jueves, 10 de octubre de 2019

Borsa de treball d'auxiliar administratiu. Ajuntament d'Alella (Barcelona)

De conformitat amb el que disposa l'article 76 del Decret 214/1990, de 30 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament del personal al servei de les entitats locals i per acord de la Junta de Govern Local, de data 29 d'agost de 2019, s'aproven les bases i es convoca el procés selectiu per a la creació d'una borsa de treball d'Auxiliar administratiu.
La convocatòria d'aquest procés selectiu, conjuntament amb les bases aprovades, s'han publicat al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona de data 16 de setembre de 2019.
El termini d'admissió de sol·licituds per participar en aquest procés selectiu convocat serà de vint dies naturals comptats a partir de l'endemà d'aquesta publicació al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya. {de l'11 al 30 d'octubre de 2019, a.i.}  www.alella.cat

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia