martes, 30 de mayo de 2017

1 Coordinador/a de l’Agència Municipal de la Bicicleta, com a personal directiu, de l’Ajuntament de València

ANUNCI 
La Junta de Govern Local, en sessió celebrada en data 12 de maig de 2017 va adoptar el següent acord: Aprovar les bases que a continuació es detallen i que han de regir per a la contractació en règim laboral especial d’alta direcció d’un/a coordinador/a de l’Agència Municipal de la Bicicleta:
PRIMERA. Objecte de la convocatòria. És objecte d’esta convocatòria la contractació d’un/a coordinador/a de l’Agència Municipal de la Bicicleta de l’Ajuntament de València amb subjecció a una relació laboral d’alta direcció.  
SEGONA. Funcions. La persona coordinadora de l’Agència Municipal de la Bicicleta (d’ara en avant, AMB) serà la responsable d’assumir l’obligació que l’AMB aconseguisca els objectius i resultats que li són propis, així com els que en matèria de direcció li siguen assignats per la Delegació de Mobilitat Sostenible, de la qual depén, i per a això actuarà amb responsabilitat pròpia i autonomia, limitada pels criteris i ins- truccions que impartisquen els seus superiors. 
L’objectiu de les activitats que ha de desplegar la persona coordinadora de l’Agència Municipal de la Bicicleta, sense perjudici de les funcions reservades al personal funcionari, serà coordinar totes les mesures per a incrementar l’ús de la bicicleta i el seu ús adequat a la ciutat, i amb esta finalitat exercirà les funcions següents:  
1. Avaluar el funcionament de tots els trams del carril bici existents al terme municipal de València i comunicar a les administracions o servicis municipals responsables les actuacions que, al seu parer, s’hagen d’escometre. 
2. Proposar iniciatives per a millorar la intermodalitat de la bicicleta amb la resta de mitjans de transport.  
3. Proposar iniciatives encaminades a reduir el robatori de bicicletes.  
4. Proposar i coordinar tot tipus de campanyes de conscienciació i promoció de l’ús de la bicicleta. 
5. Participació en reunions, fòrums i congressos relacionats amb la matèria.  
6. Atendre totes les qüestions que plantege la ciutadania relacionades amb l’ús de la bicicleta i les seues infraestructures. 
7. Proposar i coordinar esdeveniments per a la promoció de la bicicleta. 
8. Proposar i coordinar tot tipus d’iniciatives dirigides a fomentar i incrementar l’ús de la bicicleta a la ciutat. 
9. Coordinar la Mesa de la Bicicleta, amb la finalitat de permetre la participació de tots els agents socials en la definició d’iniciatives i propostes per al foment i major ús de la bicicleta a la ciutat.  
10. Elaboració d’informes estadístics de qualsevol aspecte relacionat amb l’ús de la bicicleta.  
11. Impulsar la redacció d’un pla rector de la bicicleta a la ciutat de València. 
12. Totes les funcions inherents al seu lloc de treball que se li enco- manen. 
TERCERA. Règim de contractació i d’incompatibilitats. El règim de contractació de la persona designada per a ocupar el lloc de coordinador/a de l’AMB és el de contracte laboral d’alta direcció. Este contracte es regirà d’acord amb les disposicions del Reial Decret 1382/1985, d’1 d’agost, que regula la relació laboral de carácter especial del personal d’alta direcció o la normativa que el substitu-ïsca. 
La seua relació laboral quedarà regulada pel que establix el mateix contracte i la resta de normativa que hi siga aplicable. 
La persona coordinadora de l’Agència Municipal de la Bicicleta, com a personal directiu, estarà subjecta a l’avaluació del compliment per la seua gestió, d’acord amb criteris d’eficàcia i eficiència, així com al control dels resultats en relació amb els objectius fixats. 
El contracte tindrà una duració de 2 anys, amb la possibilitat de renovació d’un any més. 
La retribució anual a percebre pel/per la coordinador/a de l’AMB ascendirà a l’import de 38.826,86 euros anuals en 12 mensualitats, incloses dos pagues extraordinàries. Estes retribucions s’actualitzaran en els anys de vigència d’este contracte per l’increment fixat amb caràcter general per al personal empleat públic en les lleis de pressupostos generals de l’Estat per a cada any. 
El desenvolupament del lloc de coordinació de l’AMB està sotmés al règim establit en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’Incompatibilitats del personal al servici de les administracions públiques, i normes de desplegament. 
QUARTA. Requisits de les persones aspirants. Les persones aspirants hauran de posseir ineludiblement els requisits següents: 
Ser espanyol/a o nacional d’un país membre de la Unió Europea. En el cas de nacionals de països no membres de la Unió Europea, el nomenament quedarà condicionat a l’obtenció de la residència legal a Espanya. 
Estar en possessió d’una titulació universitària superior, llicenciatura, enginyeria, arquitectura, titulació acadèmica de grau o equivalent. 
No haver sigut separada, per mitjà d’expedient disciplinari, del servici de qualsevol de les administracions públiques, ni trobar-se inhabilitada per a l’exercici de funcions públiques per resolució judicial, per a l’accés al cos o escala del personal funcionari o per a exercir funcions semblants a les que exercien en el cas del personal laboral, en què haja sigut separat/ada o inhabilitat/ada. En el cas de ser nacional d’un altre estat, no trobar-se inhabilitada o en situació equivalent ni haver sigut sotmesa a sanció disciplinària o equivalent que impedisca en el seu estat, en els mateixos termes, l’accés a l’ocupació pública. 
No patir malaltia invalidant, ni estar afectada per limitació física o psíquica que siguen incompatibles amb l’exercici de la funció que cal desenvolupar. 
Tindre complits setze anys i no superar, si és el cas, l’edat màxima de jubilació forçosa. L’incompliment per part de les persones aspirants d’estos requisits i condicions comportarà l’exclusió del procés de contractació.
SISENA. Sol·licituds i documentación Les persones candidates que concórreguen al procés hauran de presentar dos sobres tancats en què s’inclourà la documentació següent:
Sobre número 1. Requisits S’hi acreditaran de forma fefaent els requisits exigits en la base quarta d’esta convocatòria, referits a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds.
Sobre número 2. Mèrits Inclourà un document que recollirà els mèrits, així com la documentació acreditativa d’estos, a què fa referència la base cinquena d’esta convocatòria.
Les persones candidates que concórreguen al procés hauran de presentar la sol·licitudacompanyada de tota la documentació requerida en la convocatòria, en els diferents registres d’entrada de l’Ajuntament de València o d’acord amb les altres formes previstes en la Llei de procediment de les administracions públiques, dirigida a la presidència de la Comissió de Valoració, en dos sobres tancats que es titularan:
Sobre número 1. Requisits 
Sobre número 2. Mèrits 
En els sobres, a més, s’indicarà: «Procés de selecció de la persona coordinadora de l’Agència Municipal de la Bicicleta». El termini per a la presentació de les propostes serà de trenta dies naturals, comptadors des de l’endemà de la publicació de l’anunci d’esta convocatòria en el Butlletí Oficial de la Província. {del 31 de maig al 29 de juny de 2017, a.i.}
Una vegada acabat el termini de presentació de sol·licituds, la Co- missió de Valoració analitzarà la documentació presentada, es publicarà en el web municipal www.valencia.es la relació nominal de persones excloses i admeses i s’establirà un termini de 5 dies per a posibles esmenes i/o reclamacions.
Els requisits i mèrits valorables podran acreditar-se per mitjà de la documentació original o fotocòpia degudament compulsada.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia