jueves, 7 de septiembre de 2017

Borsa de Treball d’Arxiver en el Servei Mancomunat d’Arxius. Mancomunitat Municipis de la Safor

ANUNCI
La Mancomunitat de Municipis de la Safor, per acord plenari de data 29 d’agost de 2017, va aprovar la rectificació de les bases de la borsa de treball d’Arxiver en el Servei Mancomunat d’Arxius, havent-se advertit l’existència d’un error en la base segona de les dites bases aprovades inicialment en data 22 de juny de 2017, publicades en el BOP de la província de València núm. 130, de 7 de juliol de 2017.
Així, on diu:: “...estar en possessió del títol de llicenciatura en documentació o grau en Informació i Documentació...”
ha de dir: “ ....estar en possessió del títol de llicenciatura en Documentació o grau en Informació i Documentació, llicenciatura o diplomatura en Biblioteconomia i Documentació”.
Per la qual cosa s’obri un nou termini de 10 dies hàbils a partir de la publicació del present acord, comptadors des de l’endemà a la publicació en el BOP, per a la presentació de sol·licituds, únicament i exclusivament, de les persones que estiguent en possessió de la titulació de la llicenciatura o diplomatura en Biblioteconomia i Documentació que no hagueren presentat instància. {del 8 al 21 de setembre de 2017, a.i.}
Acordant-se publicar aquest acord en el BOP, Tauler d’Anuncis i Tauler Electrònic (es troba a la seu electrònica en la web: http://mancomunitatdelasafor.sedelectronica.es/) i en la pàg.web de la Mancomunitat http://www.mancomunitat-safor.es, per a general coneixement.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia