domingo, 10 de septiembre de 2017

borsa de treball d'Enginyer/a superior Industrial (A1). Ajuntament d'Altafulla (Tarragona)

L'Alcalde – President en data 11 d'agost de 2017 va aprovar la següent convocatòria d'acord amb les següents bases especifiques. Les bases generals que han de regir la selecció de les places i provisió dels llocs de treball de l'Ajuntament d'Altafulla i els seus organismes autònoms reservats al personal funcionari i laboral, es van publicar al BOPT número. 95, de 18 de maig de 2017.
“A.1.) BASES ESPECÍFIQUES DE SELECCIÓ, PER CONCURS, PER CREAR UNA BORSA DE TREBALL PER A PODER PROVEÏR UNA PLAÇA D'ENGINYER SUPERIOR INDUSTRIAL, FUNCIONARI INTERÍ, CONVOCATÒRIA 2017/BT/FI/02.
Primera. Objecte de la convocatòria. L'objecte de les presents bases és la regulació específica del procés selectiu per cobrir interinament la plaça de tècnic superior, categoria enginyer de la plantilla del personal d'aquest Ajuntament, en aquells aspectes que no es regulessin a les bases generals aprovades pel 2017, de conformitat amb l'article 94 del Reglament del personal al servei de les entitats locals i l'art, 20.2 de la Llei 48/2015, de 29 d'octubre, de Pressupostos Generals de l'Estat per a l'any 2017, considerant-se en qualsevol cas de vacant com a necessitat urgent i inajornable atesa la característica dels llocs i la necessitat ineludible d'haver de cobrir les vacants o baixes que es puguin produir atès que té una repercussió directe en el servei.
Segona. Lloc de treball. Les característiques del lloc de treball que s'ofereix són les següents:
- Tipus de personal: funcionari
- Denominació: Enginyer/a superior industrial
- Escala: Administració especial
- Subescala: Serveis Tècnics
- Grup:A1
- Sistema de selecció: concurs
- Tipus de nomenament: interí
Tercera. Funcions genèriques del lloc de treball: Li correspon la realització de tasques indicades a l'article 38 del Decret 214/1990, de 30 de juliol pel qual s'aprova el Reglament del personal al servei de les Entitats Locals, i donat el cas, la legislació que el substitueixi.
Les funcions específiques del lloc de treball:
- Assessorar a la Corporació en general, proporcionant la informació sobre temes propis de l'àmbit, procurant un sentit global d'actuació i coherent amb les capacitats de l'organització i els seus recursos
- Programar, coordinar i supervisar les actuacions sobre infraestructures municipals, tant les realitzades als edificis municipals con les realitzades a la via pública
- Elaborar estudis, informes tècnics i memòries valorades de diversa índole per donar resposta a les necessitats que es presentin en el seu àmbit de treball.
- Elaborar qualsevol plec de condicions per a totes aquelles contractacions que s'hagin de licitar per part de l'Ajuntament.
- Confeccionar, desenvolupar i executar aquells projectes d'enginyeria, d'obres o d'altre ordre que se li assignin, sota els criteris i pautes establerts per a la seva execució
- Realització d'informes tècnics derivats de la implantació de noves activitats econòmiques al municipi, dels controls inicials, periòdics o d'ofici en expedientes disciplinaris i per ampliacions, reduccions, canvies, modificacions introduïdes o activitats legalitzades.
- Verificar que els treballs desenvolupats integrin els principis de la prevenció de riscos i salut laboral.
Quarta. Sistema de provisió. El sistema de provisió serà el concurs, amb la valoració dels mèrits d'acord amb els barems establerts en aquestes bases i la realització d'una entrevista.
Cinquena. Condicions o requisits que han de reunir els aspirants. Per ser admès, i en el seu cas, prendre part en el procés de selecció els aspirants han de reunir amb anterioritat a l'acabament del termini de presentació de sol·licituds, els següents requisits:
- Ser ciutadà espanyol, d'acord amb les lleis vigents, o tenir la nacionalitat de qualsevol dels estats membres de la Unió Europea o d'aquells estats als quals, en virtut de tractats internacionals celebrats per la Unió Europea i ratificats per Espanya, sigui d'aplicació la lliure circulació de treballadors, de conformitat amb la Llei 17/1993, de 23 de desembre, sobre l'accés a determinats sectors de la funció pública dels nacionals de la resta d'estats membres de la Comunitat Europea.
- Tenir complerts 18 anys d'edat i no excedir de 55 en la data d'acabament del termini assenyalat per a la presentació de sol·licituds.
- No patir cap malaltia, deficiència o limitació en la seva capacitat física, psíquica o sensorial que impedeixi o sigui incompatible amb l'exercici normal de les corresponents funcions.
- No estar inhabilitat per a l'exercici de les funcions públiques ni estar separat, mitjançant expedient disciplinari, del servei de qualsevol administració pública.
- Complir les condicions específiques per exercir les funcions que, en la plaça convocada, li poden ser encomanades, d'acord amb el que es prevegi per disposició legal vigent.
- Acreditar que s'està en possessió del títol d'Enginyeria Superior Industrial o Graduat en Enginyeria més el Mestratge Universitari d'Enginyeria Industrial d'habilitació Ordre CIN/311/2009) o altres Enginyeries amb habilitació tècnica equivalent. En cas d'invocar un títol equivalent a que s'exigeix, haurà d'acreditar-se mitjançant la certificació expedida pel ministeri d'Educació que ho acrediti i, en cas de ser un títol obtingut a l'estranger, cal que se'n presenti la corresponent traducció jurada.
- Acreditar el coneixement de la llengua catalana de nivell C1 (certificat de suficiència de català). Quedaran exempts de realitzar la prova de català els i les aspirants que acreditin documentalment, dins el termini de presentació de sol·licituds, posseir el certificat de nivell de suficiència de català (C1), de la Direcció General de Política Lingüística del Departament de Cultura, o equivalent o superior. Podran restar igualment exempt de realitzar la prova de català els i les aspirants que, en algun procés de selecció per a accés a la condició de funcionari públic hagin superat una prova o exercici de coneixements de llengua catalana del mateix nivell o superior al que s'hi esmenta, sempre i quan aportin la documentació que acrediti aquesta circumstància.
- Els aspirants estrangers han d'acreditar un coneixement intermedi o superior del castellà. Aquest coneixement s'acreditarà mitjançant la presentació d'un dels documents que s'indiquin a continuació:
Certificat conforme han cursat la primària, la secundària o el batxillerat a l'Estat espanyol
Diploma d'espanyol que estableix el RD 1137/2002, de 31 d'octubre, o equivalent o certificació acadèmica que acrediti haver superat totes les proves dirigides a l'obtenció d'aquest.
Certificat d'aptitud en espanyol per estrangers expedit per les escoles oficials d'idiomes
Sinó n'acredita el coneixement, l'aspirant haurà de realitzar un exercici que consistirà en una redacció de 200 paraules, com a mínim, i a mantenir una conversa amb els membres del tribunal. Per realitzar aquestes proves (apartat 7 i 8), el tribunal ha de comptar amb l'assessorament de persones tècniques especialitzades en normalització lingüística o en el cas de la prova de castellà amb docents de la matèria.
Els aspirants ho podran acreditar documentalment en el moment de presentar la documentació.
Sisena. Drets d'examen. Els drets d'examen d'aquesta convocatòria es fixen en 14,80 euros i només podran ser tornats a qui no s'hagi admès a les proves de selecció per manca d'algun dels requisits exigits per prendre-hi part.
Setena. Presentació d'instàncies. Les sol·licituds per prendre part en aquesta convocatòria s'han de presentar al Registre General d'aquest Ajuntament i es dirigiran al President de la Corporació. Les instàncies també poden presentar-se en qualsevol de les altres formes previstes en l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
El termini de presentació de sol·licituds serà de 10 dies hàbils a comptar des de l'endemà de la darrera publicació de la present convocatòria en el Butlletí Oficial de la Província o Diari Oficial de la Generalitat.{del 9 al 22 de setembre de 2017, a.i.}
Les sol·licituds han d'anar acompanyades de la documentació acreditativa dels mèrits que s'al·leguin i específicament de la següent:
1. Currículum
2. DNI
3. Títols o diplomes originals que acreditin la formació acadèmica per accedir al lloc de treball (a efectes de ser compulsats)
4. Vida laboral
5. Justificant acreditatiu d'haver satisfet l'import dels drets d'inscripció a les proves de selecció.
6. Documentació acreditativa dels mèrits que s'hagin al·legat
7. Document d'ús de les dades de caràcter personal.
En la instància que presentin els aspirants manifestaran que reuneixen totes i cadascuna de les condicions exigides a la convocatòria (referents sempre a la data d'expiració del termini assenyalat per a la seva presentació i sense perjudici de la seva posterior acreditació al finalitzar el procés selectiu, excepte en el cas del català, que caldrà acreditar-ho documentalment, com a màxim, abans de l'inici de la prova).     www.altafulla.cat

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia