jueves, 13 de abril de 2017

1 Treballador/a Social. Ajuntament de Sueca (Ribera Baixa-València)

ANUNCI
La Junta de Govern Local de l'Ajuntament de Sueca, en sessió ordinària celebrada els dies 05/12/2016 i el 20/03/2017, va aprovar les següents bases.
CONVOCATÒRIA I BASES PER A LA SELECCIÓ D’UN/A TREBALLADOR/A SOCIAL COM A FUNCIONARI/ÀRIA INTERÍ/INA
PRIMERA.- CARACTERÍSTIQUES DE LA CONVOCATÒRIA NATURALESA: Funcionari/ària interí/ina. ESCALA: Administració Especial. GRUP: A, Subgrup: A2, C. Destinació: 24. TITULACIÓ EXIGIDA: Grau en Treball Social, Diplomat/da en Treball Social o Assistent/a Social o equivalent.
SISTEMA DE SELECCIÓ: Concurs-oposició.
SEGONA.- OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA És objecte de la present convocatòria la selecció d’un/a treballador/a social, com a funcionari/ària interí/ina, davant de la vacant existent en l’actualitat en la plantilla municipal per a l'Equip de Base de Serveis Socials Municipals. Donada la modificació de la Llei 5/1997, que regula el Sistema de Serveis Socials, la qual estableix en l'article 6.1g) com a competència de les administracions locals, la gestió de les actuacions relatives als Serveis de Dependència. El resultat és que s'integra la gestió de la dependència en els Equips de Base de Serveis Socials Municipals. A tal efecte, l'aspirant seleccionat exercirà les seues funcions en la gestió de la Dependència, i haurà d'acreditar l’habilitació com a tècnic amb capacitat per a realitzar valoracions de la dependència.
La present convocatòria servirà també com a borsa de treball per a l'Equip de Base de Serveis Socials Municipals, i quedarà constituïda per aquells aspirants que després de superar les proves no siguen proposats pel tribunal per a cobrir la plaça vacant existent, i quedarà anul·lada qualsevol borsa que hi haguera amb anterioritat.
TERCERA.- SELECCIÓ La selecció s’efectuarà per mitjà del procediment de concurs-oposició, i es farà pública per mitjà d'anuncis en el tauler d’edictes i la publicació en el BOPV.
QUARTA.- PRESENTACIÓ D’INSTÀNCIES I REQUISITS DELS ASPIRANTS Les instàncies es dirigiran a la Sra. alcaldessa-presidenta de la corporació, i es presentaran en el Departament d'Informació i Atenció Ciutadana (DIAC), en horari de 8 a 14 hores o en la forma que determina l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Publiques, en el termini de 10 dies hàbils comptadors des de l'endemà a la publicació d'estes bases en el Butlletí Oficial de la Província de València. {de l' 11 al 26 d'abril de 2017 }
Als efectes previstos en esta base, no es consideraran com a dies hàbils els dissabtes, els diumenges i els declarats festius, ja que segons l’art. 30.2 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, estos queden exclosos del còmput de terminis.
Els aspirants hauran de fer constar en la instància que reunixen, els requisits següents:
a) Ser espanyol/a i tindre complits els setze anys d’edat.
b) Posseir el Grau en Treball Social, de Diplomat/da en Treball Social o Assistent/a Social, o equivalent
c) No patir cap malaltia o defecte físic que impedisca l’exercici de les corresponents funcions.
d) No haver sigut separat/da per mitjà d’expedient disciplinari del servei a l’Estat, a les comunitats autònomes o a les entitats locals, ni trobar-se inhabilitat per a l’exercici de les funcions públiques.
e) No estar incurs en causa vigent d’incapacitat o incompatibilitat.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia