuaris de les biblioteques, així com les funcions administratives relacionades amb l'activitat de la biblioteca i el fons documental.
-Informar, orientar i atendre al públic sobre el funcionament de les biblioteques, localització i accés als seus fons.
-Tramitar els préstecs de fons documentals, inscripcions i dades estadístiques.
-Controlar, atendre, recolzar en la classificació i catalogació dels documents de la biblioteca
-Col·laborar i realitzar totes aquelles tasques administratives o similars que li siguen assignades.
Tercera. Normativa aplicable. La realització d'aquestes proves selectives es regirà, en tot allò que no preveuen aquestes bases, per les bases generals de proves selectives vigents de l'Ajuntament de Silla (Butlletí Oficial de la Província de data 26 de juliol de 2010 i 3 d'abril, 9 d'agost de 2014 i 18 de desembre de 2015), i per la resta de normativa aplicable.
Quarta. Requisits de les aspirants. Per a prendre part en les proves selectives les persones aspirants hauran de reunir els requisits següents:
Haver complit 16 anys d'edat i no excedir de l'edat màxima de jubilació forçosa.
Tenir la nacionalitat espanyola o al ser nacional d'altre Estat, complir l'establert en l'article 57 del Reial decret legislatiu 5/2015 de 30 d'octubre de l'Estatut bàsic de l'empleat.
Estar en possessió de la titulació que correspon al grup C2: Graduat en educació secundària obligatòria o equivalent. Les equivalències dels títols hauran de ser acreditades pels propis aspirants, mitjançant certificació expedida a l'efecte per l'Administració competent.
Posseir capacitat funcional suficient per a l'exercici de les funcions encomanades.
No haver sigut separat, mitjançant expedient disciplinari, del servei de qualsevol de les administracions públiques, ni estar inhabilitat per al desenvolupament de les funcions públiques.
Les persones aspirants hauran de posseir tots els requisits en la data de finalització del termini de presentació d'instàncies i mantenir-los fins a la incorporació efectiva al lloc de treball.
Cinquena. Instàncies i esmenes. Les persones aspirants hauran de presentar una sol·licitud en què hauran de manifestar, sota la seua responsabilitat, comptar amb tots els requisits exigits i el compromís d'aportar la documentació acreditativa. Els serveis municipals facilitaran model de sol·licitud. Hauran de presentar-la en el Registre General, ubicat a la plaça del Mercat Vell, número 4 de Silla o bé en la forma prevista en la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administració comú.
En el cas d'enviar la sol·licitud i documentació a través d'alguna de les formes previstes a l'article 16.4 Llei 39/2015: serà NECESSARI enviar-les, igualment, abans que finalitze el termini de presentació, a l'atenció de l'Àrea de Recursos Humans, al número de fax: 961212223 o per correu electrònic a: rrhh@silla.es
El termini de presentació d'instàncies serà de 10 dies hàbils, comptadors a partir de l'endemà de la publicació de l'extracte de la convocatòria i de les bases al Butlletí Oficial de la Província de València {del 26 de setembre al 10 d'octubre de 2017, a.i.}, en el tauler d'edictes de la Corporació i en la pàgina web municipal. L'anunci especificarà la data de finalització del termini.
Els aspirants hauran de manifestar, sota la seua responsabilitat. comptar amb tots els requisits exigits i el compromís d'aportar la documentació acreditativa, així com també la relativa als mèrits que pretenen al·legar per a la fase de concurs, quan siguen requerits a l'efecte pel Tribunal del procés.
A la sol·licitud caldrà d'adjuntar-hi la documentació següent:
-Fotocòpia del DNI
-Còpia compulsada de la titulació exigida (*) o de qualsevol altre requisit específic indicat en la convocatòria.
Posteriorment, les persones que passen a la fase de concurs hauran de presentar la documentació següent:
Currículum
Tots els documents que es pretenen fer valdre per al concurs de mèrits (*). Els documents hauran de ser originals o compulsats amb l'original. En cas contrari, els documents aportats no hi seran considerats.
Certificat de vida laboral emés per la Tresoreria General de la Seguretat Social que acredite l'experiència laboral, en el cas d'al·legar experiència laboral en funcions iguals o semblants per a la fase de concurs.
(*) Quant a les titulacions, l'aportació de documentació acreditativa d'una titulació suposarà tindre per acreditades les diferents titulacions inferiors necessàries per a accedir a la titulació efectivament acreditada.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia